- Waardering
- 969
- Lengte
- 2m
- Massa
- 122kg
hoeveel schuift het? voor een halve taart kom ik me bed niet uit![]()
Ik wel!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Op wie lijk ik dan?...zeker Hoss Carthwright (Dan Blocker) hé
Hij was 1.90m en 135kg...ik ben ietsiepietsie kleiner, maar maak dat weer ruimschoots goed met mijn BDW, toch?
![]()

Ook niet voor een hele?
Schaam je Falstyr...het zou een eer voor je moeten zijn om de orde te mogen handhaven![]()

.
) want het viel me op dat hij veel 3x5 deed. Zijn redenatie was dat 5x5 of zelfs nog meer teveel energie kost en de kans op overtraining en blessures vergroot...en als je iets 5x5 kan, dan kan je ook 3x5 met 5 kg meer, aldus wimwam.Hoi Artak!
Wat zou dat voor weddenschap moeten zijn...wie het meest in Wilkspunten of in kilo's drukt?
Ik heb gelezen dat je een nieuw shirt hebt...en 220 gedrukt hebt...heel indrukwekkend met een BDW van -82,5kg.
In Wilkspunten red ik het dus al niet meer...dus gaan we voor wie de meeste kilo's drukt?
Eigenlijk ben ik al tevreden als ik op die wedstrijd 200+ druk en niet uitbom.
Maar goed...ik neem die handschoen wel op...en neem de weddenschap aan
Vandaag ook nog getraind bij Haeflandsport.
Flat Benchpress (indexfinger on ring)3x5x150kg
Flat Benchpress (pinkyfinger on ring) en een board 3x5x120 (zit meer in)en ik voelde die best wel goed in de triceps!
Die 6x5x140 van vorige week was toch wel erg pittig...ik heb nog contact gehad met wimwam (kweenie of hij dit nog leest) want het viel me op dat hij veel 3x5 deed. Zijn redenatie was dat 5x5 of zelfs nog meer teveel energie kost en de kans op overtraining en blessures vergroot...en als je iets 5x5 kan, dan kan je ook 3x5 met 5 kg meer, aldus wimwam.
En aangezien het bij powerlifters/bankdrukkers uiteindelijk niet erom gaat hoeveel sets/reps je een bepaald gewicht kunt drukken, maar om de verbetering van je 1 RM, zeer zeker eens de moeite waard.
Streven is om 5x170 te gaan drukken. Rien Bijdevier die toch al Master 2 is in de 125+ kan dat ook!
Daarna nog Military Press: 15x 20, 10x50, 5x62,5 en 5x75kg.
Vervolgens Pendlay Row: 6x10x55kg
Tenslotte Front Latt Pull Down: 10x50, 10x60, 10x70 & 10x80kg.
das nog ver weg voor mij.

...op wedstrijden weet hij helaas niet altijd het maximale uit zich zelf te halen (zenuwen).
.
!Ik dacht dat je de ringen moet raken.Duidelijk ! Maar wat is nou eigelijk de breedste grip die je ''mag'' aannemen ?

Ik dacht dat je de ringen moet raken.
Dus met je wijsvingers er op ken net!![]()
Als jij Master 2 (50+) bent, kun je dat ook
Rien Bijdevier is beresterk...als er wel eens beurten worden afgekeurd dan door technische "foutjes" zoals ongelijke strekking.
Hij drukt raw 200+!...op wedstrijden weet hij helaas niet altijd het maximale uit zich zelf te halen (zenuwen).
en de 200 ook eind 2011
Wedje maken? voor een halve Rijstevlaai met een 5 liter slagroom en 2 pakje Chocoladevlokken
Ik weet nog steeds niet of je nou je vingers op de ringen MOET leggen.![]()
Huggy, hoe ken ik het beste proberen spanning onderin te houden bij bankdrukken, het schijnt dat ik nog steeds onderin spanning verlies.
http://www.youtube.com/watch?v=qp9FBaerHLM