Bzar
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet die kickback wel verhogen als ie te makkelijk is hè Berry!![]()
, de setjes gingen achter elkaar door en ik deed het meer om de triceps nog ff lekker te laten branden, maar was evengoed een beetje te ligt
(ik was te lui om de gewichten weer te veranderen) Ik moet wel zeggen dat ik het geen oefening vind om hem heel zwaar te pakken, liever wat ligter en hem strict uitvoeren en goed voelen., de setjes gingen achter elkaar door en ik deed het meer om de triceps nog ff lekker te laten branden, maar was evengoed een beetje te ligt
(ik was te lui om de gewichten weer te veranderen) Ik moet wel zeggen dat ik het geen oefening vind om hem heel zwaar te pakken, liever wat ligter en hem strict uitvoeren en goed voelen.
Ik heb echt nog nooit spierpijn in je schouders gehad en nu kan ik amper me arm optillen van de spierpijn in me schouders door die 2 oefeningetjes van gisteren![]()

Spierpijn van 5 kg side raises, vaag
Voel je de voorkant van je schouders nooit?
, voorkant schouders soms wel een klein beetje spierpijn, maar niet zo erg.
Training maandag 24 maart.
Fullsquat
8 × 40
8 × 60
8 × 80
8 × 80
8 × 80 volume PR
Hacksquat
5 × 60
5 × 80
5 × 100
5 × 120 PR
1 × 140 PR
free weight Leg extension (gewichten zijn per been)
8 × 5
8 × 10
8 × 15
8 × 20
8 × 20 PR
Arched back goodmorning
8 × 40
8 × 50
8 × 50
8 × 60
8 × 60PR
BB calf raise
10 × 60
4 × 10 × 80
Opmerking: Gelukkig was de gym een paar uurtjes open, want het trainen ging super. Squat ging een stuk makkelijker als normaal en de rest ging ook super lekker. Komt misschien mede doordat het vroeg op de ochtend was en ik nog lekker fit was![]()
je hebt geluk dat je kon trainen man, ik kan helaas niet.
Mooie squat hoor.
Is die hacksquat zwaar, want die ken ik niet
edit: Goodmornings lijken me echt een k*t oefening.

ik heb juist bewust twee dagen rust genomen , ik begin morgen weer en dan ga ik voor het eerst legpressen op de gym
Sterke rug training maarre smokkel je nu niet heel erg veel met die rows??