Fitness Seller

beren in de sportschool

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach jij kan toch vast iets beter wat hun niet kunnen, en je traint toch voor jezelf?

• Topic Starter Topic Starter
ja duh train ik voor mezelf :cool:

Get over it of zoek een andere gym. Mij motiveert het juist als er brute massamonsters in de sportschool rondlopen.

ik trek mij van een ander niets aan, mijn tijd komt

de 2 die er zijn waar ik train zijn de meest relaxete kerels die er zowat rondlopen dus ja. en ja je voelt je er wel klein bij maar ja ik heb mijn eigen doelen waar ik naar toe werk en als ik die haal dan ben ik tevreden.

ik ben 20j geleden nog es een jaar gaan fitnessen, om mijn spieren te versterken nadat ik door anorexia maar 47 kg meer gewogen had, zaten daar ook van die echte beren, ewel, het waren de eersten om me uitleg of hulp te geven bij een oefening, ze raadden me zelfs aan toen al met BB te beginnen ook, maar de uitbater/instructeur vond me toen nog te zwak

Masturberen in de sportschool

bij ons trainen er veel die masturberen rond de 110/120 kilo met redelijke BF.

ik vroeg me af hoe jullie tussen hun voelen, ik voel me wel vernederd als ze naast me een trekoefening ofzo doen of mij passeren voelt dat niet eg lekker

wie heb dit ook

:eek: :eek:

Waarom krijg ik ineens een fake vibe bij Ciko?!?!

Omdat hij fake as the day is long is... Hij is of een kloontje, of hij liegt over z'n stats.. 1 van de 2.

Film is een willekeurige lift Ciko. Je bent totaal niet geloofwaardig.

7x270kg squat?:D

begin misschien met 7x170 kg squat

Zolang ze niet te fel over hun eigen doen heb ik daar geen problemen mee. Bij mijn gym zijn er een paar machienen die echt intensief trainen maar de vriendelijkste en normaalste gasten zijn. Maar daar tegenover dan zijn er twee grote juicers wat maar niet genoeg aandacht krijgen... tot het punt dat ze voor een set roepen 'You want to see muscle?! THIS IS MUSCLE!!'... als de mensen maar kijken hoeveel gewicht ze heffen.. :rolleyes:

serieus ... rofl

dit zou ik juist heel motiverend vinden.
Ik ben met men 94kg @1.80m 1 van de grootste beren bij ons in de gym dus dat wil al wat zeggen over de rest.
Er is niemand waar je je aan op kunt trekken kwa lichaams bouw ed.

Boeie....ben niet zo bezig met anderen..tenzij ze me wat leren kunnen.

bij ons trainen er veel beren rond de 110/120 kilo met redelijke BF.

ik vroeg me af hoe jullie tussen hun voelen, ik voel me wel vernederd als ze naast me een oefening ofzo doen of mij passeren voelt dat niet eg lekker

wie heb dit ook

Ik kom in de sportschool om te trainen en niet om naar andere te staren. Trainen en nothing more

Vernederd wordt je pas als bij het douchen zo'n beer z'n zeepje laat vallen en aan jou vraagt of je hem op wilt rapen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven