- Waardering
- 3.215
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Dat is nu juist het probleem: je bepaalt helemaal niet je eigen grenzen. Iemand die je raw owned, die drukt met een shirt meer dan je. Als je competitief aangelegd bent, dan MOET je vervolgens ook equipped gaan drukken. Of er mee leren leven dat zwakkere lifters de prijzen voor je neus wegkapen. Nou, wat een prachtige keuzes. Zou de IPF nu eens aparte raw records gaan bijhouden, dan is het een andere zaak.
Trouwens wel lullig dat raw wedstrijden zo slecht worden bezocht.
Ik vind dat je niets MOET...als je competitie wilt doen en dat uit principiële redenen alleen maar raw wilt doen, zijn er ook mogelijkheden, weliswaar beperkter maar ze zijn er wel. Maar er zijn maar weinigen die uit principiële redenen raw tillen! Vaak zijn er andere redenen...geld (niet iedereen kan of wil geld besteden aan gear) is een belangrijke reden en daarnaast ook het feit dat niet iedereen meer kilo's weet te halen uit gear. Daarnaast schrikt de pijn en moeite af en verwachten velen dat alles vanzelf gaat.
Je trekt een "magisch" shirt aan en, hupsakee, je drukt 50 kg meer op de bank...zo werkt het dus niet...je zult moeten wennen aan een shirt en wellicht ook diverse shirten moeten uitproberen om te kijken wat voor jou het beste werkt.
Het is zeker lullig dat er zo weinig animo is voor de rawwedstrijden, vooral omdat iedereen er altijd de mond over vol heeft!

Zelfs het publiek laat het afweten (want het is allemaal niet zo spectaculair).

Dom van me om überhaupt ervan uit te gaan dat Kennely ook maar "iets" gebruikt

...dan redt je het volgens mij niet met moedermelk...de koe produceert gemiddeld 25 L per dag, zo'n 7500L per jaar...heb zo mijn twijfels of onze vrouwelijke soortgenoten dat kunnen evenaren