- Waardering
- 8.803
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Snap ik, al die goed bedoelde adviezen, pfffNee geen dip, ik log oldschool in een schriftje, lekker rustig.
Old scool is still chill

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snap ik, al die goed bedoelde adviezen, pfffNee geen dip, ik log oldschool in een schriftje, lekker rustig.

Snap ik, al die goed bedoelde adviezen, pfff
Old scool is still chill![]()
Wat is dit voor Freudiaanse verschrijving?

Nee geen dip, ik log oldschool in een schriftje, lekker rustig.
.Mods kun je niet blokkeren.Wat is dit voor Freudiaanse verschrijving?
En kun je die zielige ventjes die je met PM's lastigvallen niet blokkeren?

Wat wil jij hiermee zeggen?
Ik heb ook altijd mijn schriftje bij, maar vind het leuk om het hier ook nog te loggen.

Bedankt voor het compliment, snotneus!
Ja, dan zit ik daar met leesbril op, kuiken!Ben ik dan echt de enige die meegaat met de tijd en gebruik maak van technologie?
Je hebt gewoon apps voor die shit.
Stelletje boomers!
Ja, dan zit ik daar met leesbril op, kuiken!
Terwijl de meesten zich laten afleiden, heb ik de volgende set in mijn hoofd al afgespeeld en hoef ik alleen maar op spiercontact te focussen.

Heb jij al een lintje gekregen?Ja, dan zit ik daar met leesbril op, kuiken!
Terwijl de meesten zich laten afleiden, heb ik de volgende set in mijn hoofd al afgespeeld en hoef ik alleen maar op spiercontact te focussen.
Nope, skere toestand in dit land.
Nah, dan nog, die afleiding, lekker rustig en geconcentreerd trainen, dat is mijn zen momentje van de dag
Ik heb geen smartphone, dus ik ben altijd zen.Nah, dan nog, die afleiding, lekker rustig en geconcentreerd trainen, dat is mijn zen momentje van de dag![]()

Ik zit er voor niets tussen!
Laster!@IRONic Drunker is zn zielig mannetje te stoken via PM