XXL Nutrition

Ben er toch niet klaar mee

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Misschien al 1000x aangekaard, dus hou er gewoon over op en laat eenieder zijn/haar eigen schema bepalen . Als 28taP advies wilt, geeft ze dat zelf wel aan.
Inderdaad. Als ze mijn advies niet op prijs stelt, kan ze dat zelf wel aangeven, dus hoef jij dat niet voor haar te doen.
 
Inderdaad. Als ze mijn advies niet op prijs stelt, kan ze dat zelf wel aangeven, dus hoef jij dat niet voor haar te doen.
Sinds wanneer stelt er iemand jouw advies op prijs?
:trollface:
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoelde dit imnewhere
Holy guacamoly, 65 sets :nut: :loony: wat vindt je coach daarvan?
65 setjes in anderhalf uur, dat is bijna cardio...
Gewoon een vast schema volgen. Dit klinkt een beetje als 'fuckarounditis'. ;)
Ik zeg ook niet dat je bepaalde oefeningen wel of niet moet doen. Maar een vast schema draaien is beter dan oefeningen dan weer wel en dan weer niet doen.
Meer compounds en minder isolatie doen. Dan haal je het wel uit je hoofd om 15 oefeningen en 55-60 sets te doen.
En dan nog steeds 15 oefeningen, 55-60 sets? Dan ben je geen gewone...:eek:
Hoezo, it's all about the booty? Dit zijn totaal 22 werksets waarin je de glutes zwaar moet aanspreken. Hoe krijg je het voor elkaar? :eek:
Nee he. Another girl with issues. I'm out. :(
Nee. Another girl with fake bodyparts. I'm out.
Misschien al eerder aangekaart, maar 51 sets in 69 minuten is bijna cardio! Hoe lang rust je tussen je werksets?
 
Sinds wanneer stelt er iemand jouw advies op prijs?
:jk:
:trollface:
Jesus christus man, heb dan ook de ballen om die burn te maken in plaats van als een klein mietje gelijk met een j/k bordje te komen.
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Misschien al 1000x aangekaard, dus hou er gewoon over op en laat eenieder zijn/haar eigen schema bepalen . Als 28taP advies wilt, geeft ze dat zelf wel aan.

Man blijf je achter die chick aanlopen?
Heeft ze niet een nieuwe beta die het voor der op kan nemen?
 
Toch nog even een paar weken parttime bulken.
Gisteren thuis getraind:

One leg hip trust
4x10x30kg

Split squat er ook maar eens ingegooid
4x8x20kg

Sissy squat
4x10

Band pull through
4x15

Band clam
2x25

Band outer thigh
3x25

Band leg curl
4x10

Band kickback
3x15

Db curl
4x8x10kg

Tricep dips bankje
4x10

Leg lift
4x10

Sit up
4x12

Russian twist
4x13x3kg
 
Volgens mij worden je aantal oefeningen juist weer meer ipv minder of niet?

Ja dat klopt, maar nog steeds minder dan vroeger. Ik stop als ik helemaal leeg ben en dat is meestal na 11 oefeningen of zoiets. Geen 18-20 meer :roflol: . 3x per week 1 a 1,5 uur trainen lijkt me echt geen overkill.
 
Beetje stil hier. Wie geht's?
 
Dipje kan gebeuren. Komt vanzelf terug.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven