Fitness Seller

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zie het toch echt niet staan?? Er staat dat ik morgen squatdag heb,niet dat ik gisteren geen benen heb gedaan..

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 16:15 ----------

Ik doe 3 x in de week fullbody ,2 x apparaten voor de benen en apparaten,dumbbells en cables,voor de rest van mijn lijf en 1 x in de week doe ik dat ook allemaal plus squaten en lunges. Nu duidelijker of nog steeds confused?

Meestal valt squat onder benen dag;) maar idd jij doet full body.

Vind het ook beetje rare verdeling.. Kan je niet beter die squat bij gisteren doen?

Snappen jullie het niet?
3x FB
1 training daarvan squat ze.
Ben ik nou zo slim Of.....:D

Snappen jullie het niet?
3x FB
1 training daarvan squat ze.
Ben ik nou zo slim Of.....:D

Ik snap het wel, maar vind rare verdeling van oefeningen in de verschillende sessies.
5 beenoefeningen, maar 2 rug, weinig borstoefeningen..

oke... 3 keer full body. Waarbij je ook veel benen pakt, en 1 keer apart benendag, waarop je squat. got it.

je moet gewoon van die apparaten af joh. Dat zou alles gewoon veel duidelijker maken ;)

Haha lol dinky,alleen squaten lijkt me zo weinig..

3 rugoefeningen ,normaal 4 . M'n borst train ik ook maar weinig,1xper week dat hoeft van mij niet zo aangezien ik rare borsten krijg als ik wel veel borst doe. M'n benen doe ik altijd veel aangezien die het meeste werk hebben,samen met mijn rug dan.

3 rugoefeningen ,normaal 4 . M'n borst train ik ook maar weinig,1xper week dat hoeft van mij niet zo aangezien ik rare borsten krijg als ik wel veel borst doe. M'n benen doe ik altijd veel aangezien die het meeste werk hebben,samen met mijn rug dan.

Hmm oke.
Je kent je eigen lichaam natuurlijk het best dus als het voor je werkt :)

zo is't maar net ;)

Heb nog wel getraind maar even geen zin om te loggen . Ga zo n stang halen voor de deur,wil ook kunnen optrekken en dat lukt nu nog voor geen meter. Eten was deze week shitty,op onderhoud en geen cardio dus hetzelfde gebleven.. Ga op rustdagen tabata toepassen op de fiets en met squats zodat ik wat extra beweging krijg.

Waarom dan niet gewoon wat lichter borst doen? Volgens mij kun je anders net zo goed geen borst gaan pakken? Heb je er wel regelmaat in zitten dan?

Ja wel regelmatig, 1x per week . Dat kan geen kwaad voor de borsten en toch beetje getraind uitzien.

Gisteren tabata trainingen gedaan, ik heb gerend,kettlebellswings en squats gedaan en ik moet zeggen dat je er aardig van gaat zweten! Heb zelfs spierpijn vandaag. Ik ga voortaan 2x in de week fullbody doen met lekker veel oefeningen en dan wel met genoeg rustdagen en 2x in de week 45 min spinnen en 2x tabata trainingen.

ik ben (nog steeds) altijd bang dat ik te weing doe en net zo goed thuis op de bank had kunnen blijven liggen.. Alles of niks...

Uiteraard moet jij gewoon doen wat voor jou werkt, he. Maar dit herken ik wel en toen ik dat eenmaal had losgelaten, ging het eigenlijk een stuk beter met mooiere resultaten. Te lang trainen met teveel oefeningen, ik denk echt dat dit juist tegenwerkt. :)

2x per week full body, 2x per week spinnen, 2x per week Tabata.... hoeveel rustdagen denk je dan per week over te houden???

Dan blijven er inderdaad niet veel rust dagen over?

Hoe bedoel je dat met de borst training dan? Ik kan er uit opmaken dat je die minder dan 1x per week pakt. Lijkt mij niet voldoende als je wel iets op wilt gaan bouwen.

Uiteraard moet jij gewoon doen wat voor jou werkt, he. Maar dit herken ik wel en toen ik dat eenmaal had losgelaten, ging het eigenlijk een stuk beter met mooiere resultaten. Te lang trainen met teveel oefeningen, ik denk echt dat dit juist tegenwerkt. :)

Dit hoor ik heel vaak inderdaad, geldt voor mij ook.

Spinning op kt-dagen in de morgen of na de training of op tabata dagen. 3 dagen rust is toch genoeg?

---------- Post toegevoegd Wed 7 Nov 2012 om 16:26 ----------

Less is more geloof ik persoonlijk niet in. 2x per week 45 min fullbody lijkt me te weinig. Wil best proberen ,ben nu toch aan het experimenteren en ben liever lui dan moe hoor. Juist beter als ik niet veel hoef te doen ;-)

ik dacht als je TE veel doet, zou je spierweefsel eraan kunnen gaan, en om te kunnen groeien heb je voldoende rust nodig, spierherstel = spiergroei, 20min. rustige cardio na je KT schijnt wel spierherstel te bevorderen.....het blijft gissen af en toe, he?

Less is more geloof ik persoonlijk niet in. 2x per week 45 min fullbody lijkt me te weinig.

Dat lijkt me ook, ja. Maar dat is dan ook niet wat ik bedoel. :)
Ik train 4 keer per week, maar dan niet langer dan een uur, hooguit anderhalf. En in een splitschema. Dat veranderde voor mijn gevoel toen echt een hoop.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven