spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2hard2die zei:Nee, je bent niet alleen.
R&B is voor homofiele n*gers!
zjivago zei:Het is moeilijk om een nummer als R&B te kwalificeren, want wat is dat nu precies? Je kunt er niet zomaar een definitie aanhangen. In mijn ogen omvat R&B (neo) soul en de meeste zwarte popmuziek.
Wat dat betreft ben ik toch een groot liefhebber van R&B...
Qua klassieke R&B:
Marvin Gaye, Smokey Robinson, The Temptations, Ottis Redding, Ray Charles, The Isley Brothers, Curtis Mayfield, etc...
Qua moderne R&B:
Babyface, John Legend, Alicia Keys, D'Angelo, R. Kelly, Brian McKnight, Aaliyah, Mary J. Blige, Usher, etc...
Omdat Sean Paul k*t zou zijn, wat onder de noemer R&B valt, is niet per se heel die stroming k*t. Dat is nogal generalisatie... Ik vind dat hier nogal een hoop achterlijke opmerkingen staan. R&B defineren als "negermuziek met een heleboel halfnaakte vrouwen, veel bling-bling en gescheld"![]()

Big_T zei:Maar goed welke BBer vindt r&b uberhaupt goede muziek, toch zeker niet om op te trainen, voor je het weet val je in slaap.
Santoz zei:Allemaal haters hier, ik ga m'n pro-r&b motivatie nu niet voor de 1000ste keer posten want het heeft toch geen zin.
Mensen denken nog steeds in hokjes, ze horen Sean Paul of zien een bling-bling-b*ch-ho-n**ga-video op TMF en beslissen 'ik haat r&b'.
Da's net hetzelfde als dat ik als niet-rock liefhebber een oordeel zou vellen over rock als algemene muziekstroming bij het horen van Avril Lavigne. Daarmee doe ik pakweg Nirvana of Metallica te niet.
Of zou zeggen dat hardcore voor debielen is omdat ik enkel Marshall Masters ken.
Ik stel het probleem nu misschien heel oppervlakkig maar zo gaat het er wel aan toe.
Ik zou gewoon willen zeggen: kijk verder dan je neus lang is plz! Er is ook kwaliteitsr&b en hiphop. Het is alleen een feit dat hoe populairder een muziekstroming is, hoe minder relatieve kwaliteit (procentueel) er wordt gemaakt dmv de commerciële inslag.
{W}esley. zei:heb je wle gelijk in, maare
de mensen(lees : vooral marrokanen) denken wel zo over de hardcore mensen tegenwoordig, altijd als ze langslopen, hey lonsdale dit en dat, is dta dan niet over 1 kam scheren? terwijl we niks doen.
{W}esley. zei:(lees : vooral marrokanen) denken wel zo over de hardcore mensen tegenwoordig, altijd als ze langslopen, hey lonsdale dit en dat, is dta dan niet over 1 kam scheren? terwijl we niks doen.
Corazon zei:

Haha zeker nog nooit op een hardcore feest geweest?roxxe zei:
Kom een keer kijken zou ik zeggen....Doe is ff normaal man kleuter. Je denkt zeker dat je H@rDc0Re T0o tHa B0ne bent omdat je een keer op masters of hardcore bent geweest en in lonsdale loopt?{W}esley. zei:Bass Moe Je Nie Horen!!! Die Moe Je Voeluhhhhhh!!!:d

run-ner zei:Doe is ff normaal man kleuter. Je denkt zeker dat je H@rDc0Re T0o tHa B0ne bent omdat je een keer op masters of hardcore bent geweest en in lonsdale loopt?
idiot![]()

Jo Jo kom niet haten weet je want je weet toch.leander112 zei:Als ik op de radio Jean-Paul hoor, dan zet ik gauw een cd op!
Ik kan er echt niet tegen hoor, al dat genigger Yo bitches enzo.
Ben ik de enige hier?

Ach, waarom niet. Iedereen weet dat Avril haar platencontract heeft door haar pijptalent, niet haar zingtalent. Metallica waren hele ruige rockers totdat ze het Black album maakten een een paar jaar later onder begeleiding van een therapeut elkaar huilend in de armen vielen. Nirvana is cool en Kurt Cobain is vermoord door die drugsverslaafde talentloze geldgierige sl*t van een Courtney Love.Santoz zei:Da's net hetzelfde als dat ik als niet-rock liefhebber een oordeel zou vellen over rock als algemene muziekstroming bij het horen van Avril Lavigne. Daarmee doe ik pakweg Nirvana of Metallica te niet.