MuscleMeat

Ben er toch niet klaar mee

  • Topic starter 28taP
  • Startdatum
  • Reacties 3K
  • Weergaven 132K
  • Volgers 110

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Snap ik, al die goed bedoelde adviezen, pfff
Old scool is still chill :)

Die adviezen zijn prima en neem ik mee of leg ik naast me neer. Er zitten me hier tegenwoordig iets te veel senstatiezoekers en relschoppers. Als hyena's zie je ze toestromen, er wordt gesteukt via pm's ipv dat iemand wat gegund wordt. Daar ben ik wel echt klaar mee.
 
Nee geen dip, ik log oldschool in een schriftje, lekker rustig.
:thumbs:
IMG_20200130_123341.jpg
 
Ik heb ook altijd mijn schriftje bij, maar vind het leuk om het hier ook nog te loggen :).

De Flair een 'schriftje' noemen vind ik behoorlijk denigrerend. :boksen:
 
Ik heb jarenlang een notitieboekje meegesleept door de sportschool. Inmiddels doe ik het uit het hoofd en schrijf ik het thuis op. Wel neem ik een 'spiekbriefje' mee van de laatste training, zodat ik weet wat me te doen staat...
 
Ben ik dan echt de enige die meegaat met de tijd en gebruik maak van technologie?
Je hebt gewoon apps voor die shit.
Stelletje boomers!
Ja, dan zit ik daar met leesbril op, kuiken!
Terwijl de meesten zich laten afleiden, heb ik de volgende set in mijn hoofd al afgespeeld en hoef ik alleen maar op spiercontact te focussen.
 
Ja, dan zit ik daar met leesbril op, kuiken!
Terwijl de meesten zich laten afleiden, heb ik de volgende set in mijn hoofd al afgespeeld en hoef ik alleen maar op spiercontact te focussen.

Je hebt ook zoom in apps.
:roflol:
 
Ja, dan zit ik daar met leesbril op, kuiken!
Terwijl de meesten zich laten afleiden, heb ik de volgende set in mijn hoofd al afgespeeld en hoef ik alleen maar op spiercontact te focussen.
Heb jij al een lintje gekregen?
 
Nah, dan nog, die afleiding, lekker rustig en geconcentreerd trainen, dat is mijn zen momentje van de dag :thumb:
Ik heb geen smartphone, dus ik ben altijd zen.:engel:
Excuses voor het off-topic gaan. Goed dat je even de rust hebt opgezocht 28taP
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven