XXL Nutrition

Ben er toch niet klaar mee

  • Topic starter 28taP
  • Startdatum
  • Reacties 3K
  • Weergaven 132K
  • Volgers 110

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vandaag mn oude gym bezocht, soms totaal andere gewichten dan normaal.

Glute activatie

Leg press high
4x8x100kg

One leg press
4x8x40

Glute kickback machine
4x8x90kg

Cable pullthrough
3x15x22,5kg

Outer thigh
3x20x50kg

Back extension
3x15x10kg

Leg curl
4x8x35kg

Db shoulder press
4x8x12kg

Cable side raises
4x10x5kg

Incline db curl
4x8x10kg

Tricep rope pushdown
4x12x12,5kg

Fantastisch licht hebben ze daar en ik zag er zeker buffer uit dan een paar maanden geleden, dus dan krijg ik toch weer zin in meer gains. Misschien toch die laatste paar kg gainen. Ben op mn zwaarst nu, maar wel veel minder vet dan vroegah. Spiegeltje spiegeltje aan de wand, blijven we nog in bulkingsland?
 
Fantastisch licht hebben ze daar en ik zag er zeker buffer uit dan een paar maanden geleden, dus dan krijg ik toch weer zin in meer gains. Misschien toch die laatste paar kg gainen. Ben op mn zwaarst nu, maar wel veel minder vet dan vroegah. Spiegeltje spiegeltje aan de wand, blijven we nog in bulkingsland?
Ik houd me voor de verandering maar eens wijselijk(?) stil... :bang:
 
Volgens mij maak jij je van alles wijs... Als ik in de spiegel kijk (ja dat doe ik) zie ik geen verandering (omdat ik elke dag mezelf zie), hoe kan jij je verschil dan zien van een paar maanden in een spiegel?
 
Fantastisch licht hebben ze daar en ik zag er zeker buffer uit dan een paar maanden geleden, dus dan krijg ik toch weer zin in meer gains. Misschien toch die laatste paar kg gainen. Ben op mn zwaarst nu, maar wel veel minder vet dan vroegah. Spiegeltje spiegeltje aan de wand, blijven we nog in bulkingsland?

Misschien werkt het wel, een halve week bulken, een halve week cutten. Dat is een soort jager/verzamelaar dieet. Je hebt wel meer oer dieten.
4 dagen trainen, 2 dagen zwaar en twee dagen op veel volume. Cardio kan alleen op de volume dagen.

Zou mooi zijn als je weer eens een foto post van je vorderingen, want je ziet er wel goed uit, zag ik ergens hier op het forum.
15 jaar geleden trainde we ook anders, allemaal, bijna allemaal. Misschien werkt het wel, en traint over 10 jaar iedereen die er goed uit wil zien zo.
 
Volgens mij maak jij je van alles wijs... Als ik in de spiegel kijk (ja dat doe ik) zie ik geen verandering (omdat ik elke dag mezelf zie), hoe kan jij je verschil dan zien van een paar maanden in een spiegel?

Omdat ik een paar maanden niet bij dat licht in die spiegel heb gekeken :D
 
Misschien werkt het wel, een halve week bulken, een halve week cutten. Dat is een soort jager/verzamelaar dieet. Je hebt wel meer oer dieten.
4 dagen trainen, 2 dagen zwaar en twee dagen op veel volume. Cardio kan alleen op de volume dagen.

Zou mooi zijn als je weer eens een foto post van je vorderingen, want je ziet er wel goed uit, zag ik ergens hier op het forum.
15 jaar geleden trainde we ook anders, allemaal, bijna allemaal. Misschien werkt het wel, en traint over 10 jaar iedereen die er goed uit wil zien zo.

Meerdere wegen leiden naar Rome, vroeger was het bb dieet alleen kip met rijst en dat werkt prima, maar iifym werkt net zo goed. Recompen werkt ook prima, niet zo optimaal als fullblown bulken, maar je hoeft en niet diep te cutten en blijft er het jaar rond redelijk uitzien.
 
Eigenlijk had ik geen energie maar heb toch 3 pr's neergezet. Training duurde 1 uur en 9 minuten.

Hip trust
4x12x85kg

Cable kick back
4x15x30kg

Band clam/abduction
3x25

Leg press high stand
4x8x155kg prrr

Adductor
4x10x50kg

One leg curl
4x12x16kg

One leg extension
4x8x23kg

Leg extension
4x10x43kg

Calf press
4x12x50kg

Seated row
4x8x80kg prrrr

Lat pulldown close grip
4x8x86kg prrr

Tricep pushdown
4x12x23kg

Hammer curl rope
4x8x27kg
 
Volgens mij worden je aantal oefeningen juist weer meer ipv minder of niet?
 
Misschien al eerder aangekaart, maar 51 sets in 69 minuten is bijna cardio! Hoe lang rust je tussen je werksets?
 
Misschien al eerder aangekaart, maar 51 sets in 69 minuten is bijna cardio! Hoe lang rust je tussen je werksets?
Misschien al 1000x aangekaard, dus hou er gewoon over op en laat eenieder zijn/haar eigen schema bepalen . Als 28taP advies wilt, geeft ze dat zelf wel aan.
 
Misschien al 1000x aangekaard, dus hou er gewoon over op en laat eenieder zijn/haar eigen schema bepalen . Als 28taP advies wilt, geeft ze dat zelf wel aan.

Ik vind het ook veel :eek:
Maar valt in het niets bij Sanca Saxon
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven