- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe nergens geheimzinnig over. Soms merk je gewoon dat je toch niet helemaal bij elkaar past en daar valt verder niet zo heel veel over te zeggen. Ik weet niet waar je verder op doelt.Zal het doorgeven. Maar waarom doen jullie er zo geheimzinnig over?
Je bent me voor

Godver. Waarom hadden we het ook alweer uitgemaakt?
Ik heb nog twee dozen Complete Cookies hier liggen.

Oké nou ik vind het oprecht jammer.Ik doe nergens geheimzinnig over. Soms merk je gewoon dat je toch niet helemaal bij elkaar past en daar valt verder niet zo heel veel over te zeggen. Ik weet niet waar je verder op doelt.
Training van vandaag upper power:
Bb bench press
4x6x35
Incline db bp
3x10x12
Bor
3x5x45
Lat pulldown kleine greep
4x6x77
Db shoulder press
3x8x12
Ez curl
3x6x17,5
Tricep dip machine
3x6x64

*HoudtBelangrijkste is dat je samen van sport houdof toch niet zo belangrijk
![]()
Gewoon powerlifster worden.. kun je net zo dik als bert worden.Ben wel sterker dan vorig jaar en ben net met een nieuw schema begonnen dus weer even kijken hoeveel ik aankan.
Hmm recompen lukt echt voor geen meter, hoge calorie dagen zijn geen probleem, lage lukken nog niet. Nog steeds niet aangekomen, dus ik denk dat ik even zo doorga. Wel iets minder dan de 2300 die ik nu eet. Lijkt me sterk dat dat m’n onderhoud is. Ik denk eerder 1800-1900.
Nette training, sterke shoulder press!
Nieuw schema is altijd even zoeken, zowel op gebied van training als voeding.
Onderhoud kan hoger liggen dan je denkt natuurlijk, kom je vanzelf wel achter.
Op NF kijk maar naar de serie VISaVIS allemaal bitches in de gevangenis
Die vind jij ook vast wel leuk![]()
Volgens mij ben ik niet goed, ik ben al weer klaar met het gevreet. Toch maar recompen dan. Training van vandaag:
Incline bb bp
4x12x25
Db fly
3x10x7
Seated row
4x10x70
One arm db row
3x12x15
Side raises
8x7
3x8x6
Overhead tricep