XXL Nutrition

Ben jij voor deze zomer tevreden met je fysiek?

Peiling Peiling Kan jij dit jaar tevreden zijn?

• Totaal stemmers
    178
Nee, maar hoeft ook niet, ik sta volgend jaar wel in topvorm, no big deal.

Ik ben niet tevreden, heb wel enige vooruitgang gemaakt maar niet in verhouding tot hoe hard ik het probeer:o
Ik doe vast vanalles fout wat ik beter had kunnen weten ja, maar ik ga niet in die enquete aangeven dat het komt omdat ik geen zak uitgevoerd heb want dat is gewoon niet waar.

daarentegen takel jij alleen mar af! heb een beetje respect.. de jongen is pas 14 man.. als die er nog 14 jaar achteraan plakt mag jij straks met 41 voor hem buigen ouwe

Ik denk niet dat onze ondervoede vriend de 28 gaat halen op deze manier. Maar ik neem de uitdaging aan :D

Het is totaal onnodig om hier nu een kruistocht over te voeren. Er zijn tenminste 10 andere bijvoeglijke naamwoorden die in dit geval gebruikt konden worden. Waarom zou je hier een punt van maken als iemand het aankaart?

Nogmaal om uit te leggen dat niemand zich er door aangesproken hoeft te voelen. Dat kanker zei iets over mijn blessure jaar, niet over mensen die kapot gaan aan de kanker.
Als ik zeg dat ik dit jaar grote gains ga maken wil dat nog niet zeggen dat tjok zich aangesproken moet voelen omdat hij een grote derde been heeft. Misschien dat het zo wat duidelijker is.

ik ben tevreden, ik hard gewerkt en ik heb ook duidelijk verbeteringen bewerkstelligd maar het had wat beter gekund.

had nog iets droger willen staan, maar heb nog 2 weken, om er iets af te krijgen, zit nu op 12% en wilde <10 % zitten.

• Topic Starter Topic Starter
Zeg Loo, zie ik jou dit jaar weer op Awakenings? Mag je mijn ja of nee invullen en het DBB vertellen.

Present, akkoord.

Ik heb vorig jaar 3kg spiermassa laten liggen op Awakenings, ik ga kijken of ik het dit jaar terug kan vinden maar vermoedelijk laat ik weer een kilo of 4 liggen.

ik heb hard gewerkt - goeie progressie gemaakt voornamelijk op de bench en de deadlift - squat is een beetje hetzelfde gebleven - spierwinst niet echt byzonder 2 kg - ik weeg nu 97 - ik ben gewoon goed tevreden , maar dat ben ik al snel;)

doel : meer defintie krijgen , nog wat droger worden

Present, akkoord.

Ik heb vorig jaar 3kg spiermassa laten liggen op Awakenings, ik ga kijken of ik het dit jaar terug kan vinden maar vermoedelijk laat ik weer een kilo of 4 liggen.

Op een dag ga je en pak je zo 15-20 kg spiermassa op. Wat een feest gaat dat worden!

Nogmaal om uit te leggen dat niemand zich er door aangesproken hoeft te voelen. Dat kanker zei iets over mijn blessure jaar, niet over mensen die kapot gaan aan de kanker.
Als ik zeg dat ik dit jaar grote gains ga maken wil dat nog niet zeggen dat tjok zich aangesproken moet voelen omdat hij een grote derde been heeft. Misschien dat het zo wat duidelijker is.

Het was wel duidelijk, maar je hoeft toch niet alles neer te zetten wat het eerste in je opkomt? Als iemand zich eraan stoort dan slik je toch je trots in en ga je verder met je leven ipv hier op in te gaan? Soms is het misschien beter iets te laten ipv gelijk te hebben, of je zou misschien begrip kunnen tonen voor het feit dat sommige dingen bij anderen een gevoelige snaar kunnen raken.

het is maar internet hoor ik hier vaak:rolleyes:

ik heb gematigd tevreden ingevuld. Ik heb nog een week of 5, dus heb nog ff. Ik had er op zich meer uit kunnen halen, maar ben wel redelijk tevreden als ik fotos van 2008 zie

heb dit jaar 4 keer mijn enkelbanden gescheurd. Al met al heb ik toch nog goede progressie kunnen boeken op UB en hoop ik alsnog een paar kilootjes voor mijn zomervakantie aan te komen :) Toch ben ik nog niet helemaal tevreden :(

Opzich een goed jaar gehad. Eerste serieuze trainingsjaar weer na m'n blessure en andere zaken. Squat en deadlift zijn redelijk op niveau, bench blijft nog wat achter. Ben wel wat droger dan voorgaande jaren en wat lichter. Ben niet helemaal tevreden maar ook niet ontevreden.

Matig tevreden... kan veel beter. Maar t.o.v. vorig jaar wel tevreden:)

Matig tevreden. Ben qua spiermassa iets meer aangekomen. Helaas is mijn vetpercentage in mijn ogen nog steeds te hoog. Ik ben pas deze zomer tevreden wanneer ik mijn buikspieren kan aanschouwen. Heb er alleen een hard hoofd in dat het dit jaar gaat lukken.. :'(

Echte mannen hebben een buikje toch?

Zolang ik daarin blijf geloven ben ik een beetje tevreden haha
Ben allang blij dat ik dit jaar tijdens de winter een beetje doorgetraind heb..maarja dit jaar kwam de zomer idd weer iets te snel

Opzich tevreden ondanks de kankeronregelmatige trainingen en eetmomenten.

Hahaha, misschien dat ik in de zomer van 2020 tevreden ben.

Terug
Naar boven