MuscleMeat

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
Word er altijd een shirt gebruikt, of kun je ook meeoen zonder shirt..?
Ik ben meer voor de "RAW" eigenlijk....
Niet dat ik trouwens mee wil doen hoor!!!!
Zomaar interesse. :thumb:

Nobody is verplicht om in powerliftequipment te liften...je kunt dus altijd RAW liften...ik ben ook meer voor RAW liften, maar op wedstrijden drukt 99% in shirt...en je drukt in shirt gewoon de nodige kilo's meer.

By the way...ik heb je log eens effies bekeken...jij bent ook Master 1 èn je zit in de 125kg+ klasse...en dus een "conculega" van mij ;)
Wat houdt je tegen om eens aan wedstrijden mee te doen?

Enne wat die struktuur in trainingen brengen betreft...tis een kwaaltje waar meer oude kerels last van hebben ;)...ik doe bankdrukken maar voor de rest ook nauwelijks structuur...ik ben "jaloers" op jouw lattpulldown...best wel sterk hoor! En je bench is ook niets mis mee...als je je daar wat meer op zou toeleggen zou je daar beslist ook sterker in worden!

Enne...dromen zijn bedrog, maar soms komen ze uit :p

:D
Ooit 180kg gedrukt ja...
Nu zit ik op 150kg denk ik... :rolleyes:
Maar ik heb al lang niet echt er op getraind natuurlijk.
Ben pas weer een maand of zes bezig ook.
Ik zit er wel serieus over te denken om er eens echt wat aan te gaan doen...
Het staat me niet aan dat die bench niet echt vooruit gaat weet je..?
Maar een conculega ben ik (nog niet! :D ) van je hoor...
Misschien dat ik op redelijk korte termijn wel op 160kg zou kunnen komen, maar dan houd het wel op denk ik...
Ik ga eens kijken naar die Coan cycle denk ik.
Ed was al een held van me sinds hij een eeuwigheid geleden 300kg drukte in een training bij een lichaamsgewicht van 90kg! :thumb:

:D
Ooit 180kg gedrukt ja...
Nu zit ik op 150kg denk ik... :rolleyes:
Maar ik heb al lang niet echt er op getraind natuurlijk.
Ben pas weer een maand of zes bezig ook.
Ik zit er wel serieus over te denken om er eens echt wat aan te gaan doen...
Het staat me niet aan dat die bench niet echt vooruit gaat weet je..?
Maar een conculega ben ik (nog niet! :D ) van je hoor...
Misschien dat ik op redelijk korte termijn wel op 160kg zou kunnen komen, maar dan houd het wel op denk ik...
Ik ga eens kijken naar die Coan cycle denk ik.
Ed was al een held van me sinds hij een eeuwigheid geleden 300kg drukte in een training bij een lichaamsgewicht van 90kg! :thumb:

150 raw is best wel goed hoor! Raw heb ik op een (doping gecontroleerde)wedstrijd nog niemand 200+ zien duwen...zelfs 180 raw (en die heb jij ooit eens gedrukt, toch?) doen er slechts weinigen.
In elk geval suc6 en ik blijf je log zeker volgen!
Het is heel erg amusant èn leerrijk om eens verhalen van een andere "oude vent" te lezen :p

150 raw is best wel goed hoor! Raw heb ik op een (doping gecontroleerde)wedstrijd nog niemand 200+ zien duwen...zelfs 180 raw (en die heb jij ooit eens gedrukt, toch?) doen er slechts weinigen.
In elk geval suc6 en ik blijf je log zeker volgen!
Het is heel erg amusant èn leerrijk om eens verhalen van een andere "oude vent" te lezen :p
Ik heb net een schema gemaakt voor de eerstvolgende weken.
Waarschijnlijk ga ik dat eens volgen voor de eerste 14 weken.
Coan is the name of the game! ;)
Dan moet ik honderd in de zestig gaan drukken...
We zullen zien! :D

Ik heb net een schema gemaakt voor de eerstvolgende weken.
Waarschijnlijk ga ik dat eens volgen voor de eerste 14 weken.
Coan is the name of the game! ;)
Dan moet ik honderd in de zestig gaan drukken...
We zullen zien! :D

Ik ben altijd nieuwsgierig naar trainingsmethoden van anderen...tis altijd leerzaam. Daarbij heb ik niet de wijsheid in pacht en verbreed ik graag mijn horizon (om vervolgens toch dat te doen waarvan ik denk dat het werkt voor mij :p)
Wellicht dat je wat meer kwijt wilt over je schema?...e.e.a. kan ook via een privéberichtje als je dat liever wilt...

Ik kruip overigens zo in mijn hol...ik moet het deze week echt niet te laat maken...op tijd naar bed gaan om te slapen en dus niet om te :ds: is ook een manier om progressie te boeken, toch? ;)

Ik ben altijd nieuwsgierig naar trainingsmethoden van anderen...tis altijd leerzaam. Daarbij heb ik niet de wijsheid in pacht en verbreed ik graag mijn horizon (om vervolgens toch dat te doen waarvan ik denk dat het werkt voor mij :p)
Wellicht dat je wat meer kwijt wilt over je schema?...e.e.a. kan ook via een privéberichtje als je dat liever wilt...

Ik kruip overigens zo in mijn hol...ik moet het deze week echt niet te laat maken...op tijd naar bed gaan om te slapen en dus niet om te :ds: is ook een manier om progressie te boeken, toch? ;)

Goodnight broeder morgen trainen?

Vandaag een mailtje gekregen van Piet Legerstee (NKV Atlas) met de deelnemerslijst.

In mijn klasse doen de volgende heren mee:

125+ kg klasse
Djindra Badal - S
Rien Bijdevier - M2
Rene Hamers - S - M1
Robert Meinen - S - M1

S = Senioren (vanaf 24 jaar)
M1 = Masters 1 (vanaf 40 jaar)
M2 = Masters 2 (vanaf 50 jaar)

In het jaar dat je 40 wordt (vanaf 1 januari van het jaar waarin je die leeftijd bereikt) mag je meedoen aan Masterwedstrijden...ik werd afgelopen jaar Nederlands Kampioen bij de Masters 1, terwijl ik nog 39 was.

De lichaamsgewichten van deze heren liggen heel kort bij elkaar...allen schommelen zo rond de 140kg.
De gewichten wat deze heren bankdrukken verschillen raw niet zo veel...shirted is weer een ander verhaal, maar worden er vaak ook grotere risico's genomen (met gevaar op uitbommen).

Badal Djindra is normaal gesproken de sterkste (hij kan 230 drukken in shirt)...dan komt toch wel Robert Meinen (die minstens 215 kan drukken, maar ik heb hem al een seizoen lang niet meer zien drukken en weet dus niets over zijn vorm) en dan komt Renéke Hamers ;)...die 200+ hoopt te drukken. Kweenie of Rien Bijdevier in shirt zal drukken? Maar hij doet blijkbaar alleen in de M2 mee...als ik dus goed reken kom ik (mits ik niet uitbom) altijd voor een podiumplaats in aanmerking. Het is niet zo spectaculair om 3e van 3 man te zijn...mja...ik kan er verder ook niets aan veranderen als er niet meer man meedoen. En daarbij wil ik gewoon voor een nieuw wedstrijd pr gaan.
Ik had gehoopt (niet verwacht) op meer deelnemers, maar 4 man is alreeds een stijging met 100% t.o.v. vorig jaar waar alleen Badal en ik meededen.

Hey Huggy! JIJ bent titelverdediger!DAT schept verwachtingen vriend! Wellicht een motivatie om je eens kwaad te maken:fire:, die knop om te zetten:headbang: ,transformeer van Huggy naar GRIZZLY, niet gaan denken op die bank:hamer: maar doen! Maak die beurten nou gewoon en ga voor de 210! :yell:Moet "makkelijk" kunnen als je je kopje maar erbij houd! Niet zonder eremetaal terug naar Limburg! We gaan er zondag samen tegenaan! KNALLEN MET DIE HAP!:splat:

Hey Huggy! JIJ bent titelverdediger!DAT schept verwachtingen vriend! Wellicht een motivatie om je eens kwaad te maken:fire:, die knop om te zetten:headbang: ,transformeer van Huggy naar GRIZZLY, niet gaan denken op die bank:hamer: maar doen! Maak die beurten nou gewoon en ga voor de 210! :yell:Moet "makkelijk" kunnen als je je kopje maar erbij houd! Niet zonder eremetaal terug naar Limburg! We gaan er zondag samen tegenaan! KNALLEN MET DIE HAP!:splat:

ecies-spotlight-grizzly-bear-brown-mouth-open-black-nose-attacking-growling-biting-photo-468x351.jpg

GROAAAAWWWW!!!
We gaan er zeker tegen aan...ik lust mijn conculega's rauw!
Ik zal ze wel eens een poepie laten ruiken...hetgeen letterlijk genomen sowieso geen enkel probleem zal zijn :p ;)

drukt Rien geen 200kg RAW?
Rien en ik zijn allebij tegelijk begonnen met wedstrijden. Doe hem de groeten.. o f had ik dat al gezegt?

drukt Rien geen 200kg RAW?
Rien en ik zijn allebij tegelijk begonnen met wedstrijden. Doe hem de groeten.. o f had ik dat al gezegt?

Bij de raw wedstrijd afgelopen december bleef Rien steken op 170kg...hij heeft zeker weten de power om beduidend meer te drukken...maar helaas worden zijn beurten vaker om technische redenen afgekeurd...(ongelijke strekking, of hij drukt de halter scheef omhoog enz.)

Rien is overigens best wel O.K...het is een echte grapjas.
Ik zal hem de groeten van jou doen!

Bij de raw wedstrijd afgelopen december bleef Rien steken op 170kg...hij heeft zeker weten de power om beduidend meer te drukken...maar helaas worden zijn beurten vaker om technische redenen afgekeurd...(ongelijke strekking, of hij drukt de halter scheef omhoog enz.)

Rien is overigens best wel O.K...het is een echte grapjas.
Ik zal hem de groeten van jou doen!

Ja klopt altijd iets technisch.. toen der tijd al!
Best wel O.K. ? iK vind het een toffe peer hoor..

ecies-spotlight-grizzly-bear-brown-mouth-open-black-nose-attacking-growling-biting-photo-468x351.jpg

GROAAAAWWWW!!!
We gaan er zeker tegen aan...ik lust mijn conculega's rauw!
Ik zal ze wel eens een poepie laten ruiken...hetgeen letterlijk genomen sowieso geen enkel probleem zal zijn :p ;)

Zo mag ik het zien Huggy..eh Grizzly! Maar laat dat poepie alsjeblieft achterwege, anders moeten ze nog de zaal evacueren!:D

Succes morgen! 210 is the magic number!

Succes man!

Go for it huggy.

huggy2.jpg

Succes man!

Morgen? Vandaag dus.....

graag een uitgebreid verslag van alles in je klasse! :D
en succes! ik hoop dat Rien een paar goede beurten drukt! en misschien dat Rene M ook eens een shirt aan doet!
Die drukte namelijk de laatste jaren steeds 200 RAW en natural ;)

Terug
Naar boven