MuscleMeat

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
Als je goed leest, zie je dat ik ook nergens begon over die negativiteit over de NPB waarvan je mij beschuldigde:p

Als je goed leest, zie je dat ik vraag mij niet te citeren:p

Als je goed leest, zie je dat ik vraag mij erbuiten te laten:p

Als je goed leest, zie je dat ik zei niet verder te gaan over het onderwerp dat ik steeds begin over een ander onderwerp

als je goed leest, lees je niet slecht:cool:

Grappig...maar wat is er met je assertiviteit gebeurd...dat je zolang nodig hebt gehad om mij van repliek te dienen? Tussen 11.01 mijn antwoord en jouw antwoord (16.19) liggen ruim 5 uur...wat is er nu in God's naam belangrijker dan mijn log in te gaten te houden?:D

By the way...de beste manier om ergens niet bij "betrokken" te worden is de methode van de 3 aapjes...horen, zien (lezen) èn zwijgen (ofwel je onthouden van commentaar) :p
Of zijn jouw commentaren wellicht auteursrechtelijk beschermd?

Laatst bewerkt:
Dit gaat echt hard de spam kant op jongens :p

Vandaag "lichte" training bij Haeflandsport.

Bankdrukken 2x8x70 5x100 5x130 5x140 5x145 5x150kg.
Front plate raise 3x10x25kg
Vertical row 6x10x75kg.

Vandaag ook eens effies een andere rowmachine geprobeerd...die waar ik op had getraind was van Technogym en de andere was van Life Fitness.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hij lijkt een beetje op deze machine, alhoewel die van Haeflandsport een duurdere, luxere uitvoering is. Ook deze machine voelde heel prettig aan, en ik voelde hem ook goed in mijn rugspieren.

Maandag dan de "generale" repetitie in shirt bij Leon Smeets.
Het aftellen is begonnen...over ruim een week is het zover!

Ik weet helaas niet wie er allemaal mee doet in mijn gewichtsklasse... dat staat momenteel nog niet vermeld op de site van Atlas. Er zijn zo'n 7 man bij de NPB in de 125+ klasse...Rien Bijdevier, Badal Djindra, René Maliankay, Robert Meinen, Wim Simmers, Wim Wamsteeker en lazy huggybear (alias René Hamers). Het zou mooi zijn als allen zouden meedoen, maar daar ga ik niet vanuit...afgelopen jaar waren alleen Badal en ik in de 125kg+ klasse op het NK, waarbij Badal nog een dopingcontrole heeft gehad - waar de uitslag overigens negatief (= goed) was.
De gewichten wat allen (inclusief mezelf) raw duwen verschilt niet erg veel...de lichaamsgewichten schommelen tussen de 130 en de 140kg...mja we zullen zien wie meedoet, hoe meer zielen, hoe meer vreugde! :)

Toch lekkere training met die Bench Huggy.
Zit je goed op die machines, bedoel strikt?

Wat is er qua liften denk je nodig om te winnen in jouw klasse meneer Hamers?

Hoi Imponderabilia...ik ben blij dat je je dat opgestoken "vingertje" niet al te persoonlijk hebt opgevat;)

By the way...je hebt een prijs gewonnen!!!...je bent nl. degene die de 250e reactie heeft geplaatst op mijn log...de prijs is: een GRATIS voetreis naar het NK bankdrukken op 5 april in Nijmegen!!!:D

Ahum...terug naar jouw vragen...ik heb het idee dat ik op die machines best wel goed zit...het voelt in elk geval goed aan...en heb nog geen negatief commentaar gekregen van Jules die niet alleen als eigenaar een oogje op zijn zaak houdt, maar ook als instructeur de leden van zijn sportschool in raad & daad bijstaat :thumbs:

Ik ga er overigens niet vanuit dat ik 1e zal worden...als Badal niet uitbomt (hetgeen hem op een NK al eens gebeurt is) is hij in staat om minimaal 225 kg in shirt te drukken...dat red ik dus niet. Om 100% zeker te zijn van een 1e plek zou je zo'n 240kg moeten drukken. In de 125+ kg klasse zitten overigens niet de sterkste bankdrukkers die zitten in de -125kg en -110kg.
Ik weet ook niet wat die andere heren in mijn klasse shirted precies drukken...het is dus afwachten...maar als ik een goede dag heb en het streefgewicht (210kg shirted) zal drukken, ga ik ervanuit dat dat genoeg zal zijn voor een ereplaatsje. Mja...je weet het nooit, hé...we zien wel...en ik zal mijn best doen :wl:

Veel suc6 man, met je bench :thumb:

Meer dan je best kan je niet doen, beloof jezelf gewoon derde plek minimaal.
:thumbs:

Het komt zeker weten wel goed...I have the power om 200+ te drukken...nu nog de zenuwen onder bedwang houden...en geen domme, technische fouten maken zodat scheidsrechters geen reden hebben om een beurt af te keuren.

Laatst bewerkt:
Tuurlijk komt dat goed Rene, ik denk zelfs dat je wel meer dan die 210kg kunt drukken als je je zenuwen onder bedwang houdt ;)

Als je de top wilt bereiken in sport X, kun je nagenoeg niet om het gebruik van steroide heen. Denk dat je dat gewoon moet accepteren!

met anabolica dan nog :(

LoL beschamend in vergelijking met de meeste op deze sectie.
Ik train BB-building nu voor 4 maanden.

6x100 plat bankdrukken
1x190 DL
2x70 MP
6x100 incline bench
3x150 squat below parallel

Ik vind het voor iemand die 4 maanden BB training doet anders helemaal niet slecht...wel jammer dat je de intentie hebt om "toverdrank" te gebruiken...mja...dat is jouw keuze.

Ik vind het voor iemand die 4 maanden BB training doet anders helemaal niet slecht...wel jammer dat je de intentie hebt om "toverdrank" te gebruiken...mja...dat is jouw keuze.
Yep was vroeger altijd al fan van asterix en obelix.:D
Ik heb mijzelf geabboneerd op je loge grote blijf je volgen. Ben benieuwd naar die brute benchtrainingen.

Fijne avond.

Mooi log Huggy! :thumb:

Veel informatie over het bankdrukken dat je van het net hebt gehaald enzo.
Ik heb nog niet heel je log gelezen, maar toch...
Mooie prestaties hoor! :bow:

Mooi log Huggy! :thumb:

Veel informatie over het bankdrukken dat je van het net hebt gehaald enzo.
Ik heb nog niet heel je log gelezen, maar toch...
Mooie prestaties hoor! :bow:

Thnx Hummer!

Vandaag de generale repetitie bij Leon Smeets...
Ik had me een dag vrij genomen en was zodoende topfit...deed geen warming up, maar meteen het shirt aan...200kg vloog als een speer omhoog, toen ging ik voor een nieuw pr...215...het zou erom spannen...èn hoppa...zonder al te veel moeite!...Leon was helemaal door het dolle heen...zou ik 225 eens wagen...ach waarom niet, wat kan er gebeuren...ik moest me wel ietsiepietsie inspannen, maar ook 225 geen enkel probleem!
Dus zal ik zondag gewoon voor 250kg gaan...en toen werd ik wakker...het was slechts een droom, een mooie, mja...toch maar een droom ;)

Eerlijk is eerlijk het was eigenlijk weer een blauwe maandag...super slecht geslapen...of het komt door dat uurtje minder i.v.m. ingang van de zomertijd? Hoe dan ook...geen dag vrij...gewoon om 05.30 opstaan...pff...wat haat ik vroeg opstaan :o.
Tegen de klok van 19.15 dan trainen bij Leon...en nu dan de realiteit:
2x8x70, 5x100, 3x130, 1x160...toen het shirt aan...1x190...1x200...1x205 fail :mad:...nog eens 200kg en dat ging wel weer goed...wat die paar kilo soms uitmaken...mja...heb het daar verder bij gelaten...zondag gaan we ervoor! Vervolgens nog effies langs Haeflandsport gereden en daar nog effies wat vertical row gedaan 5x5x80.

De rest van de week is het eten en rusten...de lievelingsbezigheden van lazy huggybear ;)

Laatst bewerkt:
Hahaha mooi verhaal! Fok jij jezelf ziekelijk op voor je gaat beginnen? Maak je je kop leeg? Volgens mij zit die 205 tussen je oren.

Terug
Naar boven