- Waardering
- 3.215
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
WAT als ik 50+ ben, die 5x170 druk ik volgend jaaren de 200 ook eind 2011
Wedje maken? voor een halve Rijstevlaai met een 5 liter slagroom en 2 pakje Chocoladevlokken
![]()
Ik wil niet de pret bederven...maar ik geloof niet dat jij als natural, 40 plusser en gevorderde krachtsporter een winst van 30kg zult boeken in zo'n relatief korte tijd
.Het eerste jaar dat je traind boek je meestal de meeste progressie en ga je vaak tientallen kilo's vooruit...na een tijdje moet je een heel jaar knokken voor 10kg en uiteindelijk gaat het steeds langzamer tot ongeveer 5kg per jaar en uiteindelijk zul je er hard voor moeten knokken om aan je eigen top te blijven!
En weddenschappen ga ik alleen aan voor minimaal een hele rijstevlaai...die 5 L slagroom en die 2 pakjes chocolade vlokken ook
.We kunnen wel een race to the 200kg benchpress raw maken...er worden op DBB al zoveel races wat SQ/DL/BP gehouden.
Kan deze er nog wel bij!

Laatst bewerkt:

Wedje maken? voor een halve Rijstevlaai met een 5 liter slagroom en 2 pakje Chocoladevlokken
...kun je mij geen plezier mee doen...maak er maar een pak chocomel van...wel de enige echte!
ik kan me wel voorstellen dat Artak zo'n 60kg extra uit zijn shirt hoopt te halen...ik ken zelfs iemand die maar liefst 80kg uit zijn shirt haalt