XXL Nutrition

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.263
Ik snap er niks van, het weekend lekker los gegaan met snoep en chocopepernoten en nu ben ik afgevallen :roflol:. Raar ding mijn lijf.

Training van vandaag:

Leg press
3x8x155

Sumo deadlift
3x8x45

Bb rear lunges
3x8x20

Cable pullthrough
4x15x46

Back extension krom bw
3x15

Band clam
2x25

Lekker snel klaar, ook eens fijn.

• #1.264
Vandaag een training gedaan in 50 minuten, jeey. Upperbody hypertrofie :

Bb incline bp
4x8x21

Db fly’s
3x10x6

Seated row machine
4x10x57

One arm db row
3x12x14

Side raises
4x8x6

Incline db curl
4x8x8

Overhead tricep extension
3x10x18

Ik snap er niks van, het weekend lekker los gegaan met snoep en chocopepernoten en nu ben ik afgevallen :roflol:. Raar ding mijn lijf.

Training van vandaag:

Leg press
3x8x155

Sumo deadlift
3x8x45

Bb rear lunges
3x8x20

Cable pullthrough
4x15x46

Back extension krom bw
3x15

Band clam
2x25

Lekker snel klaar, ook eens fijn.
Op zich niet gek, kan best zijn dat je spijsvertering lekker een boost heeft gehad.
Een goed excuus om af en toe even te cheaten ;)

Lekkere trainingen hoor!

• #1.266
Dat de vijfde training deze week, dus ik heb nu weekend!! Aangezien ik de glutes heb getraind vandaag betekent dat taart en pizza zonder schuldgevoel. Het is trouwens de laatste keer dat ik zo vroeg naar deze gym ben geweest, is nu al de zoveelste keer dat ik iemand die nogal levenloos op een toestel hing heb moeten vragen of diegene nog wel leeft. Niet motiverend. Ik ga wel als de huismensen weg zijn. Straks even m’n training loggen.

Dat de vijfde training deze week, dus ik heb nu weekend!! Aangezien ik de glutes heb getraind vandaag betekent dat taart en pizza zonder schuldgevoel. Het is trouwens de laatste keer dat ik zo vroeg naar deze gym ben geweest, is nu al de zoveelste keer dat ik iemand die nogal levenloos op een toestel hing heb moeten vragen of diegene nog wel leeft. Niet motiverend. Ik ga wel als de huismensen weg zijn. Straks even m’n training loggen.
Sorry ik ben geen ochtend mens. Gooi de volgende keer maar gewoon wat water in mijn gezicht. :) leuk pakje had je aan hoor.

• Like
Waarderingen: BB_

Zo vroeg trainen... Hoe doe je dat?
Ik moet eerst tig keer eten en ben dan nog een stijve oude hark ..

• #1.269
Zo vroeg trainen... Hoe doe je dat?
Ik moet eerst tig keer eten en ben dan nog een stijve oude hark ..

Opstaan, sportkleding aan, een red bull nemen en vertrekken. Niet snoozen, treuzelen of na gaan denken. Eten komt erna wel. Tenminste als ik wat vroeger train.

• #1.274
Voordeel van genoeg hebben gegeten de vorige dag.

Dit helpt ook later op de dag, niet zeuren, spullen pakken en gaan. Als ik eenmaal daar ben is het goed, maar de weg erheen soms...
Hahaha is misschien wel een goed excuus voor een dubbele pizza nomnom

• #1.277
Leg press high stand
4x8x118

4-3-1 db sumo squat
4x8x10

Bb glute bridge
4x6x85

Elevated bridge
3x10x65

Outer thigh
4x20x67

One leg curl
4x12x16

One leg extension
5x8x25

Calf press seated
5x10x40

Calf press
4x20x52

Leg day op een lege maag? Ik zou het niet durven.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven