MuscleMeat

Berry's Log!

Netjes berry!, bedankt nog voor de karma, kan nu niks teruggeven je krijgt het nog tegoed :)

Mooie squat, zit er nog meer in denk je?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb trouwens besloten om volgende week een soort van rust week te houden, want heb het idee dat me lichaam wat rust nodig heeft. Ben niet elke training meer 100% fit en het is ook een tijdje geleden dat ik een rust week heb gehad, dus het zal meer goed doen dan kwaad. Volgende week ga ik wel maandag, woensdag en vrijdag naar de gym om enkel wat isolatie werk te doen voor de armen. Ook zal ik woensdag wel me deadlift routine doen, omdat ik daar nu middenin zit. Veder zal ik die 3 dagen aan het einde van de training 30 min cardio doen.

Zou je wel gaan deadliften als je een rust week neemt ???

Tuurlijk, hoeveel moet je volgende week? 3*3*135 ofzo? Perfect om een week te deloaden dus ;)

Ik zie dat je begonnen met met cutten.

Op hoeveel % sta je nu en wat is je "game-plan" mbt tot de cut?

succes anyway

Zou je wel gaan deadliften als je een rust week neemt ???

Ik zeg toch ook een soort van rustweek. Vind het nu zonde om midden in de deadlift routine te stoppen.

Ik zie dat je begonnen met met cutten.

Op hoeveel % sta je nu en wat is je "game-plan" mbt tot de cut?

succes anyway

Thnx, jaa helaas aan het cutten. Ik sta nu denk ik op ongeveer 17%, ik hoef niet heel droog te worden. Ik wil er gewoon een aantal procentjes af hebben, naar de 12% tot 14%. Het enige wat me irriteerd is het vet op me buik voor de rest vind ik het eigenlijk al prima. Ben dan ook van plan om maar 6 weken te gaan cutten.

Training dinsdag 8 april.

Pushpress
8 × 20
8 × 30
8 × 40
5 × 50
5 × 60 PR
2 × 65 PR

Military press
8 × 40
8 × 40
8 × 40
8 × 40
8 × 40

Chinnen per ongeluk gedaan ipv powershrug
5 × bw
5 × bw
5 × bw
5 × bw
5 × bw

Yates row
8 × 50
8 × 70
8 × 90 wtf, zwaar!
10 × 70
10 × 70

Close grip bench press
8 × 40
8 × 50
7 × 60 8e fail???
8 × 50
8 × 50

Hammer curl
8 × 10
8 × 12
8 × 14
8 × 16
5 × 18
8 × 12

Opmerking: Een p*ssy training! Alleen blij met pushpress.

Wat vind jezelf het best? Eerst pushpress dan MP of andersom? Voorderest goede training en morgen spierpijn als cadeau ;)

goeie MP hoor.....

damn dalijk haal je me nog in op de pushpress:P ,ook nette rows:)

Ik vind het een mooie training!

Ik vind spierpijn onaangenaam hoor....

Wat vind jezelf het best? Eerst pushpress dan MP of andersom? Voorderest goede training en morgen spierpijn als cadeau ;)

Ik zou eigenlijk niet weten wat ik beter zou vinden, want ik heb beide oefeningen nog niet eerder te gelijk in een training gedaan. Wel heb ik gelezen dat het het beste is om eerst pushpress te doen, omdat je dan nog het meest explosief ben. En ik doe die MP er achter aan, om een beetje een lekker volume te creeën voor de schouders. Voor de rest thnx en de spierpijn zal wel meevallen, heb alleen erge spierpijn met split trainen.

Thnx man!

damn dalijk haal je me nog in op de pushpress:P ,ook nette rows:)

Thnx, dat zal wel meevallen:D!

Ik vind het een mooie training!

Thnx wwe.

Spierpijn als cadeau....
Onaangenaam cadeau:P

Thnx, spierpijn geeft je juist een lekker gevoel dat je goed getraint hebt.

Zeker wel een nette pushpress.:thumbs:

En spierpijn is fijn:cool:

Terug
Naar boven