ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Een kat gaat toch niet naar de kapper.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een kat gaat toch niet naar de kapper.
hm!! daar heb je een punt, dan komt de kapper naar de kat
. Raar ding mijn lijf. Op zich niet gek, kan best zijn dat je spijsvertering lekker een boost heeft gehad.Ik snap er niks van, het weekend lekker los gegaan met snoep en chocopepernoten en nu ben ik afgevallen. Raar ding mijn lijf.
Training van vandaag:
Leg press
3x8x155
Sumo deadlift
3x8x45
Bb rear lunges
3x8x20
Cable pullthrough
4x15x46
Back extension krom bw
3x15
Band clam
2x25
Lekker snel klaar, ook eens fijn.

Sorry ik ben geen ochtend mens. Gooi de volgende keer maar gewoon wat water in mijn gezicht.Dat de vijfde training deze week, dus ik heb nu weekend!! Aangezien ik de glutes heb getraind vandaag betekent dat taart en pizza zonder schuldgevoel. Het is trouwens de laatste keer dat ik zo vroeg naar deze gym ben geweest, is nu al de zoveelste keer dat ik iemand die nogal levenloos op een toestel hing heb moeten vragen of diegene nog wel leeft. Niet motiverend. Ik ga wel als de huismensen weg zijn. Straks even m’n training loggen.
leuk pakje had je aan hoor.Dat de vijfde training deze week, dus ik heb nu weekend!! Aangezien ik de glutes heb getraind vandaag betekent dat taart en pizza zonder schuldgevoel. Het is trouwens de laatste keer dat ik zo vroeg naar deze gym ben geweest, is nu al de zoveelste keer dat ik iemand die nogal levenloos op een toestel hing heb moeten vragen of diegene nog wel leeft. Niet motiverend. Ik ga wel als de huismensen weg zijn. Straks even m’n training loggen.
Zo vroeg trainen... Hoe doe je dat?
Ik moet eerst tig keer eten en ben dan nog een stijve oude hark ..
Opstaan, sportkleding aan, een red bull nemen en vertrekken. Niet snoozen, treuzelen of na gaan denken. Eten komt erna wel. Tenminste als ik wat vroeger train.

Goede instelling!Opstaan, sportkleding aan, een red bull nemen en vertrekken. Niet snoozen, treuzelen of na gaan denken. Eten komt erna wel. Tenminste als ik wat vroeger train.
Redbull zero neem ik aan.
Zit tussen je oren. Mits je de avond er voor goed gegeten hebt kan dat prima.Trainen op lege maag!?
Hoe krijg je dan überhaupt gewicht van de plek!? Dan val ik echt om...
Trainen op lege maag!?
Hoe krijg je dan überhaupt gewicht van de plek!? Dan val ik echt om...

Hahaha is misschien wel een goed excuus voor een dubbele pizza nomnomVoordeel van genoeg hebben gegeten de vorige dag.
Dit helpt ook later op de dag, niet zeuren, spullen pakken en gaan. Als ik eenmaal daar ben is het goed, maar de weg erheen soms...
Maar jij bent dan ook een angsthaas.
Zelf wel eens gesquat of gedeadlift op een lege maag?