AndroidHealthClinic

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Rustig jongens

tumblr_lmputme3co1qa6q7k_large.png

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.465
Dat is even wennen. Normaal als ik mn pwobrouwsel neem, rook ik altijd 10 peuken achter elkaar :roflol: . Nu ga ik maar weer in bed liggen wachten. Gisteren super emotioneel, de hele tijd janken en niks was goed aan mezelf. Morgen nog en dan is het voorbij. Stelt echt niet veel voor stoppen met paffen. Paar dagen maar en verder is het gewoon niet meer kopen en that's it. Vooral niet luisteren naar de argumenten/ smoezen van jezelf haha. Dadelijk laatste training van 2019. Woop woop.

Als jij een Belg was dan was je waarschijnlijk eentje van de famillie Pfaff.

0PfMfYb (1).gif

Yep! Stoppen zit 99,9% tussen de oren, ff 3 kut dgn, daarna js het goud! Het is ook smerig, je smaakt ook smerig voor een niet roker, huis stinkt, overal bruine drap wanneer je het huis uitlapt. Roken heeft geen excuses meer, het is tegenwoordig ook alleen nog maar de grauwe paria obesitas pauper, die nog zielig aan hun “peukie” zitten te lurken, goor gebit ook. Daar wil je jezelf toch niet meer onder scharen? Dat is zo alles waar dbb niet voor staat! (/rantover)

2020 wordt jouw jaar! Dat weet ik zeker! :thumbs:

• #2.469
Yep! Stoppen zit 99,9% tussen de oren, ff 3 kut dgn, daarna js het goud! Het is ook smerig, je smaakt ook smerig voor een niet roker, huis stinkt, overal bruine drap wanneer je het huis uitlapt. Roken heeft geen excuses meer, het is tegenwoordig ook alleen nog maar de grauwe paria obesitas pauper, die nog zielig aan hun “peukie” zitten te lurken, goor gebit ook. Daar wil je jezelf toch niet meer onder scharen? Dat is zo alles waar dbb niet voor staat! (/rantover)

Ja klopt helemaal. Al rookte ik alleen onder de afzuigkap, wilde mn katje niet ziek maken. Ik hoor nu weer bij de gezonde, ahum, niet-rokers.

En toch is een peukie ergens toch wel erg lekker. :D

Houd nog even vol, het wordt snel een stuk makkelijker.

Ik heb zelf ook gerookt tot mijn 30ste hoor, nu al weer bijna 20 jaar vanaf. Wel spijt van dat ik ooit begonnen was, als ik toen wist wat ik nu weet.

• #2.475
En toch is een peukie ergens toch wel erg lekker. :D

Houd nog even vol, het wordt snel een stuk makkelijker.

Neen is een illusie haha. Ja dat zeker.

Ik heb zelf ook gerookt tot mijn 30ste hoor, nu al weer bijna 20 jaar vanaf. Wel spijt van dat ik ooit begonnen was, als ik toen wist wat ik nu weet.

Ja dat denk ik ja! Ben al eens jaren gestopt geweest en was toen ook blij ervan af te zijn.

Maar zintuigen verbeteren, bloedsomloop, metabolisme, huid, ogen, tanden. Energie, conditie, sexuele aantrekkingskracht, allemaal zo veel beter bij een niet roker.

verslaving? das een mindf*ck!!

Kappen met dat gerook god***domme. Is toch nergens goed voor.
Stuur oma op je af hè!!!!1!!1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven