- Waardering
- 228
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mugje zei:ik vind persoonlijk wiet beter want daar voel je je na de tijd niet zo brak van, bijv. na een hele week hard werken rook ik vrijdag avond altijd een joint.
kijk als ik het om het effect doe dan kan je beter een joint roken, dan een 6 tal glazen bier.Mario zei:

dat is idd k*t want een maat van mij heeft dat ook. Tja niet iedereen heeft evenveel discipline, maar probeer het toch onder controle te houden. Want een paar per dag is echt niet goed, ook niet voor je hersens!gallie zei:alcohol zuip ik alleen op specialen gelegenheden maar dat is eigenlijk alleeen oud en nieuw en jointjes roken doe ik veel te veel zeker bijna elke dag wel een paar, ik heb ook al tig x gezegt dat ik ging stoppen maar het lukt voor geen meter wil steeds weer stoned zijn.

gallie zei:alcohol zuip ik alleen op specialen gelegenheden maar dat is eigenlijk alleeen oud en nieuw en jointjes roken doe ik veel te veel zeker bijna elke dag wel een paar, ik heb ook al tig x gezegt dat ik ging stoppen maar het lukt voor geen meter wil steeds weer stoned zijn.
zoutzak zei:dus voor mij is het wel nuttige info voor over jaartje of 10. voorlopig is feesten even belangrijk als BB voor mij. wie deze 2 zaken perfect weet te combineren moet ff contact opnemen met mij!![]()

neon zei:drink sinds ik train echt Veeeeeeeeeel minder, normaal elke dag paar pilsjes, maar nu gewoon 1tje in de week ofzo, soms eens een uitschieter als ik ergens anders verblijf, maar da is het:-)
Haha cool, dat heb ik nou ookgallie zei:alcohol zuip ik alleen op specialen gelegenheden maar dat is eigenlijk alleeen oud en nieuw en jointjes roken doe ik veel te veel zeker bijna elke dag wel een paar, ik heb ook al tig x gezegt dat ik ging stoppen maar het lukt voor geen meter wil steeds weer stoned zijn.
!!haha wat een verhaal, 7 mei was dat. een maand niet meer als 3 bier in een week gedronken, niet geblowed. dus nu kan ik ff prima zonder.Zoutzak zei:oke u got me![]()
naja ideaal voor mij is om een aantal maanden strikt te leven, en vervolgens een weekje losgaan. dat is het beste voor de gains. maar tegenwoordig is het gewoon elk weekend feestje bouwen. en nu ik vakantie heb wel vaker als dat.
dus voor mij is het wel nuttige info voor over jaartje of 10. voorlopig is feesten even belangrijk als BB voor mij. wie deze 2 zaken perfect weet te combineren moet ff contact opnemen met mij!![]()