AndroidHealthClinic

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Je krijgt je shakes niet af?

Is dat belgisch voor ik lust ze niet ofzo? :D

Gewoon zo snel drinken dat je ze geeneens proeft ;)

Eet tussen 2300-2800 bedoel je carb cycle?
Of haal je het niet elke dag je kcal?

Ze zijn echt te vies, tot overgevens toe. Haha ik weet niet of het Belgisch is. De smaak is vies maar de nasmaak nog erger...

Nee cycle niet , soms eet ik gewoon iets te veel .

Ze zijn echt te vies, tot overgevens toe. Haha ik weet niet of het Belgisch is. De smaak is vies maar de nasmaak nog erger...

Niet af krijgen? Af is klaar, het lukt niet om een shake te maken:dunno:

Neus dicht en drinken.
Vind zelf shakes ook goor. Gewoon niet teveel water en/of melk en in 1 x naar binnen gieten.

In de bulk (zat je toch in) moet je niet panisch worden als je keer iets meer binnenkrijgt als op schema staat.
Zolang je maar niet elke dag honderden erboven zit is het niet erg.

Kan me wel voorstellen hoor, ik vind de plantaardige shakes ook ranzig XD

Ik moet zeggen dat ik elke dag weer uit kijk naar mn wheyshake, maar het is wel precies zo en niet anders. Mn cookies & cream was op en had vandaag mokka (ofzoiets).. die is zo smerig! Ik lust t ook alleen met alpro coconut lol en er moet echt een halve tl koekkruiden in om de zoetstof smaak te verdoezelen

vrouwen zijn gewoon watjes. :trollface:

Toch maar weer loggen, is toch erg handig om terug te lezen. Ben volgens mij een paar keer een aantal weken uit de gym gebleven, maar verder goed bezig gebleven. Voeding iets minder, lees: uit het hoofd en alleen eiwitten en kcals tellen. Zo ben ik ook begonnen met bulken maar precies weet ik niet meer. Erg he? Ik geloof november.

Sinds 18 januari alle voeding weer aan het bijhouden in een app. Tussen 2200 en 2400 kcals. Minimaal 120 gram eiwitten, minimaal 60 gram vet en de rest carbs. Na de training eet ik het meeste en op rustdagen iets meer vet (dat lieg ik, soms erg veel vet). Ik was eerst 57 kg en inmiddels 62,6. Heb niet het idee dat ik veel vet heb aangezet. Ik was ook begonnen met creatine waardoor de weegschaal omhoogschoot en ik een stuk voller leek. Dat wist ik wel dat dat ging gebeuren, maar leek me toch niet zo handig nu, aangezien ik dan niet goed zag of ik gains maakte of gewoon een fat f**k aan het worden was. Daar ben ik dan ook mee gestopt.

Qua training ben ik steeds minder oefeningen gaan doen, mijn god dat is toch moeilijk hoor als je zo n hoog volume gewend bent. Ik heb veel accent op de glutes en schouders gelegd dus die zijn een beetje gegroeid. M'n schouders zijn nog steeds de zwakke schakel. Ik ging van 18 oefeningen naar 15, 12, 9 en nu ben ik vandaag weer begonnen met een deftig trainingsschema PHUL.

Ik heb verzaakt in de bench press en squat, maar ze staan in het schema en ik houd me eraan dus... Ga wel nog een extra glute dag doen en doe een of twee extra glute oefeningen bij lowerbody.

Vandaag upper power:

Twee oefeningen per ongeluk omgedraaid.

BB incline bp. 6x 20kg 3x6x 25kg
DB bp. 5x10kg 3x5x 12kg
BOR. 5x40kg. 3x4x 45kg
Pul down mach. 4x8x 60kg (lat was bezet)
OHP. 3x5x 20kg
BB curl. 3x6x 20kg
Triceps push rope. 6x 10kg. 3x6x 15kg

Had na de training lamme armen ondanks dar ik normaal meer arm oefeningen doe. Ben zeer benieuw, ga nog een maandje verder bulken en dan of cutten of gewoon op onderhoud eten. Ligt eraan hoe ik er dan uitzie.

Ik lees weer mee:)

Welkom SP! Ben ook weer aan het neuzen hij jullie.

Vandaag lower power gedaan.

Bb squat 4x3x 40kg
Bb dl 8x20kg. 5x 50kg. 3x5x 55kg
Lying leg press. 4x10x 85kg
Leg curl 4x7x 40kg
Calfs leg press. 4x10x 130kg

Extra glutes:
Leg press glute (schuin). 4x10x 20kg
Chin up machine leg push down 3x8x 28kg
Eerste keer deze glute oefeningen, altijd een beetje zoeken naar de juiste gewichten.

Buik vergeten, dan maar thuis met het abwheel 3x 8

In :).

Vandaag upper hyper:

Bb incline bp. 3x12x 20kg
Db fly. 3x8x 6kg
Seated row. 4x9x 40kg
Db one arm row. 4x9x 14kg
Db side raise. 6x8kg. 3x10x 6kg
Incline db curl. 4x8x 6kg
Tricep dip machine. 4x9x 70kg

Weighted crunch recht/schuin 3x12x5kg
Ab machine 3x12x 15kg

Kan af en toe geen eten meer zien, lang leve chocomelk . Side raises lukte eerst met 10kg maar schijnbaar was m'n vorm niet ok, dus daar even de focus op en terug in gewicht.

Db Side raise met 10 kilo is veel voor een vrouw hoor.

Pas je bij de compounds progressiv overload toe?

Heb m'n vet gemeten en ik zit nu op 23% bij 62,6 kg. Heb in de tussentijd niet meer gemeten, maar het betekent dus wel dat ik vooruit ben gegaan sinds een jaar of 2 geleden, toen was ik ongeveer 30% vet bij 60kg.

Vandaag lower hyper:

Sumo squat. 8x 40kg 3x8x 50kg
Bb lunges. 4x8x 30kg
Leg extensions. 4x14x 45kg
Leg curl. 4x15x 37,5kg
One Leg press glute variant 4x15x 20kg
Chin up knee push down. 3x12x 35kg
Rear kick. 4x15x 40kg
Seated calfs. 4x20x 100kg
Calfs leg press. 4x20x 130kg

Hanging straight leg raise. 3x12
Abdominal crunch machine. 3x15x 15kg
Rotary torso. 4x20x 20kg

Lekkere training, je zult je kuiten wel voelen vandaag :o

Ja ik voel ze wel Sanne

Vandaag upper power :

Bb bench press. 5x 25kg 3x5x 27,5kg
Incl db press. 4x6x 12kg
Bor. 4x5x 45kg
Lat pulldown geel. 6x 60kg. 3x6x 65kg
Ohp. 3x6x 20kg
Bb curl. 3x7x 20kg
Tricep push rope. 4x7x 15kg

Ik ga toch langzaam beginnen m'n kcals terug te brengen naar standaard 2100 of op trainingsdagen iets meer en rustdagen iets minder.

Dat phul schema bevalt me nu eigenlijk niet. Te veel borst, te weinig rug, schouders en glutes. Ipv dit schema ga ik een gewone upper/lower split volgen. 7 of 8 voor benen, glutes en calfs, 4 rug, 3 schouders, 1 borst en 1 voor biceps en ook 1 voor triceps. Of raken m'n schouders dan in onbalans? Borst hoeft van mij niet zoveel aandacht.

Vandaag lower body:

Bb deadlift. 8x20kg. 3x3x 60kg
Leg press lying. 5x8x 90kg
Sumo deadlift. 3x8x 40kg
Bb Hiptrust. 3x15x 55kg
One Leg press glute variant 4x12x 30kg
Standing leg curl. 4x10x 12,5kg
Seated calf geel. 4x20x 110kg
Ab crunch mach. 4x15x 30kg

Helemaal leeg . Ik probeer allerlei rep ranges aan te houden om verschillende prikkels toe te brengen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven