AndroidHealthClinic

beren in de sportschool

Status
Niet open voor verdere reacties.
Don__t_feed_the_Troll.jpg

Bukzeepjes ??

:lol: @snoob :D

ik scheit alleen maar thuis, bij ons op de sportschool is de plee echt ranzig, ik ga daar zeker niet op me gemak zitten beren

bij ons trainen er veel beren rond de 110/120 kilo met redelijke BF.

ik vroeg me af hoe jullie tussen hun voelen, ik voel me wel vernederd als ze naast me een oefening ofzo doen of mij passeren voelt dat niet eg lekker
Weet niet hoor er staat in je sig oa:
Squat 7 x 270
Ik weeg zelf rond de 110kg, en 7 x 270kg squatten kan ik echt op m'n buik schrijven, sterker nog ik zou al een vreugdedans doen bij 7 x 200.
Ik zeg niet dat je liegt oid, maar hoe kan je, je in vredesnaam vernederd voelen met zulke stats?
Ik durf te wedden dat die 'beren', bij lange na niet 7 x 270 halen, vaaaag :scratch:

bij ons trainen er veel beren rond de 110/120 kilo met redelijke BF.

ik vroeg me af hoe jullie tussen hun voelen, ik voel me wel vernederd als ze naast me een oefening ofzo doen of mij passeren voelt dat niet eg lekker

wie heb dit ook

ALs ik jouw stats zie, denk ik dat je zelf ook niet zo klein bent....of je bent een enorm sterke ecto ;)

ik begrijp dat ook niet echt, en daarbij, zoalng die beren je bv niet uitlachen , waarom moet je je vernederd voelen? ieder staat op izjn niveau he. ik ben nog maar magere beginner van 74kg, en zou me zeker niet vernederd voelen, integendeel, zou me stimuleren er keihard mee door te gaan

• Topic Starter Topic Starter
jongens het gaat niet hier om de gewichten, gaat om hoe groot je bent,

ik word wel eens vernederd en voel me dan niet zo pretttig maar goed

@ ciko, op welke manier word je dan vernederd? ik begrijp het ook niet, als je zo'n stats hebt, moet je toch ook al redelijk groot zijn, mssn ligt de zaak anders, dat jij het naturel doet

Humiliation is all in your own mind

Al staat er een arrogante kwal naast me die 3x zoveel tilt. Dan denk ik bij mijzelf: 1. heeft hij dezelfde doelstelling als mij? Zo nee dan heeft vergelijken al geen zin.

Als bodybuilder ga ik me echt niet druk maken om een beer die veel tilt. Ik train voor een gespierd, bruut lijft met definitie en een symetrisch lichaam. En tja...dat kan je bereiken met veel minder gewicht dan zo'n powerlifter die met totaal andere doelstellingen traint.

In alle andere gevallen is het alleen een motivatie als iemand op dat moment sterker/beter is. Heb ik wat om naar toe te werken. Als er geen competitie is dan ben ik toch minder geneigd om net hard te knallen.

:roflol: Topic gaat maar door. Je KAN niet vernederd worden als je 270kg squat.

Tenzij iemand meer squat.

Laatst bewerkt:
Ligt er maar aan op wat voor manier je vernederd wordt.

vroeger toen ik nog in de gym trainde hadden wij 1 echte beer en dat was echt de vriendelijkste van allemaal, die was echt te grappig :p die bekogelde de instructeurs met flesjes etc :D

Dat noemen wij geen beer, maar een hooligan

Ligt aan de instructeurs, die debielen die bij ons (en de meeste healthcenters) rondlopen verdienen het om bekogeld te worden.

• Topic Starter Topic Starter
:banana::rocknana::banana:

haha maar het was om te lachen dat die dat deed e (waren echt vriendelijke instructeurs) maar als ze iets zeiden dat hem niet aanstond smeet ie er altijd zen drankflesje heen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven