Fitness Seller

Ben jij voor deze zomer tevreden met je fysiek?

Peiling Peiling Kan jij dit jaar tevreden zijn?

• Totaal stemmers
    178
De fysiek van een 14 jarige 'dissen'! :o Shame on you boys! :finger:

Laatst bewerkt:
de vrouwen in de beach contest maken meer test aan als hem.. let him be :cool: tegen de tijd dat die 16 is en het begint dar te pieken als een mofo en hij traint fatsoendelijk ben ik best nog wel eens benieuwd.....

Ik vind het imo ook gewoon goed dat hij al traint aan 14. Hij bouwt een basis en aan 16 kan die beginnen knallen. Als hij echt doorzet , en hij leert iedere dag bij , dan heeft hij aan 18 jr zeker een deftig fysiek.

Heb wel respect voor em , ook omdat hij zich inzet en artikelen schrijft , iemand als Wesking vind ik dan weer een schande.

Ik vind het imo ook gewoon goed dat hij al traint aan 14. Hij bouwt een basis en aan 16 kan die beginnen knallen. Als hij echt doorzet , en hij leert iedere dag bij , dan heeft hij aan 18 jr zeker een deftig fysiek.

Heb wel respect voor em , ook omdat hij zich inzet en artikelen schrijft , iemand als Wesking vind ik dan weer een schande.

valt in de categorie smink...

Vrij matig eerlijk gezegd. Had er meer uit moeten halen. Te veel met de randzaken bezig geweest. Maar goed van die zaken heb ik geen spijt dus waarom ontevreden zijn? ;)

ontevreden, teveel stilgelegen door blessureleed. van zodra ik weer blessurevrij was begonnen met een inhaalbeweging die leidde tot een andere kwetsuur waardoor ik nu nog verder van m'n doel ben geraakt. het enige wat ik nu nog kan doen is gaan lopen en wat situps doen... ben best pissed eigenlijk.

Redelijk tevreden, ben flink vooruitgegaan laatste anderhalf jaar, sinds ik weer begonnen ben met trainen. Ben nu weer ongeveer op m'n oude niveau terug, na de bulk ben ik ook droger aan het worden, schouders zijn wat bijgetrokken. Niet slecht. Maar uiteraard kan en moet het altijd beter. De lat wordt na elke vooruitgang weer iets hoger gelegd.

Redelijk tevreden eigenlijk. Wil zelf veel groter zijn, maar ja het zit er nu eenmaal niet in. Ecto + cutten gaat enorm k*t. Maar als ik kijk naar hoe ik er vroeger bij liep, ja, dan ben ik wel redelijk tevreden eigenlijk.

Je meot het doen met wat je hebt tenslotte :D

Volgend jaar: Buff!

Ik ben aardig tevreden, mag niet klagen over de progressie die ik dit jaar heb gemaakt...
Het had echter wel iets beter kunnen zijn, zo ligt mn bf nog 2 % te hoog:P (we hebben nog eventjes he).
Verder train ik me niet specifiek naar de zomer toe.

"ik ben super tevreden, ik heb hard gewerkt en m'n fysiek is erg verbeterd, veel meer had ik er niet uit kunnen halen."

Flinke gains gemaakt dit jaar, massa, maar ook kracht is goed toegenomen! Hopelijk kan ik dit nog een jaartje of 2 doorzetten en dan ben ik tevreden :)

• Topic Starter Topic Starter
ik ben tevreden, ik hard gewerkt en ik heb ook duidelijk verbeteringen bewerkstelligd maar het had wat beter gekund.

Ik heb vanaf halverwege vorig jaar tot januari echt een ****ed up trainingsperiode gehad met blessures en veel stress vanwege stage periode. Daardoor niet naar behoren kunnen trainen en al helemaal niet goed kunnen eten.
Dat resulteerde weer in overmatig alcoholgebruik om de situatie nog wat erger te maken.

Vanaf januari dit jaar ben ik op alle vlakken in rustiger vaarwater gekomen en heb ik hard gewerkt om m'n fysiek weer op orde te krijgen. En met die progressie kan ik tevreden zijn. Ten opzichte van vorig jaar deze tijd niet echt brute progressie maar uiteindelijk wel de schade beperkt gehouden.

oke man

[Link niet meer beschikbaar]

Okey...

2vbagao.jpg

Dit noemen ze dus progressie. Je leeft in het verleden imo. De dag dat jij zo'n rugwijdte hebt , bel je me maar ik zet je een bak :P

nog een paar kilo's en dan lekker beach proof naar kreta de 6de van augustus :)

vrij tevrede, maar had er toch meer kunnen uithalen.

6. Had gehoopt om droger te staan en meer massa te hebben of vorig jaar, maar deels gelukt. Geen uitvluchten ik leef er te weinig voor.

Terug
Naar boven