Mudita
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doel je op dat troll topic?
Ja, maar omdat ik goed Nederlands kan ben ik geen goede bankdrukkert , hoeveel bankdrukkerdruk jij?
Gewoon lekker een novice 5x5 schema volgen met 1x in de week ohp in plaats van om en om met de bench (aangezien je powerlifting wilt doen).
Zodra je geen progressie meer kan maken op dat novice schema ga je schema's zoals westside barbell, the texas method etc. volgen.
Ik wel. Het zorgt ervoor dat je spanning moet houden en versterkt je stikking point.

*sticking, det autocorrectleef
Wordt dat niet wat teveel gewicht erbij? 7.5kg per week = 32,5kg per maand.
.Wordt dat niet wat teveel gewicht erbij? 7.5kg per week = 32,5kg per maand.
Het is niet zo dat je moet verhogen met 2,5kg per keer, je kan ook een iets lager gewicht nemen.
.Gewichten al dicht bij intermediate? +- 70kg bench, 100kg Squat en 150kg deadlift lijkt me nog lang niet intermediate.
Volgens het Excel bestandje van SS moet ik beginnen op een 30kg bench, vanaf hier zou ik wel een tijdje op 5kg per week progressen.
De kleinste platen die we hebben zijn 1.25kg ^.
Je loopt nu toch al vast gezien je missers op de wedstrijd.
Je loopt snel genoeg vast hoor, de meesten beginnen veel lager. Ik moest ook vanaf 130kg squat al naar een intermediate programma.
Ik moet volgens mij ergens rond de 40kg Squat, 30kg bench en 70kg deadlift beginnen volgens SL, ben benieuwd hoe realistisch de progressie is. In 12 weken 130kg 5x5 squatten lijkt me namelijk niet echt haalbaar.
Je hoeft daar niet te beginnen, hoevaak kun je alle lifts 5x5 doen? Haal daar 10% vanaf en bouw daarvandaan op.