- Waardering
- 1.271
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daarentegen takel jij alleen mar af! heb een beetje respect.. de jongen is pas 14 man.. als die er nog 14 jaar achteraan plakt mag jij straks met 41 voor hem buigen ouwe

Het is totaal onnodig om hier nu een kruistocht over te voeren. Er zijn tenminste 10 andere bijvoeglijke naamwoorden die in dit geval gebruikt konden worden. Waarom zou je hier een punt van maken als iemand het aankaart?
Zeg Loo, zie ik jou dit jaar weer op Awakenings? Mag je mijn ja of nee invullen en het DBB vertellen.
Present, akkoord.
Ik heb vorig jaar 3kg spiermassa laten liggen op Awakenings, ik ga kijken of ik het dit jaar terug kan vinden maar vermoedelijk laat ik weer een kilo of 4 liggen.
Nogmaal om uit te leggen dat niemand zich er door aangesproken hoeft te voelen. Dat kanker zei iets over mijn blessure jaar, niet over mensen die kapot gaan aan de kanker.
Als ik zeg dat ik dit jaar grote gains ga maken wil dat nog niet zeggen dat tjok zich aangesproken moet voelen omdat hij een grote derde been heeft. Misschien dat het zo wat duidelijker is.
"5. ik ben super tevreden, ik heb hard gewerkt en m'n fysiek is erg verbeterd, veel meer had ik er niet uit kunnen halen."
Matig tevreden... kan veel beter. Maar t.o.v. vorig jaar wel tevreden![]()