- Waardering
- 5.513
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 22%
Kappen met dat gerook god***domme. Is toch nergens goed voor.
Stuur oma op je af hè!!!!1!!1
Neee niet oma
. Klopt helemaal.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kappen met dat gerook god***domme. Is toch nergens goed voor.
Stuur oma op je af hè!!!!1!!1
. Klopt helemaal.Maar het schijnt wel een goeie fatburner te zijn! Just kidding.Maar zintuigen verbeteren, bloedsomloop, metabolisme, huid, ogen, tanden. Energie, conditie, sexuele aantrekkingskracht, allemaal zo veel beter bij een niet roker.

idd vooral als je lichaamstemperatuur maar blijft zakkenMaar het schijnt wel een goeie fatburner te zijn! Just kidding.![]()
Met O&N is roken wel toegestaan, handig om je vuurwerk af te steken.![]()

Maar het schijnt wel een goeie fatburner te zijn! Just kidding.![]()
Gelukkig heb ik nu geen vuurwerk meer en heb ik vroeger nog met volle teugen kunnen genieten van lawinepijlen en mortieren.

Gelukkig heb ik nu geen vuurwerk meer en heb ik vroeger nog met volle teugen kunnen genieten van lawinepijlen en mortieren.
Het vuurwerk dat overlast geeft, is al lang verboden, maar daarmee verdwijnt het nog niet zomaar.
@mat pik jij dit?Flikkersterretjes zijn prima en voor de rest lasershows.
Die van ons ging altijd naar boven toe. :/![]()
Is hier maar gaan liggen, durfde niet meer de zolder op.
Met je poes spelen?
....op je werkkamer

Maar zintuigen verbeteren, bloedsomloop, metabolisme, huid, ogen, tanden. Energie, conditie, sexuele aantrekkingskracht, allemaal zo veel beter bij een niet roker.
Ja aan een grote zwarte p**mel bijvoorbeeld