XXL Nutrition

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Op de foto met Bert zag je er niet slecht uit hoor, en er is nog 3/4de maand over :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Op de foto met Bert zag je er niet slecht uit hoor, en er is nog 3/4de maand over :thumbs:

Het valt ook wel mee. Ook al gaf de weegschaal net 62 aan.... Nog even gas erop en niet cheaten en dan kom ik nog wel ergens. Als het binnen een maand negatief kan veranderen, kan het ook positief veranderen.

welkom terug:)

Het valt ook wel mee. Ook al gaf de weegschaal net 62 aan.... Nog even gas erop en niet cheaten en dan kom ik nog wel ergens. Als het binnen een maand negatief kan veranderen, kan het ook positief veranderen.
Zo is het helemaal! Goede mindset pat! :)

Ik heb hier ergens wel een beetje dubbele gevoelens bij.
Als je met een wedstrijd stopt is het nogal lame om je tegen het einde weer opeens in te schrijven, en eigenlijk is dit tegen de regels.
Gestopt=gestopt

Langs de andere kant begrijp ik goed dat je toen bent gestopt want je contestlog was tegen jou wil in een zooitje geworden, hier kon je zelf weinig aan doen.
Volgens mij waren de regels dit jaar aangepast en moest je 1 maand loggen, niet per se aaneengesloten en mocht je tussentijds je log sluiten. Dit had te maken met de ruimere contestperiode.
Ik stem voor. Ga je ook pics posten?
De teenfoto's krijg alleen ik te zien. :cool:

Haha nee, ik moet gewoon m’n eigen schema volgen. :)
Helaas zit er wat verschil tussen ons kcalbudget, maar ik zal je altijd steunen en niet snoepen in jou bijzijn (daarbuiten snoep ik ook niet trouwens :P).. Ook al bulk ik, voor mij ook geen fastfood en frietjes. :)
Heel veel succes schat! :kiss::heart:

Laatst bewerkt:
[QUOTE="Bert, post: 10260428, member: 156851"
[/QUOTE]

Ik wil je graag geloven :D

Volgens mij waren de regels dit jaar aangepast en moest je 1 maand loggen, niet per se aaneengesloten en mocht je tussentijds je log sluiten. Dit had te maken met de ruimere contestperiode.

Helaas zit er wat verschil tussen ons kcalbudget, maar ik zal je altijd steunen en niet snoepen in jou bijzijn (daarbuiten snoep ik ook niet trouwens :P).. Ook al bulk ik, voor mij ook geen fastfood en frietjes. :)

Heel veel succes schat! :kiss::heart:

:roflol: Thx! :heart:

Training van vandaag ging lekker, ben nog af aan het bouwen dus het zijn nog wel wat oefeningen.

Kneeling squat
10x 20kg 10x 40kg 3x10x 50kg

Sumo deadlift
4x5x 65kg

Bb glute bridge
5x8x 100kg woop woop

One leg elevated bridge
4x12x 35kg

Leg press high stand
4x8x 148kg

Leg press wilde stand
4x8x 120kg

Leg press narrow stand
20x 120kg

Seated db shoulder press
4x10x 13kg woop woop

Incline side raises
4x12x 4kg

Front raises
4x10x 5kg

Reverse fly
4x12x 23kg

Weighted sit up
4x12x 10kg

Sit up
4x10

Side sit up
4x10

Dit weekend een leuk schemaatje kiezen/maken. De wisselende repranges bevallen me wel. Denk 4 dagen upper/lower en dan 1 extra dag voor de glutes.

• Like
Waarderingen: BB_
Heb het eens gezien bij een glutegoeroe, het zou goed zijn voor de billen, vandaar dat ik het ook een tijdje probeer.
Niet teveel naar goeroes luisteren. Volgens mij is een hack squat machine waarbij je tot maximale diepte zakt veel effectiever.
Zo'n kneeling squat voelt denk ik ook niet fijn voor je knieën als je echt zwaar gaat.

Niet teveel naar goeroes luisteren. Volgens mij is een hack squat machine waarbij je tot maximale diepte zakt veel effectiever.
Zo'n kneeling squat voelt denk ik ook niet fijn voor je knieën als je echt zwaar gaat.

Hebben we niet daar.. Voor hogere repranges is het prima, inderdaad bij te veel gewicht niet prettig voor de knieën.

Het was dacht ik een oefening bedoelt om aan de lockout van je heupen te werken bij een squat. Ik denk dat een hipthrust een betere optie is voor je glutes.

Het was dacht ik een oefening bedoelt om aan de lockout van je heupen te werken bij een squat. Ik denk dat een hipthrust een betere optie is voor je glutes.
Hopelijk zet ze de safeties wel hoog op want dit lijkt me een behoorlijk blessuregevoelige kut oefening...

Ik denk dat een hipthrust een betere optie is voor je glutes.
Inderdaad! Ik heb nog nooit iemand kneeling squats zien doen, maar ik struikel in mijn gym wel over de (wannabe) fitgirls die aan het glute bridgen zijn voor dat strakke kontje...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven