DumphuiZ
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DumphuiZ zei:@Metal wolf
Concentric failure is dat je failure hebt bij de concentrische fase en eccentric failure is dus dat je failure hebt bij de eccentrische fase.
Meestal wordt met failure concentric failure bedoeld.
In gewoon Nederlands?.. Metal_Wolf zei:In gewoon Nederlands?..
Maargoed, ik durf bij de squat zowiezo niet tot faillure te gaan. Bang dat ik 'm niet meer omhoog kan krijgen en ik met de bar en al neerplof. Zodra ik moeite krijg leg ik 'm terug in het rek. Das ten opzichte van los squatten wel weer fijn aan een smith squat. Kan je zonder spotter toch net iets verder gaan.
Adema zei:Blah blah blah
40 sets per week squatten en elke dag 6000kcal naar binnen schuiven.

wazzup zei:How about 10.000 calories
[Link niet meer beschikbaar]
(als je net zo sterk en groot als Dave Tate wilt worden)
wat moet je dan allemaal eten? Elke maaltijd standaard 100gr noten + andere dingen
3x/week is een mooi begin. Stuk of 12-15 sets per training.M@rsel zei:
Is wel veel idd. Wie gaat het hier proberen?10.000 kcalwat moet je dan allemaal eten? Elke maaltijd standaard 100gr noten + andere dingen
![]()

Metal_Wolf zei:In gewoon Nederlands?..
Maargoed, ik durf bij de squat zowiezo niet tot faillure te gaan. Bang dat ik 'm niet meer omhoog kan krijgen en ik met de bar en al neerplof. Zodra ik moeite krijg leg ik 'm terug in het rek. Das ten opzichte van los squatten wel weer fijn aan een smith squat. Kan je zonder spotter toch net iets verder gaan.

Ja zoveel kom ik niet in training sectie, meeste chat en convo.calibre zei:Bijna 3000 posts en niet weten wat concentric en eccentric is?![]()
jawa zei:Als je groot wil worde moet je pompen. Dus verhoog je reps
leg extensions 4x12-15reps
leg curls 4x12-15reps
leg press 4x15-25reps
Calf raise 4x20reps
Met een zwaar gewicht en lage aantal reps train je op kracht.
BBD zei:Jaaaaaaaaaaaaaaaa tof! weer een topic over failure! Laat ik dan maar weer het gebruikelijke zeggen: Tot failure gaan lijdt to fatigue, daarom is een goed programma eromheen gebouwt om die ook weer te laten verdwijnen. Tot failure is een waardevolle BB tool als er mee weet om te gaan.

RichardV zei:Pff allemaal mooie kwebbels weer. Wie van jullie heeft een been boven de 70 cm? Wie boven de 75 en wie boven de 80?
...
Valt me op dat de meeste met de wonderbaarlijke tips nog geen 20 of max begin 20 zijn.

En in plaats van je moet dit of dat doen, kun je ook gewoon zeggen probeer eens zus of zo.
Jullie zijn allemaal zo stellig in wat je doet zo goed is.

eq_909 zei:Nee... Niet wéér de ik-ben-groter-dus-ik-weet-het-beter discussie he
Ok, daar ben ik het dan wel weer mee eens![]()
RichardV zei:Kerel, dat hoor je me niet zeggen of wel?
Dat het misschien waar is is iets anders![]()
Maar zo bedoelde ik het niet.
Allemaal theorieen, maar de meeste trainen minder als 2 jaar.

D. zei:Die Richard heeft gewoon een veel te grote mond voor iemand met zijn vet%.
En zuipen kan die ook al niet! Wat menen je benen trouwens?