XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

Tot morgen kompel. 💪🏻

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.803
Training 17/10

Benchpress:
3x10x20, 3x5x60, 1x5x90 & 5x5x120kg
Seated single arm row:
5x10x blue band ATX, level 6.

Comment:
Ik had de "drang" om te trainen...echter was ik ook doodmoe. De eerste werkweek na een x-aantal weken ziekteverzuim en vakantie zit er weer op en elke dag om 05.00 i.p.v. 09.00 opstaan vergt zijn tol. Daarnaast heb ik elke dag ook 2 uur reistijd omdat ik landelijk woon en dat kost gewoon ook energie.
Daarom heel bewust niets forceerd en een light day ervan gemaakt met 5x5x120 als worksets. Volgende week weer een heavy day.

Fijn weekend!

Verstandig René.
Ga je nog altijd op de fiets naar je werk?

• #13.805
Verstandig René.
Ga je nog altijd op de fiets naar je werk?
Neehoor, ik hoef slechts 50 km woon-werkverkeer...heen en terug 100km, per dag.
Ik ben fanatiek, maar zo fanatiek nu ook weer niet 🤣. Liever thuis op de ergometer, die is belastbaar tot liefst 180kg, een echte monstertruck. Toen ik nog op fiets naar mijn werk ging hoefde ik slechts 5km 🤭

Ik had overigens een nieuwe fiets van een A-merk (Gazelle)...na de garantietijd was holland in nood...toen moest ik elke keer zelf de trapas, ketting, spaken, wielen en pedalen betalen die structureel kapot gingen, en ik had al extra verstevigde wielen met extra dikke spaken.
Fietsen zijn voor zwaarlijvigen van 150kg en meer niet echt gebouwd. Wellicht zijn er uitzonderingen, maar dan praten we over fietsen van paar duizend euro. Kompel van me heeft er een, weegt 140kg en is ruim 2 meter groot (hij doet ook krachtsport, en deed in het verleden aan grappling en jaren portier geweest - waar hij aan de deur stond hield men zich braaf aan de regels - maar heeft helaas geen belangstelling in wedstrijden)...zijn fiets koste ruim 5000 euro...voordat geld heb ik ook veel leuke speeltjes voor in mijn homegym 🤭

Ik heb nooit problemen gehad met mijn fietsen ondanks mijn gewicht van +/- 150000 gram…

Giant > Sparta > Koga
Allemaal é-bikes! 🙈🤪

Goed nieuws voor de liefhebbers van bullworkers, powertwisters (buigstangen) en expanders (trekveren)!
Wellicht heb je nog ééntje onder een dikke laag stof in een verdwaald hoekje van je zolder of kelder van je huis of dat van je (groot)ouders?
Of heb je sinds je tienerjaren niet meer onder je bed opgeruimt? Wellicht vind je daar nog wel eentje? 🤭

1000077909.jpg

Ik heb 3 vintage modellen en 2 moderne versies, ik heb voor een challenge van Bullworker de gewichten eens voor 3 maanden aan de kant gezet gehad en de Bullworker en isometrics bevielen zo goed dat de gewichten ook aan de kant zijn gebleven...

• #13.808
Ik heb nooit problemen gehad met mijn fietsen ondanks mijn gewicht van +/- 150000 gram…

Giant > Sparta > Koga
Allemaal é-bikes! 🙈🤪
E-Bikes is vergelijkbaar met equipped powerlifting 🤭...een beetje van jezelf en een beetje equipment...nee kompel, ik wil zweten en zwoegen...en vertik om in een berg uit het zadel te komen...doorstampen tot de ketting het begeeft 🤣

1000077909.jpg

Ik heb 3 vintage modellen en 2 moderne versies, ik heb voor een challenge van Bullworker de gewichten eens voor 3 maanden aan de kant gezet gehad en de Bullworker en isometrics bevielen zo goed dat de gewichten ook aan de kant zijn gebleven...
Ik dacht meteen aan jou toen ik die link plaatste 😊🫵

Jawôh! 👊😎😂

• #13.810
Training 20/11

Benchpress Heavy Day:
3x10x20, 2x5x60, 1x5x90, 1x5x120 & 5x3x150kg (alles paused reps).
Seated single arm rows:
ATX blue band, level 6.

Comment:
Zeer tevreden met 5x3x150...middels "dubbele progressie" wil ik het elke week opbouwen tot 5x5x150. Al haal ik maar elke week slechts 1 rep totaal meer, maakt niets uit...elke rep teld!

Donderdag zal ik een light day op 80% doen van de heavy day met 120kg.
2x de week trainen middels een zware en lichte training zal het voorlopig worden.

Hier nog de film van het laatste set gisteren.

kijk: https://youtu.be/kuYaVFbzT98?si=1lgvsMFdax-PcHlb

Lekker hoor. 💪🏻

• #13.812
Was heel leuk je nog eens in levende lijve te zien, kompel!

Het was een leuke wedstrijd...mooie opkomst en de sportschoolhouder John Pauwels had zich wederom alle moeite gedaan en een rugzak met wat supplementen van XXL nutrion voor elke deelnemer geregeld.
Zoals bij elke wedstrijd wisten velen hun doelstellingen te bereiken waarbij indrukwekkende resultaten werden neergezet. Bij sommigen kwam er helaas niet uit wat er inzit en liep het minder goed dan verwacht. Maar zo zijn wedstrijden...met een lach en met een traan...elke wedstrijd staat op zich en is tevens een leermoment.
Soms zit het mee, soms zit het tegen.

Jazeker kompel! 👊😎

In maart weer een wedstrijd hoorde ik(?)!

• #13.814
Dat is wel de bedoeling...het NK single lift...d.w.z. dat er de mogelijkheid bestaat om aan alle 3 de onderdelen mee te doen of aan 2 of 1...alles is mogelijk. Zo doe ik enkel mee bij het bankdrukken.
In september is het EK single lift, hoogstwaarschijnlijk in Antwerpen.
Voor een EK is geen minima vereist, geen limiet wat je minimaal moet buigen, drukken of tillen.
Je moet wel deelgenomen hebben aan het NK, maar ook daar hanteren wij geen limieten, enkel bij een WK.

Dus, kompel...goede voornemens voor het nieuwe jaar 😉👊

Ik ben van plan om weer een poging te doen.
Even proberen te resetten als het ware.
Vergeten hoe het was, en er nu weer het meeste uit te halen.
De chemo en bestralingen hebben me zodanig verouderd dat ik nu eigenlijk in de Masters-12 zou moeten mogen uitkomen (en daarin dan natuuuuurlijk gelijk Dé Wereldkampioen in de dikke ouwe mannen klasse zijn!)

• #13.816
🤣...ik snap wat je bedoelt..zou te gek zijn als je weer een wedstrijd zou meedoen (als je omstandigheden het uiteraard toelaten)👊
Moet je wel nog even een nieuwe riem kopen 😉 (of tegen jeroen zeggen dat je hem niet hebt gegeven, maar slechts hebt uitgeleend 🤭)..of doe je zonder riem zwaar bankdrukken?

Jeroen zijn riem 🇳🇱 is hem van harte gegund Kompel!
Is hij niet voor niks helemaal zuidwaarts gereisd naar Hét Centrum van Dé Wereld!
Toch nog “winst” gemaakt.

Als ik weer zwaar mocht kunnen bankdrukken vraag ik gewoon een nieuwe aan De Sint of De🎅🏻!

• #13.818
En ik dacht altijd dat Kerkrade in de Zuid-Oostelijke mijnstreek het centrum van de wereld was😉...weer wat geleerd 🤣

Zolang je niet over Zwarte Piet begint, maar het aan de Sint of de kerstman vraagd komt het beslist goed 🤭

• #13.819
Het was overigens een zeer mooie riem, kompel...de driekleur van onze vlag. Daarmee moet Jeroen toch wel internationaal gaan vind ik 😉

Zeker!
Gekocht bij/van Pjotr indertijd nadat iemand hem veel te groot had besteld. 👊😆

Terug
Naar boven