AndroidHealthClinic

Berry's Log!

idd lekkere PR op fullsquat.

Erg mooie progressie op je Fullsquat! Even terugkomend op dat filmpje, ik heb hem enkele malen gekeken en vroeg me af of je er niet nog een 3e uit kon halen? De beweging zag er namelijk erg vloeiend uit als je begrijpt wat ik bedoel?:thumb:

Dude hij volgt Deadlift routine, hij moet/mag er maar 2 doen dus. ;)

:toilet:

Ik heb niks gezegd!:P

• Topic Starter Topic Starter

idd lekkere PR op fullsquat.

Erg mooie progressie op je Fullsquat! Even terugkomend op dat filmpje, ik heb hem enkele malen gekeken en vroeg me af of je er niet nog een 3e uit kon halen? De beweging zag er namelijk erg vloeiend uit als je begrijpt wat ik bedoel?:thumb:

Fullsquat gaat idd lekker de laatste tijd:D

Training dinsdag 1 april.

Pushpress
8 × 20
8 × 30
8 × 40
8 × 50 PR
4 × 60 PR (oud PR was 1 × 60 )
0 × 70 was al 5 cm boven me hoofd
0 × 70 idem

Bench press
8 × 40
8 × 60
3 × 5 × 70

Yates row
8 × 50
8 × 70
8 × 90
5 × 110 PR
15 × 70

Powershrug
8 × 70
8 × 90
8 × 110
8 × 130
20 × 90

BB curl
5 sets

Skullcrusher
4 sets

Side raise
4 sets

Coc no.1
6 × R. PR
0 × L. moet nog 5 mm

Opmerking: Pushpress ging al een stuk beter als vorige week. Jammer van die 70, maar was meer een mentaal iets denk ik. Bench press vervang ik voortaan door MP. En op vrijdag BP en IBP.

Yezz, OH presse ftw

Hele mooie training!!

Training dinsdag 1 april.

Pushpress
8 × 20
8 × 30
8 × 40
8 × 50 PR
4 × 60 PR (oud PR was 1 × 60 )
0 × 70 was al 5 cm boven me hoofd
0 × 70 idem

Bench press
8 × 40
8 × 60
3 × 5 × 70

Yates row
8 × 50
8 × 70
8 × 90
5 × 110 PR
15 × 70

Powershrug
8 × 70
8 × 90
8 × 110
8 × 130
20 × 90

BB curl
5 sets

Skullcrusher
4 sets

Side raise
4 sets

Coc no.1
6 × R. PR
0 × L. moet nog 5 mm

Opmerking: Pushpress ging al een stuk beter als vorige week. Jammer van die 70, maar was meer een mentaal iets denk ik. Bench press vervang ik voortaan door MP. En op vrijdag BP en IBP.

netjes man :D

Gewaagd om inees 10 kg op je oude 1rm te gooien, next time pak je hem?

je gaat goed , succes.

Volgende week beginnen met de cut:(. Heb er totaal geen zin in, juist omdat het de laatste tijd lekker gaat met trainen. Ook ben ik bang om kracht en spiermassa te verliezen, maarja het moet er toch een keer van komen dat cutten.

Gewoon rustig droppen in koolhydraten, verder flink pr's blijven zetten ;)

Amai goed bezig hier sech!! Netjeeeeees!

Keep up the good work!!!

Volgende week beginnen met de cut:(. Heb er totaal geen zin in, juist omdat het de laatste tijd lekker gaat met trainen. Ook ben ik bang om kracht en spiermassa te verliezen, maarja het moet er toch een keer van komen dat cutten.

Ik ben aan het cutten en mijn kracht blijft maar stijgen. :roflol: je zou bcaa's kunnen nemen tegen spierafname.

Haha, ik ken het gevoel, maar je wil toch zeker geen vetz*k worden? :p

Gewoon rustig droppen in koolhydraten, verder flink pr's blijven zetten ;)

Ik ga me best doen!

Amai goed bezig hier sech!! Netjeeeeees!

Keep up the good work!!!

Thnx man!

Ik ben aan het cutten en mijn kracht blijft maar stijgen. :roflol: je zou bcaa's kunnen nemen tegen spierafname.

Nu maar hopen dat mijn kracht ook blijft stijgen. Probeer het eerst wel even zonder extra supplementen en ik zie wel wat het brengt.

Haha, ik ken het gevoel, maar je wil toch zeker geen vetz*k worden? :p

Hahaha zeker niet:D

Ik neem tot nu toe ook nog niks extra's behalve whey dan. Morgen komen mijn BCAA's normaal gezien binnen!

Training donderdag 3 april.

Deadlift routine week 4
2 × 70
2 × 100
2 × 130 pff ging al moeizaam
2 × 152.5 PR super zwaar
5 × 3 × 127.5 ''speed'' (helemaal kapot)

Boxsquat
3 × 40
3 × 60
3 × 80
3 × 100
1 × 110
1 × 120 damn, spotter begon gelijk met helpen toen ik ging zitten, omdat hij dacht dat ik al niet meer omhoog kwam. Volgende week pak ik hem zelf.

Opmerking: Korte training, omdat ik moest werken. Wel blij met DL pr, maar ging wel super moeizaam en de techniek was bagger.

Terug
Naar boven