XXL Nutrition

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Van mij mag je nog meedoen.

PATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

WELKOM TERUG! :cheer:

Gezellig!

• Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik heb hier ergens wel een beetje dubbele gevoelens bij.
Als je met een wedstrijd stopt is het nogal lame om je tegen het einde weer opeens in te schrijven, en eigenlijk is dit tegen de regels.
Gestopt=gestopt

Langs de andere kant begrijp ik goed dat je toen bent gestopt want je contestlog was tegen jou wil in een zooitje geworden, hier kon je zelf weinig aan doen.

Als je met een wedstrijd stopt is het nogal lame om je tegen het einde weer opeens in te schrijven, en eigenlijk is dit tegen de regels.
Gestopt=gestopt

Langs de andere kant begrijp ik goed dat je toen bent gestopt want je contestlog was tegen jou wil in een zooitje geworden, hier kon je zelf weinig aan doen.

Ik begrijp je gevoel en ik ken de regels niet precies, maar ik weet wel dat je een maand moest loggen en dat je log ook tijdelijk mocht sluiten. Ik hoor het wel. Het wordt afzien of niet haha.

In!

Succes met het vervolg.

Ik begrijp je gevoel en ik ken de regels niet precies, maar ik weet wel dat je een maand moest loggen en dat je log ook tijdelijk mocht sluiten. Ik hoor het wel. Het wordt afzien of niet haha.
Ochja, dan is er ook terug wat competitie in het vrouwelijke gedeelte :)
Welcome back :p

Gestopt=gestopt

Je bent gewoon bang om onder haar te eindigen.

En idd, ik wil prijzen :p

Wat is een BBV?

Gewoon weer meedoen met de contest! Welkom terug:wave::thumbs:

Nogmaals mijn beginfoto, maar dat herinneren jullie je vast nog wel.
8B7773B5-6306-4D08-B54C-D645AF5F67AB.jpeg

• Like
Waarderingen: BB_
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven