- Waardering
- 5.513
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 22%
Thx, is m’n lievelingsbril

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb 'm ook.
Balen. Dat is nu net van noord naar zuid. Maar wie weet kom ik alsnog.
haha das mooi dat geloof ik direkt...alles ziet er "anders" uit........
Fixed
Goed om te lezen dat je eindelijk weer een gezonde relatie met eten hebt.Weekend vol gevreet, heerlijk. Echt geen zin meer in streng gedoe, f**k it. Lekker bulken ipv recompen.
Afgelopen week ruim 2000kcals per dag gegeten en amper aangekomen, ja op bepaalde plekken en daar ben ik blij mee.
Goed om te lezen dat je eindelijk weer een gezonde relatie met eten hebt.
. Nog nooit meegemaakt, voelde me juist vaak monsterlijk. Hopelijk kan ik deze gedachte vasthouden.Godver. Waarom hadden we het ook alweer uitgemaakt?Ja ik ook, ik vind mezelf er nu zelfs lekker uitzien. Nog nooit meegemaakt, voelde me juist vaak monsterlijk. Hopelijk kan ik deze gedachte vasthouden.

Als je zelfverzekerdheid uitstraalt, bèn je dat ook.Ja ik ook, ik vind mezelf er nu zelfs lekker uitzien. Nog nooit meegemaakt, voelde me juist vaak monsterlijk. Hopelijk kan ik deze gedachte vasthouden.
Als je zelfverzekerdheid uitstraalt, bèn je dat ook.

Ja daar is een vriend van mij ook wel benieuwd naar? Ja te verschillend, maar wat dan?Godver. Waarom hadden we het ook alweer uitgemaakt?
Ik heb nog twee dozen Complete Cookies hier liggen.
Dat gaat je geen .... aan.Ja daar is een vriend van mij ook wel benieuwd naar? Ja te verschillend, maar wat dan?
Zal het doorgeven. Maar waarom doen jullie er zo geheimzinnig over?
Rustig aan, voor je het weer ben je weer aan het cutten.
Ik ga nooit meer cutten, helemaal klaar mee of ja misschien een beetje in de lente.