Marc W
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gast, als je 8x270 squat en je je nog "vernederd" voelt naast hun is er serieus iets mis met je, zoek hulp.
dan gaan je squat stats niet helpenmisschien is hij vernederd door die beren nadat hij het zeepje liet vallen bij het douchen?dan gaan je squat stats niet helpen

bij ons trainen er veel die masturberen rond de 110/120 kilo met redelijke BF.
ik vroeg me af hoe jullie tussen hun voelen, ik voel me wel vernederd als ze naast me een trekoefening ofzo doen of mij passeren voelt dat niet eg lekker
wie heb dit ook

Bench 5 x 170
Squat 7 x 270
Deadlift 5 x 220
Military Press 3x 130
Neck press 7x130
Omdat hij fake as the day is long is... Hij is of een kloontje, of hij liegt over z'n stats.. 1 van de 2.

Wat dacht je dan van 7*270kg squatten of 3*130kg mp(kijk naar viking1012's filmpje en zijn postuur....)?WTF, onderschrift Ciko:
Als je 5 keer 170 kan benchen ben je ook geen kleine jongen. Dus weer een lulverhaal hier!
Zolang ze niet te fel over hun eigen doen heb ik daar geen problemen mee. Bij mijn gym zijn er een paar machienen die echt intensief trainen maar de vriendelijkste en normaalste gasten zijn. Maar daar tegenover dan zijn er twee grote juicers wat maar niet genoeg aandacht krijgen... tot het punt dat ze voor een set roepen 'You want to see muscle?! THIS IS MUSCLE!!'... als de mensen maar kijken hoeveel gewicht ze heffen..![]()
bij ons trainen er veel beren rond de 110/120 kilo met redelijke BF.
ik vroeg me af hoe jullie tussen hun voelen, ik voel me wel vernederd als ze naast me een oefening ofzo doen of mij passeren voelt dat niet eg lekker
wie heb dit ook