Rated
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 105
Gescheurde Pectoral Muscle.
Persoonlijk doe ik ook liever de DB Press, aangezien ik altijd alleen ga.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gescheurde Pectoral Muscle.
Stelling:
Benchpress is overrated op het gebied van massa kweken,
Benchpress is een gevaarlijke oefening (hoge kans op pectear)
Er zijn betere alternatieven voor de benchpress.
Discuss,
@Rated
Bij ons was er laatst een ex BB'er in de Gym met een Pectear die 180 ging Benchen en die het heel lang niet had gedaan.
Waarom dat dan?
Dan kijk je ze boos aan of ze weg willen gaan. Helpt altijd.inderdaad dp
---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------
bovendien is bp vaak bezet en die lekkere zware halters van 40+ worden meestal niet gebruikt
---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------
het enige vervelende is dan dat je bankje moet zien te vinden waar geen jonkies op zitten te lullen
Pectear door bankdrukken? Noem eens
Feiten:
1.
pectear is mogelijk door bankdrukken of andere oefening (ja ook "dumbbell">"dumbbell">"dumbbell">dumbbell press) je zal deze oefening alleen gruwelijk zwaar moeten uitoefenen (zwaarder dan de meesten alhier ooit zullen halen).
.
Pectear door bankdrukken? Noem eens vijf mensen uit je omgeving die deze blessure kregen door bankdrukken..... (ik train jaren en ken er slechts 1...)
1.
pectear is mogelijk door bankdrukken of andere oefening (ja ook "dumbbell">"dumbbell">dumbbell press) je zal deze oefening alleen gruwelijk zwaar moeten uitoefenen (zwaarder dan de meesten alhier ooit zullen halen).
press met een hammergrip te doen (minder stress op schouders en meer op binnenzijde borst).