Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.781
WAT als ik 50+ ben, die 5x170 druk ik volgend jaar;) en de 200 ook eind 2011:D Wedje maken? voor een halve Rijstevlaai met een 5 liter slagroom en 2 pakje Chocoladevlokken;)

Ik wil niet de pret bederven...maar ik geloof niet dat jij als natural, 40 plusser en gevorderde krachtsporter een winst van 30kg zult boeken in zo'n relatief korte tijd :p.

Het eerste jaar dat je traind boek je meestal de meeste progressie en ga je vaak tientallen kilo's vooruit...na een tijdje moet je een heel jaar knokken voor 10kg en uiteindelijk gaat het steeds langzamer tot ongeveer 5kg per jaar en uiteindelijk zul je er hard voor moeten knokken om aan je eigen top te blijven!

En weddenschappen ga ik alleen aan voor minimaal een hele rijstevlaai...die 5 L slagroom en die 2 pakjes chocolade vlokken ook ;).

We kunnen wel een race to the 200kg benchpress raw maken...er worden op DBB al zoveel races wat SQ/DL/BP gehouden.
Kan deze er nog wel bij! ;)

Laatst bewerkt:
Rene,

wie de meeste kilos drukt.......voor een fles champagne

durf je het aan???

• #3.783
Ok, ik heb zelf het gevoel dat alles gewoon goed en tight ligt, schouders goed bij elkaar geknepen, maar net dat laatste stukje verlies ik toch wat spanning. Mja eigelijk maakt het ook niet uit, want druk hem toch wel uit.
Zal dat stuk van Metal Melitia eens doorspitten.
Thnx

http://powerliftingacademy.com/the-bench-press-exercise-guide/

Bovenstaande link is het hele artikel...echt aanbevelenswaardig!

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Rene,

wie de meeste kilos drukt.......voor een fles champagne

durf je het aan???

Artak, natuurlijk durf ik het aan...ik lust je rauw :p ;) maar ik lust géén champagne :(...kun je mij geen plezier mee doen...maak er maar een pak chocomel van...wel de enige echte!
Voor chocomel wil ik me nog wel moe maken ;)

Chocomel.jpg

Wat druk je momenteel raw?

ok ik krijg een fles champagne van jou, jij een pak chocomelk van me......
wat ik RAW druk..is een groot geheim:)

pfft is neit gelijk...

1 fles champagne is minstens 5-20 pakken chocomel waard ;)

• #3.787
ok ik krijg een fles champagne van jou, jij een pak chocomelk van me......

Je hebt wel een exclusieve smaak ;)...ik ben al tevreden met een pak chocomel van nog geen €2,- ...heb je ook nog een voorkeur wat de champagne betreft?

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

:roflol: ik kan me wel voorstellen dat Artak zo'n 60kg extra uit zijn shirt hoopt te halen...ik ken zelfs iemand die maar liefst 80kg uit zijn shirt haalt :eek:

ik zal blij zijn met 1 flesje Perignon:p

• #3.790
pfft is neit gelijk...

1 fles champagne is minstens 5-20 pakken chocomel waard ;)

:thumbs: zo is het maar net Faltstyr...maar je hebt ook van die goedkope kinderchampagne van de Aldi...champagne is champagne ;)

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Jij was toch aan het cutten Huggy? :p

:roflol: :treuren:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen...cutten?
Ik heb me van de vorige week eens op de weegschaal op het werk gesteld...woog om onverklaarbare reden weer 2kg meer...en na het paasweekend durf ik niet eens in de buurt van een weegschaal te komen en loop ik daar met een grote boog omheen :o

Het is net alsof mijn body gewend geraakt is aan de onthouding van toetjes en vette producten en spaarzamer/efficiënter met energie omgaat.

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

ik zal blij zijn met 1 flesje Perignon:p

[Link niet meer beschikbaar]
Rosé Vintage 1998
75 cl in coffret

Prijs: €259.95 :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Weet je hoeveel Liter chocomel of rijstevlaais met slagroom ik daarvoor heb, huh ???
En dan heb je ook slechts 075 cl...als het nu nog minstens een liter was geweest ;)

ik was vanochtend 84kg en jij Huggy?

---------- Toegevoegd om 00:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:26 ----------

1998 is een goed jaar, maar 2000 is ook goed, ik ben snel tevreden?

• #3.792

---------- Toegevoegd om 00:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:26 ----------

1998 is een goed jaar, maar 2000 is ook goed, ik ben snel tevreden?

Dom Pérignon
Vintage 2000
75 cl in coffret

Prijs: €119.95 dat is nog altijd :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

QUOTE]

Ga er gemakshalve vanuit dat ik ruim 60kg zwaarder ben dan jou :o

wat dacht je dan.. een fles appelsap?

De breedste "legale" greep is inderdaad met je wijsvingers op de ringen...er is echter geen regel over wat de smalste greep is!
Het is dus niet zo dat - zoals sommigen weleens beweren - dat één van je vingers altijd de ringen zou moeten aanraken.
Ik heb het een beetje knullig opgeschreven, want smaller mag natuurlijk altijd.
Paar biertjes gedroken voor het eten... ;)

170kg na de wedstrijd toch..? :D
Wanneer kom je me eens een les geven..? :thumb:

Hummer
as zaterdag of zondag?

Ik wil niet de pret bederven...maar ik geloof niet dat jij als natural, 40 plusser en gevorderde krachtsporter een winst van 30kg zult boeken in zo'n relatief korte tijd :p.

Het eerste jaar dat je traind boek je meestal de meeste progressie en ga je vaak tientallen kilo's vooruit...na een tijdje moet je een heel jaar knokken voor 10kg en uiteindelijk gaat het steeds langzamer tot ongeveer 5kg per jaar en uiteindelijk zul je er hard voor moeten knokken om aan je eigen top te blijven!

En weddenschappen ga ik alleen aan voor minimaal een hele rijstevlaai...die 5 L slagroom en die 2 pakjes chocolade vlokken ook ;).

We kunnen wel een race to the 200kg benchpress raw maken...er worden op DBB al zoveel races wat SQ/DL/BP gehouden.
Kan deze er nog wel bij! ;)

OK,: I'll Be Watching You;) psst is wel een beeeeeetje oneerlijk jij hoeft dan noog maaaaaaar 10 kg :( zullen we zeggen dat jij 210 RAW moet drukken voor dec 2011 en ik de 200 :)

huggy

hebben we nu een weddenschap??????

• #3.799
OK,: I'll Be Watching You;) psst is wel een beeeeeetje oneerlijk jij hoeft dan noog maaaaaaar 10 kg :( zullen we zeggen dat jij 210 RAW moet drukken voor dec 2011 en ik de 200 :)

:roflol: Frans...10kg meer drukken is niet slechts 2 schijfjes van 5kg aan iedere kant meer...tis een wereld van verschil bij zulke gewichten.
Laat ik dit zeggen...ik ken slechts heel weinigen die 200kg raw natural drukken, maar we gaan er gewoon voor...en meer is altijd meegenomen! :)

Komaan Huggy!
De geest is sterk, je moet er in geloven! :thumb:
Je hebt zeker de potentie!
Misschien meer 3'tjes doen..? :D

Terug
Naar boven