- Waardering
- 224
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

tja ik druk toch wel 5x20 kilo dus ik heb ja aangevinkt
!
2 X 125 die 100kg lijkt echt een grens die m'n lichaam maar niet wil oversteken.![]()
je bent pas 16 en ziet er gespierder uit dan 75% van dbb volgens mij

Er zijn die mensen die na 5 jr trainen nog geen 100kg banken en altijd maar roepen ik doe het liever lichter, maar ik zie er beter uit..
Well I got news for you...als je na 2.5 nog geen rep met 100kg drukt doe je iets goed fout. Er beter uit zien en daarom je oefening lichter doen is lariekoek. Je ziet coleman/ cutler/ van amsterdam etc toch ook niet met 80kg een normale werkset bench uitvoeren. Je hoort gewoon op een punt te komen dat je 100kg strikt en goed kan benchen period. Anders ben je gay en moet je bij jezelf na gaan of je nou aan het bben bent of aan het fitnessen!

Er zijn die mensen die na 5 jr trainen nog geen 100kg banken en altijd maar roepen ik doe het liever lichter, maar ik zie er beter uit..
Well I got news for you...als je na 2.5 nog geen rep met 100kg drukt doe je iets goed fout. Er beter uit zien en daarom je oefening lichter doen is lariekoek. Je ziet coleman/ cutler/ van amsterdam etc toch ook niet met 80kg een normale werkset bench uitvoeren. Je hoort gewoon op een punt te komen dat je 100kg strikt en goed kan benchen period. Anders ben je gay en moet je bij jezelf na gaan of je nou aan het bben bent of aan het fitnessen!

Well I got news for you...als je na 2.5jr nog geen rep met 100kg drukt doe je iets goed fout. Er beter uit zien en daarom je oefening lichter doen is lariekoek. Je ziet coleman/ cutler/ van amsterdam etc toch ook niet met 80kg een normale werkset bench uitvoeren. Je hoort gewoon op een punt te komen dat je 100kg strikt en goed kan benchen period. Anders ben je gay en moet je bij jezelf na gaan of je nou aan het bben bent of aan het fitnessen!
Jammer dat voor de meesten die 200 een droom zal blijven....![]()