kevin46
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik begrijp dat ook niet echt, en daarbij, zoalng die beren je bv niet uitlachen , waarom moet je je vernederd voelen? ieder staat op izjn niveau he. ik ben nog maar magere beginner van 74kg, en zou me zeker niet vernederd voelen, integendeel, zou me stimuleren er keihard mee door te gaan
jongens het gaat niet hier om de gewichten, gaat om hoe groot je bent,
ik word wel eens vernederd en voel me dan niet zo pretttig maar goed

bij ons trainen er veel beren rond de 110/120 kilo met redelijke BF.
ik vroeg me af hoe jullie tussen hun voelen, ik voel me wel vernederd als ze naast me een oefening ofzo doen of mij passeren voelt dat niet eg lekker
wie heb dit ook

Ben anderhalf jaar geleden gestopt in de gym, de eigenaar heeft me verzocht te stoppen, omdat andere leden een minderwaardigheidscomplex kregen, als ze me zagen.
Zegt genoeg denk ik?

Ben anderhalf jaar geleden gestopt in de gym, de eigenaar heeft me verzocht te stoppen, omdat andere leden een minderwaardigheidscomplex kregen, als ze me zagen.
Zegt genoeg denk ik?
Als je de gymgewichten toch al ontgroeid bent schiet het natuurlijk ook niet op. Beest!![]()

Had dit topic nog niet gezien. Nog maar eens een bewijs dat Ciko enorm fake is ofwel geestelijk gestoord.
109 kg bij 1.74 ben je op een lengte van 1.90 toch al gauw een 130 kg. Dat met 10-15% ben je een aardige beer.
Maar heb Ciko vanaf het begin al niet zo serieus genomen![]()