MuscleMeat

benchpress schuin

Flupke56

Novice
Waardering
0
yooo mannen, vooraleer dak begin, gelieve nie te lachen met de 'aantal' kilo's die ik gebruik want train nog nie super lang héhé :)

Ik train nu al klein tijdje mee met ne maat. Vorige week deed ik schuin bankdrukken met 35 kg, is dit normaal (1 week crea) dat ik vandaag plots 50 kg druk??

Is dit een puur psychologische kwestie.. of komt die crea echt al tot zijn werking.. en dan met zo'n verschillen?

Alvast bedankt

yooo

Misschien had je gewoon een onwijs goede dag en dat je de 50 kg pakte. Ik zou maar niet te vroeg juichen als ik jouw was. Ik denk niet dat het door de creatine komt. Het begint binnen een week te werken, maar dan schiet je niet ineens 15 kg omhoog.

Verwacht geen wonderen met creatine. Je gaat heus geen kilos meer pakken nu.

Dan betijfel ik of je de volgende training weer 50kg (of meer ;))pakt.. misschien was het gewoon een lekker dagje, heeft iedereen weleens :)

Nou ja, als je nog maar net traint heb je dat soms..
En de volgende keer haal je echt wel weer 50 hoor!

waarom begin je zo snel al met creatine eigenlijk?

ontopic: iedereen heeft weleens een lekkere dag, kijk maar eerst een wat je volgende week pakt.. maar wel zeker weer proberen hoor ;)

Zeker een superdag gehad maar kan zijn doordat je nog niet lang traint dat dit nog omhoog zal gaan.
Vind persoonlijk dat je te vroeg bezig bent met creatine.

greetz

Dit zat vandaag in mijn mailbox:

----------------------- Weetje van de dag 1709 -----------------------

Mannen kunnen in een sportschool gemiddeld 18,6 kg extra (liggend)
opdrukken als er een mooie meid staat te kijken.

---------------- http://www.cijfers.net/copyright.html ---------------

dus dat zal het zijn :)

hahaha dat vind ik nog eens een goeie

wazzup zei:
:haha:
Vind ook, dat je te vroeg begonnen bent met creatine. Mijn mening is, dat je dat sowieso het eerste jaar niet hoeft te gebruiken en wss de eerste jaren niet eens (als je het überhaupt al nodig hebt). Ik zou je adviseren om eerst je voeding eens goed te krijgen en dan pas gaan kijken of je nog extra supplementen nodig hebt.

Waarom begin je zo vroeg al met creatine?Het eerste jaar zal je zonder creatine (indien je goed traint en genoeg eet) genoeg progressie maken.Als je tegen een dood punt aanloopt kan je altijd weer verder kijken.....

• Topic Starter Topic Starter
hmmmzz.. dacht echt dak er goed zou aandoen ... dacht dak op deze manier vlugger vooruitgang zou boeken, maar blijkbaar dus veel te vroeg??

Alvast bedankt voor alle replies.. als Noobie moek nog veel leren é :) maar heb toch al een echt goeie vooruitgang geboekt in korte tijd

wazzup zei:

haha dat is serieus waar!.. :) toch vreemd :p

ohja, en maak je niet zo'n zorgen op gewwicht, het gaat erop dat je je spier goed traint, de ene keer gebruik je daarvoor meer kilo en de andere keer iis de spier met minder al uit geput...:)

Wat is dat nou weer voor gelul met te vroeg begonnen met creatine?

Grappig weetje trouwens wazzup:thumbs:

wazzup zei:

dan ga ik maar eens fftjes een lekker wijf als spotter gebruiken

Ik sluit me aan bij D., waarom zou je niet vanaf dag 1 met creatine beginnen ?

Regel 1 in debatteren/discusseren: nooit een vraag met een wedervraag beantwoorden ;)

Ik zou pas creatine overwegen als ik geen tot weinig vooruitgang boek. Maar dat is iedereens eigen keuze natuurlijk. Misschien is het wel goed om gelijk vanaf het begin aan de creatine te gaan maar ik denk wel dat je lichaam er teveel van afhankelijk kan gaan worden zodat je prestaties drastisch afnemen als je ermee kapt. Maar dat is mijn mening die ik helaas niet (beter) kan onderbouwen omdat ik nog nooit creatine gebruikt heb.

Batista zei:
Regel 1 in debatteren/discusseren: nooit een vraag met een wedervraag beantwoorden ;)
Ik zou pas creatine overwegen als ik geen tot weinig vooruitgang boek. Maar dat is iedereens eigen keuze natuurlijk. Misschien is het wel goed om gelijk vanaf het begin aan de creatine te gaan maar ik denk wel dat je lichaam er teveel van afhankelijk kan gaan worden zodat je prestaties drastisch afnemen als je ermee kapt. Maar dat is mijn mening die ik helaas niet (beter) kan onderbouwen omdat ik nog nooit creatine gebruikt heb.

je hebt gelijk batista

waarom niet vanaf dag 1 beginnen met creatine (volgens mij dan he)
je moet sowieso aan het begin eerst de oefeningen doorkrijgen..
ervan uitgaande dat voeding vanaf dag 1 in orde is (wat vaak niet het geval is) dan is er nog een hele hoop vooruitgang te boeken zonder creatine..

en wat is de meerwaarde van creatine als je niet gewend bent om zonder te trainen?

in mijn ogen is creatine een oplossing als je op een plateau zit, of nog maar heel langzaam vooruitgaat.. ik denk ook dat de eerste plateau's met creatine te doorbreken zijn..

de latere plateau's zijn misschien slechts nog te doorbreken met AAS.. maarja.. eerst maar eens zorgen dat het ooit zo ver komt :p

Terug
Naar boven