MuscleMeat

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Vanwaar je korte cut?

Ik heb die neiging ook altijd als ik te loos ben gegaan met voeding maar je komt ook wel snel in een verkeerde spiraal (overeten en weer compenseren).

Miss je lijf accepteren en op een zeer rustig tempo verder bulken (met minimale vet gains) tot je voor een lange tijd kan cutten?

Komt je lijf ook ff op adem

Je bent helemaal niet vet. Je foto's zien er super uit ja! Gewoon rustig aan gaan bouwen. Zo'n korte cut heeft toch vrij weinig zin imo.

• Topic Starter Topic Starter
Vanwaar je korte cut?

Ik heb die neiging ook altijd als ik te loos ben gegaan met voeding maar je komt ook wel snel in een verkeerde spiraal (overeten en weer compenseren).

Miss je lijf accepteren en op een zeer rustig tempo verder bulken (met minimale vet gains) tot je voor een lange tijd kan cutten?

Komt je lijf ook ff op adem

Ben best bang dat ik teveel aan ga komen en het er niet meer af krijg. Bulken is het probleem niet maar met cutten krijg ik meestal last van eetbuien en raar gedrag als het zo n lange periode is. Vandaar deze korte cutperiode.

Je bent helemaal niet vet. Je foto's zien er super uit ja! Gewoon rustig aan gaan bouwen. Zo'n korte cut heeft toch vrij weinig zin imo.

Dat was toen, nu is weer anders maar toch lief! Bouwen is wel leuker natuurlijk en sterker worden. Of juist nog even doorbulken en dan iets onder onderhoud gaan zitten om het vet eraf te krijgen.

Denk dat het wel iets is waar je je overheen moet zetten. Cutten is niet makkelijk. Maar ook niet heel moeilijk. Je kunt best iets lekkers in je schema verwerken. Heeft ook te maken met doorzettingsvermogen. Klinkt misschien niet lief maar je moet niet toegeven aan die eetbuien. Honger gevoel is iets wat erbij hoort en uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het ook wel verdwijnt op Den duur.

Niet toegeven eraan is vrij lastig, ben zelf van mn eetgedoe afgekomen maar bepaalde dingen triggert het nog wel. Onder andere streng dieeten. Mn korte cut was shit in het opzicht van slechte trainingen maar verder wel goed. Heb nu weer wat speling en ben nu begonnen met een bulk van 2 of 3 maanden en ga proberen echt over mn aankomangst heen te komen. In die maand heb ik zoveel gains gehad, meer dan in al die maanden trainen op 1700kcal of zo. Heb echt gemerkt dat eten the key is.

Na een aantal waardeloze trainingen zijn ze nu weer goed!

Ik log ze later.

Klopt helemaal.
Voeding is de basis.

Gewoon lekker rustig aankomen, kan nooit een vet varken worden met iets boven behoefte eten ;)

Klopt helemaal.
Voeding is de basis.

Gewoon lekker rustig aankomen, kan nooit een vet varken worden met iets boven behoefte eten ;)

Wat is net boven je behoefte?

Ma:

squat 4x5x50kg

deadlift 3x3x75

lying leg press smith 4x10x50kg

lying leg curls 4x6x20kg

seated calfs 3x10x141kg

bw hip trust 3x20

bw squat 3x20

bw back extension 3x20

outer thigh staand 3x15x70kg

bw clam 30x

ab crunch machine 3x10x29kg

Di:

barbell bp 3x5x36kg

incline db bp 4x12x12kg

bor 3x5x56kg

lat pulldown smal 3x8x50kg

mill press staand 3x8x10kg 5x10kg

front raise schijf 3x8x10kg

ez curl 4x22,5kg 5x22.5kg 4x22,5kg

db one arm extension 3x6x8kg

cable side bends 3x15x17kg

reverse grip tricp extension 3x6x16,25kg

ab crunch machine 3x10x32kg

Gisteren:

squat in shoulder pres machine 10x14kg 3x12x32kg

barbell lunges 4x10x42,5kg

leg extension 4x10x61kg

lying leg curls 4x12x20kg

one leg cable kickback 4x10x12,5kg

donky kick leg extension 4x10x43kg

outer thigh stnd 3x15x73kg

superset cabl deadlift/squat 3x10x18,75kg

barbell bridge 3x15x85kg

calf press 3x10x141kg

abs boot 3x15

ab crunc machine 3x10x36kg

db side bends 4x10x16kg

Vandaag:

barbell incline bp 3x10x28,5kg

db fly s 3x10x7kg

seated row 4x10x50kg

one arm row 3x12x16kg

db side lateral raise 3x10kg!! 3x8x9kg

superset front/side raise 3x6x6kg

incline db curl 3x8x10kg!!! 7x10kg

tricep pushdown rope 3x10x23kg

Lekker bulken dus voorlopig. Elke dag wegen en weekgemiddelde bekijken. Zo nodig aanpassen. Tussen kerst en nieuwjaar een aantal keer dik 3000 kcals gegeten maar vooralsnog ben ik alleen afgevallen. Zelfs na een dag 3400 kcals was ik een halve kilo lichter. Ik begon me ergens zorgen te maken, wtf.Gelukkig blijf ik nu steken op 58 kg en duik ik er tot nu toe niet onder.

200/300 kcal boven behoefte is rustig bouwen.

Wat is squat in schouder machine?
Kan me er niks bij voorstellen.

Mayb door je cut dat je metabolisme juist boost kreeg van die 3000 kcal.

200/300 kcal boven behoefte is rustig bouwen.

Wat is squat in schouder machine?
Kan me er niks bij voorstellen.

Mayb door je cut dat je metabolisme juist boost kreeg van die 3000 kcal.

Voor de shoulder press gaan staan met je voorkant naar de leuning toe. De handvaten van het ding de lucht in gooien en squaten maar. Lang leve instagram! Ja misschien wel.

Net een extra billentraining gedaan:

globet squat db 10x10kg 3x10x12kg

sumo deadlift 10x15kg 3x10x35kg

back extension 3x10x10kg

shoulder press squat 3x12x34kg

hip trust leg extension 3x10x59kg

cable donky kick 3x10x7kg

been gestrekt heffen 3x10x7kg

outer thigh staand 3x15x75kg

ab crunch machine 3x10x38kg

cable side bends 3x10x18,75kg

Lopen bij alle vrouwen billen achter?

Iedereen doet glute oef lijkt wel :D

Deze is ook Nice

Deze is ook Nice

Niet achter maar om ze ronder en groter te krijgen is 3x per week billen trainen optimaler dan maar 2x. Vooral nu ik extra eet kunnen ze fijn groeien.

Thx!

Heb m'n pakje nepkip meegenomen naar de shoarmazaak en ze hebben er een vega-kapsalon mee gemaakt. Damn! Hemels!

Billen kunnen ook veel hebben. Er zijn bikini dames die ze 5 x p. week aan pakken.

Ik train ze momenteel ook 3 x p. week:)

Deze is ook Nice

Das gewoon weer 1 van de zoveel hypes grote billen. Waait vanzelf weer over en dan komt er weer wat nieuws voor terug:P

Hele fijne oefenening kneeling squat:heart:

Niet achter maar om ze ronder en groter te krijgen is 3x per week billen trainen optimaler dan maar 2x. Vooral nu ik extra eet kunnen ze fijn groeien.

Thx!

Heb m'n pakje nepkip meegenomen naar de shoarmazaak en ze hebben er een vega-kapsalon mee gemaakt. Damn! Hemels!

Kunt zelf ook een lekkere gezonde kapsalon maken.

Alleen de echte kapsalon is lekker . Een keer per maand kan dat zeker wel.

Even een update, na 3 weken bulken 0,9 kg erbij en 1 cm van m'n taille af en 0,5 bij m'n navel. Straks weer even m'n trainingen loggen. Heb bijna geen dumbells meer nodig onder de 10 kg . Ik eet sinds vorige week bijna geen snoep meer en eet elke dag fruit. Groenten ben ik nu mee bezig. Voor de zoete trek neem ik krenten. Het gaat lekker! Tussen 2300 en 2800 kcal in. Nu ben ik te bang dat ik te weinig eet, lol.

Heb allerlei plantaardige shakes geprobeerd maar krijg ze niet af, niet in smoothies of met zoetstof. Ik blijf dus wel whee nemen, kwark, kaas en eieren. Geen vlees en dan als compromis voor de melkproducten geen vis meer. Liefst deed ik echt alles plantaardig maar het is zo goor.

Bekijk bijlage 72458

Goed bezig!

Je krijgt je shakes niet af?

Is dat belgisch voor ik lust ze niet ofzo? :D

Gewoon zo snel drinken dat je ze geeneens proeft ;)

Eet tussen 2300-2800 bedoel je carb cycle?
Of haal je het niet elke dag je kcal?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven