- Waardering
- 1.438
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunnen we eindelijk nog eens met elkaar in real live onzin uitkramen 🤭😉
Neehoor, ik hoef slechts 50 km woon-werkverkeer...heen en terug 100km, per dag.Verstandig René.
Ga je nog altijd op de fiets naar je werk?
Goed nieuws voor de liefhebbers van bullworkers, powertwisters (buigstangen) en expanders (trekveren)!
Wellicht heb je nog ééntje onder een dikke laag stof in een verdwaald hoekje van je zolder of kelder van je huis of dat van je (groot)ouders?
Of heb je sinds je tienerjaren niet meer onder je bed opgeruimt? Wellicht vind je daar nog wel eentje? 🤭
![]()
5 minuten per dag: oude belofte met kern van waarheid
Klassieke bodybuildingadvertentie uit de jaren 70, vorige eeuw… bodybuilder met bullworker, buigstang of trekveren en de belofte van 5 minuten per dag werken met dit thuistrainingsgereedschap en binnen een paar maanden kent je eigen moeder je niet meer. Moeten we nu om lachen en geen sukkel die...www.eigenkracht.nl
E-Bikes is vergelijkbaar met equipped powerlifting 🤭...een beetje van jezelf en een beetje equipment...nee kompel, ik wil zweten en zwoegen...en vertik om in een berg uit het zadel te komen...doorstampen tot de ketting het begeeft 🤣Ik heb nooit problemen gehad met mijn fietsen ondanks mijn gewicht van +/- 150000 gram…
Giant > Sparta > Koga
Allemaal é-bikes! 🙈🤪
Ik dacht meteen aan jou toen ik die link plaatste 😊🫵![]()
Ik heb 3 vintage modellen en 2 moderne versies, ik heb voor een challenge van Bullworker de gewichten eens voor 3 maanden aan de kant gezet gehad en de Bullworker en isometrics bevielen zo goed dat de gewichten ook aan de kant zijn gebleven...
Was heel leuk je nog eens in levende lijve te zien, kompel!