Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

Behalve mijn auto is mijn fiets nu ook gesloopt :(
Ik ben de hele week met de fiets naar het werk geweest, en gisteren was de pret weer over...liefst 3 spaken tegelijk braken over :eek:

Ben naar de fietsdealer gelopen en ik krijg wederom (onder garantie) een nieuw achterwiel met extra dikke spaken...zucht...
Ik kon dus helemaal te voet naar huis lopen...en heb 1 uur en 3 kwartier nodig gehad voor 10km...pff...ik benijd geen lange afstandslopers ;)

Bekend probleem... Zelf woog ik op mijn zwaarst 140, en dat soort problemen was ook schering en inslag. Gebroken spaken, gebroken trappers, trapassen, voorvorken, ...

Sinds ruim een jaar rij ik op een BSP Metropolis. Misschien niet de meest modieuze fiets, maar tot nu toe nog geen enkel defect! En dat terwijl ik hem dagelijks gebruik (geen auto meer).

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.882
Bekend probleem... Zelf woog ik op mijn zwaarst 140, en dat soort problemen was ook schering en inslag. Gebroken spaken, gebroken trappers, trapassen, voorvorken, ...

Sinds ruim een jaar rij ik op een BSP Metropolis. Misschien niet de meest modieuze fiets, maar tot nu toe nog geen enkel defect! En dat terwijl ik hem dagelijks gebruik (geen auto meer).

Ik fiets op een Gazelle Impala, bewust voor gekozen i.v.m. het stalen frame...ik heb verder geen enkele problemen, alleen steeds met het achter wiel. In één jaar tijd inmiddels het 3e wiel :o (nu weer een met extra dikke spaken). Ik mag van geluk spreken dat de zaak waar ik de fiets gekocht heeft, niet moeilijk doet en een goede service heeft.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vaag huggy dat je daar zoveel last van hebt, ik fiets elke dag 40mins naar werk (en weer terug) en eigenlijk zelden problemen!

mijn fiets dondert ook bijna in elkaar hehe :D

• #2.885
vaag huggy dat je daar zoveel last van hebt, ik fiets elke dag 40mins naar werk (en weer terug) en eigenlijk zelden problemen!

Ik zie dat je BDW met ruim 145 ook nogal aan de zware kant is, voor de fiets maakt verder het vet/spiergehalte van dat gewicht niet uits ;)

Wat voor een fiest rijdt jij dan?

Deze aktiefoto van Huggy verklaart alles...
2aaj9eo.jpg

:roflol:
Zie je 'm al gaan de trappen van Snowworld af! :roflol:
Dan valt af en toe een achterwieletje nog wel mee eigenlijk. ;)

Ik zal trouwens zelf eens mijn weegschaal ijken, want mijn fiets geeft geen krimp, en ik rijd er zelfs mee "off the road" af en toe als ik met mijn hond weg ben...:p
Misschien weeg ik helemaal niet zo veel als ik denk...
Misschien ben ik helemaal niet de vetklep die ik altijd dacht! :eek:
Misschien zit het allemaal tussen mijn oren!!!! :evilnana:

Ik zie dat je BDW met ruim 145 ook nogal aan de zware kant is, voor de fiets maakt verder het vet/spiergehalte van dat gewicht niet uits ;)

Wat voor een fiest rijdt jij dan?

gewoon een gazelle, een primeur dacht ik. enige wat ik niet moet doen is op de trappers gaan staan om vaart te maken ( weet ik helaas uit ervaring (3x :( :D ))

Dit is dus de mijne. En ja, ook in oranje.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

net zoals auto's. wij moeten echt niet in een reguliere auto gaan zitten. als ik bij mij pa in zijn suzuki stap ligt dat ding meteen plat op de grond. Of bij een vriendin in haar golfje...het is al een hele opgave om er uberhaupt in te komen hehe. maar herken wel het deel van huggy en de wind. De Ring van Rotterdam had ook last van enorme windvlagen eind vorig jaar. Zag sommige auto's heen en weer zwiepen maar wij lagen rots vast op de weg :D

Laatst bewerkt:
net zoals auto's. wij moeten echt niet in een reguliere auto gaan zitten. als ik bij mij pa in zijn suzuki stap ligt dat ding meteen plat op de grond. Of bij een vriendin in haar golfje...het is al een hele opgave om er uberhaupt in te komen hehe. maar herken wel het deel van huggy en de wind. De Ring van Rotterdam had ook last van enorme windvlagen eind vorig jaar. Zag sommige auto's heen en weer zwiepen maar wij lagen rots vast op de weg :D
Hoeveel weeg jij dan wel niet?!
Ik merk nooit wat in mijn 307'tje... ;)

wij zaten afgelopen weekend met 6 (strong)man in de golf van g-men.. ging prima :) (was gelukkig niet zo ver :D)

• #2.897
2aaj9eo.jpg

:roflol::roflol::roflol:

Ik vrees dat dat soort halsbrekende stunts niet aan mij zijn besteed.

Toen ik nog een baby was kwam mijn moeder altijd aan mijn wieg luisteren of ik überhaupt nog deed ademen...en op het consultatiebureau kreeg ze altijd te horen: "Tis niet echt een actief kind, hé mevrouw?" :o
Deden ze me ergens in een speeltuin neerzetten dan zat ik daar over paar uur geheid nog...ik ging toen al heel efficiënt om met mijn energiehuishouding ;)

Ik was de nagel aan de doodskist van de gymleraren op school...en kwam er per toeval achter toen ik eens in een sportschool binnenwandelde dat ik van nature vrij sterk was...zonder dat ik ooit een halter had aangeraakt :).

Toen ik nog een baby was kwam mijn moeder altijd aan mijn wieg luisteren of ik überhaupt nog deed ademen...en op het consultatiebureau kreeg ze altijd te horen: "Tis niet echt een actief kind, hé mevrouw?" :o
Deden ze me ergens in een speeltuin neerzetten dan zat ik daar over paar uur geheid nog...ik ging toen al heel efficiënt om met mijn energiehuishouding ;)

Ik was de nagel aan de doodskist van de gymleraren op school...en kwam er per toeval achter toen ik eens in een sportschool binnenwandelde dat ik van nature vrij sterk was...zonder dat ik ooit een halter had aangeraakt :).

Onze energiezuinige Huggy! :roflol:

Wat drukte je toen je voor het eerst ging bankdrukken? :)

Terug
Naar boven