- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Haartjes geverfd? of is het een oude foto? Staat je goed in ieder geval![]()
probeer je punten te scoren ofzo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haartjes geverfd? of is het een oude foto? Staat je goed in ieder geval![]()
Volgens mij ben ik niet goed, ik ben al weer klaar met het gevreet. Toch maar recompen dan. Training van vandaag:
.Inb4 hij stuurt ook een D pic
Can confirm!

Haha gewoon complimentje
.Ook mijn ervaring!Afgelopen zomer ging dat best prima, ik bleef op hetzelfde gewicht, maar werd toch strakker en zo.
Afgelopen zomer ging dat best prima, ik bleef op hetzelfde gewicht, maar werd toch strakker en zo.
Ik geloof er niks van dat dat @pat82 zelf is in haar profielfoto. Correct me if I'm wrong.Haartjes geverfd? of is het een oude foto? Staat je goed in ieder geval![]()
Die van mij was wel lekkerEen complimentje is toch leuker dan een foto van een slavink.

Ik geloof er niks van dat dat @pat82 zelf is in haar profielfoto. Correct me if I'm wrong.
Het is een mooie foto, heeft iets, kan het niet goed omschrijven.Haartjes geverfd? of is het een oude foto? Staat je goed in ieder geval![]()
Lijkt in geen enkel opzicht op je vorige profielfoto (o.a. donker haar als ik me goed herinner)
Lijkt in geen enkel opzicht op je vorige profielfoto (o.a. donker haar als ik me goed herinner)

Goed verhaal, lekker kort ook net zoals Pat haar harenHet is een mooie foto, heeft iets, kan het niet goed omschrijven.