- Waardering
- 46.985
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Zeker, ik wel in ieder geval. Geef je nu toe dat je wel een alcoholprobleem hebt of lees ik dat verkeerd?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker, ik wel in ieder geval. Geef je nu toe dat je wel een alcoholprobleem hebt of lees ik dat verkeerd?
Dat lees je verkeerd broeder Bertus.Zeker, ik wel in ieder geval. Geef je nu toe dat je wel een alcoholprobleem hebt of lees ik dat verkeerd?
Denk 't niet.
. Nu ga ik maar weer in bed liggen wachten. Gisteren super emotioneel, de hele tijd janken en niks was goed aan mezelf. Morgen nog en dan is het voorbij. Stelt echt niet veel voor stoppen met paffen. Paar dagen maar en verder is het gewoon niet meer kopen en that's it. Vooral niet luisteren naar de argumenten/ smoezen van jezelf haha. Dadelijk laatste training van 2019. Woop woop.Yep! Stoppen zit 99,9% tussen de oren, ff 3 kut dgn, daarna js het goud! Het is ook smerig, je smaakt ook smerig voor een niet roker, huis stinkt, overal bruine drap wanneer je het huis uitlapt. Roken heeft geen excuses meer, het is tegenwoordig ook alleen nog maar de grauwe paria obesitas pauper, die nog zielig aan hun “peukie” zitten te lurken, goor gebit ook. Daar wil je jezelf toch niet meer onder scharen? Dat is zo alles waar dbb niet voor staat! (/rantover)
Ik vind je stoer als je kunt stoppen met rokenJa klopt helemaal. Al rookte ik alleen onder de afzuigkap, wilde mn katje niet ziek maken. Ik hoor nu weer bij de gezonde, ahum, niet-rokers.

Dat ia het ook! Toont karakter en wilskracht. En lijkt zo simpel: je hoeft alleen maar iets te laten...
Echt iedere roker kan stoppen met rokenDat ia het ook! Toont karakter en wilskracht. En lijkt zo simpel: je hoeft alleen maar iets te laten...
En toch is een peukie ergens toch wel erg lekker.
Houd nog even vol, het wordt snel een stuk makkelijker.
Ik heb zelf ook gerookt tot mijn 30ste hoor, nu al weer bijna 20 jaar vanaf. Wel spijt van dat ik ooit begonnen was, als ik toen wist wat ik nu weet.
Klopt, zegt veel over de mensen die niet willen.
Inderdaad, aangepraat door de media ook nog, met de huidige pamper cultuur fucking “hé het is oké” onzin.