Bob1337
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 92
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo, "dumbbell">dumbbell benchen heb je veel stabiliserende spiertjes etc. voor nodig. Lijkt mij dan ook dat je de boel completer pakt dan met barbell, omdat je dan toch minder de boel in balans hoeft te houden.
Voor massa zou ik eerder naar compounds/losse gewichten grijpen dan naar andere oefeningen (isolatie/apparaten).

Voeg daar dan op zn minst een squatrek en 60kg aan toe. Kan ik nog deadliften, en ga ik niet al te hard op mn bek met squatten![]()

toch nietDenk dattie "dumbbell">dumbbell bench bedoelt, niet t forum![]()
,je leest hier toch veel gelul op dit forumHoezo, "dumbbell">dumbbell benchen heb je veel stabiliserende spiertjes etc. voor nodig. Lijkt mij dan ook dat je de boel completer pakt dan met barbell, omdat je dan toch minder de boel in balans hoeft te houden.
Voor massa zou ik eerder naar compounds/losse gewichten grijpen dan naar andere oefeningen (isolatie/apparaten).
Met "dumbbell">dumbbell heb je niet altijd meer stabiliserende spiertjes nodig, ligt vooral aan de gewichten die je gebruikt denk ik en aan de ROM die je maakt.
Je pakt wel je pec's beter aan met "dumbbell">dumbbell presses.
Voor massa, puur gericht op targetspier is vaak isolatie beter werkend, dus toch vaak apparaten.