AndroidHealthClinic

benchpress jij meer als 100 kilo of ?

Peiling Peiling benchpress jij meer als 100 kilo of ?

• Totaal stemmers
    115
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn die mensen die na 5 jr trainen nog geen 100kg banken en altijd maar roepen ik doe het liever lichter, maar ik zie er beter uit..
Well I got news for you...als je na 2.5jr nog geen rep met 100kg drukt doe je iets goed fout. Er beter uit zien en daarom je oefening lichter doen is lariekoek. Je ziet coleman/ cutler/ van amsterdam etc toch ook niet met 80kg een normale werkset bench uitvoeren. Je hoort gewoon op een punt te komen dat je 100kg strikt en goed kan benchen period. Anders ben je gay en moet je bij jezelf na gaan of je nou aan het bben bent of aan het fitnessen!

Dat kan je makkelijk roepen als je bijna 2 meter bent en zelf al meer dan 100 kg weegt als je begint.
Het is toch even anders als je maar 1.70 bent zelf maar rond de 60 weegt.
Dus nee ben het niet met je eens.
.

alien als jij echt al 8 jaar achter mekaar trained...je gaat binnen een jaar wel van 40 naar 60...dan heb je nog 7 jaar over om 40 kilo toe te voegen , moet toch wel lukken? iets meer als 5kg per jaar erbij

pr staat op 115 kilo's.

Iedere gezonde jongeman kan 100kg bankdrukken binnen een jaar trainen. Wissel 'es af in je bankdruktrainingen... Neem 1-2 weken pauze op bankdrukken en doe dan iets compleet anders. Doe een paar repouts met lichte gewichten, doe een volume rep out met 80-90% van je 1RM, ga weer licht beginnen en gooi elke bankdruktraining overal 2.5-5kg bij. Als je 1RM nu 90kg is en je drukt 3 keer per week dan kan je binnen een maand 100kg drukken.

En kijk niet zo op naar die zogenaamd magische 100kg. Het is 1kg meer dan 99kg en dat is het.

Kracht is iets anders dan massa dus niet aankomen met: "Ik weeg 50kg en ben 1.32..". Kracht kan je "gigantisch" vergroten zonder massa aan te zetten.

135kg 1RM, hopelijk 140-150kg binnen paar maand

Nee, ik bench net 100. ALs ik dat nu nog haal tenminste (probably not :o)

Dat kan je makkelijk roepen als je bijna 2 meter bent en zelf al meer dan 100 kg weegt als je begint.
Het is toch even anders als je maar 1.70 bent zelf maar rond de 60 weegt.
Dus nee ben het niet met je eens.
.

Bij mij in de gym traint een gast van 60kg die iets van 175 bencht:o

Kracht is iets anders dan massa dus niet aankomen met: "Ik weeg 50kg en ben 1.32..". Kracht kan je "gigantisch" vergroten zonder massa aan te zetten.

Dit is natuurlijk onzin. Waarom dank je dat er bij olymp gewichtheffen rekening gehouden wordt met het gewicht van de atleet? (of vechtsport).

Nee, ik druk geen 100kg

Mijn piek was ooit 110 kg x 1 en 100 kg x 3 nu druk ik max 80 denk ik ongeveer maar ik ben weer aan het opbouwen..

ja, hoeveel is mijn geheim

155

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven