Dinky Toy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 12%
Morgen is squatdag ;-) .Ja voor de benen altijd en de rest beetje afwisselen.
hier

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen is squatdag ;-) .Ja voor de benen altijd en de rest beetje afwisselen.

Snappen jullie het niet?
3x FB
1 training daarvan squat ze.
Ben ik nou zo slim Of.....![]()
Haha lol dinky,alleen squaten lijkt me zo weinig..
3 rugoefeningen ,normaal 4 . M'n borst train ik ook maar weinig,1xper week dat hoeft van mij niet zo aangezien ik rare borsten krijg als ik wel veel borst doe. M'n benen doe ik altijd veel aangezien die het meeste werk hebben,samen met mijn rug dan.

Haha lol dinky,alleen squaten lijkt me zo weinig..
3 rugoefeningen ,normaal 4 . M'n borst train ik ook maar weinig,1xper week dat hoeft van mij niet zo aangezien ik rare borsten krijg als ik wel veel borst doe. M'n benen doe ik altijd veel aangezien die het meeste werk hebben,samen met mijn rug dan.
ik ben (nog steeds) altijd bang dat ik te weing doe en net zo goed thuis op de bank had kunnen blijven liggen.. Alles of niks...

Uiteraard moet jij gewoon doen wat voor jou werkt, he. Maar dit herken ik wel en toen ik dat eenmaal had losgelaten, ging het eigenlijk een stuk beter met mooiere resultaten. Te lang trainen met teveel oefeningen, ik denk echt dat dit juist tegenwerkt.![]()
Less is more geloof ik persoonlijk niet in. 2x per week 45 min fullbody lijkt me te weinig.