MuscleMeat

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als het daar over het anabolic window gaat, dan lijkt dat op anabolen en daar krijg je een grotere van dan je vriendje en dat is slecht voor zijn zelfvertrouwenen jouw zelfbeeld, dus eet je maar beter niet?
En wie is het vriendje van Pat?

En wie is het vriendje van Pat?
Ik probeerde de strekking van het Viva forum weer te geven, toen ik het schreef realiseerde ik me dat het ook zo geïnterpreteerd kon worden, maar het is vrijdagavond, dus ik dacht ermee weg te komen....

Ik probeerde de strekking van het Viva forum weer te geven, toen ik het schreef realiseerde ik me dat het ook zo geïnterpreteerd kon worden, maar het is vrijdagavond, dus ik dacht ermee weg te komen....
Het spijt me dat ik niet zoals de meesten op vrijdagavond met een biertje in de kroeg zit, maar ik keur het goed. :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.317
Weekend vol gevreet, heerlijk. Echt geen zin meer in streng gedoe, f**k it. Lekker bulken ipv recompen.
Afgelopen week ruim 2000kcals per dag gegeten en amper aangekomen, ja op bepaalde plekken en daar ben ik blij mee.

Training van vandaag:

Bb deadlift
4x8x45

Front squat
4x8x30

Hip trust
4x15x55

Cable pull through
4x15x46

Outer thigh
4x20x64

Leg extension
4x8x43

Leg curl
4x10x30

Seated calf press
4x12x40

Calf press
4x20x57

Abs rope
4x12x43

Reverse cable side bends
4x12x18

En nu warme chocomel met veel slagroom, gains gains gains komt u maar.

Lekker lekker! Geniet ervan, maar vergeet ook je vitamientjes/mineralen niet hè ;)!
Bepaalde plekken. :)
:titty:

Chocomelk HNG.
Zie net dat jij een bril draagt.
Four eyes!

Die roze bril staat je goed

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven