AndroidHealthClinic

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.481
  • Like
Waarderingen: LM
Met O&N is roken wel toegestaan, handig om je vuurwerk af te steken. :trollface:

Maar zintuigen verbeteren, bloedsomloop, metabolisme, huid, ogen, tanden. Energie, conditie, sexuele aantrekkingskracht, allemaal zo veel beter bij een niet roker.
Maar het schijnt wel een goeie fatburner te zijn! Just kidding. ;)

is kleedje rustagh?

Nog even en vuurwerk is ook weg net als zp. :trollface:
Gelukkig heb ik nu geen vuurwerk meer en heb ik vroeger nog met volle teugen kunnen genieten van lawinepijlen en mortieren. :p
Het vuurwerk dat overlast geeft, is al lang verboden, maar daarmee verdwijnt het nog niet zomaar.

• #2.490
Gelukkig heb ik nu geen vuurwerk meer en heb ik vroeger nog met volle teugen kunnen genieten van lawinepijlen en mortieren. :p
Het vuurwerk dat overlast geeft, is al lang verboden, maar daarmee verdwijnt het nog niet zomaar.

Flikkersterretjes zijn prima en voor de rest lasershows.

• #2.492
20191231_120956.jpg

Is hier maar gaan liggen, durfde niet meer de zolder op.

Maar zintuigen verbeteren, bloedsomloop, metabolisme, huid, ogen, tanden. Energie, conditie, sexuele aantrekkingskracht, allemaal zo veel beter bij een niet roker.

Ik zie de voordelen nog niet. Meer energie betekent meer kunnen sporten, nog meer sex, en nog aantrekkelijker, pfff.
Ik stop alleen om de regering te narren
Misschien ga ik ook nog fietsen naar mijn werk, gnagnagna

En geen kanker en geen copd en andere narigheid. En niet meer asociaal t.o.v. Je omgeving.

je kan beter aan iets anders zuigen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven