AndroidHealthClinic

Berry's Log!

Komop, in de cut hoor je honger te hebben, als je te langzaam zakt moet je imo té lang doorgaan... Sucses ;)

• Topic Starter Topic Starter
Morgen beginnen ik met creatine mono en glutamine, maar nu weet ik niet wanneer ik het best de glutamine in kan nemen. Ik weet wel dat er de gebruiks aanwijzing staat, 's ochtends, voor en na de training, en voor het slapen gaan, maar vind dit zelf wat overdreven. En ben van plan om het 2 keer per dag in te nemen, maar wanneer zou dit nou het beste zijn? De creatine neem ik gewoon iedere dag na de training. En op niet trainings dagen smiddags.

Ik had trouwens, gisteren de coc no.1 met links gesloten:D

Dan zou ik 's ochtends en na de training doen...

Gratz met de coc :D

Dan zou ik 's ochtends en na de training doen...

Gratz met de coc :D

Thnx:D, denk je dat ik die glutamine 's ochtends gewoon door me shake van whey en brinta kan gooien? En kan ik die glutamine niet beter voor me training innemen, want na me training neem ik ook al creatine mono in. Zou die 5 gram per dag creatine eigenlijk voldoende zijn?

Ga gewoon goed vreten man:D

Wil je nog even die link geven van je deadlift routiene?
thanks

Dankje.
Ik zie dat die site er ook nog een boel extra oefeningen bijgeeft zoals good morning en bor enzo. Maar jij hebt dat niet over genomen of wel?

Training maandag 14 april.

One arm DB press (soms wel met legdrive)
8 × 10
8 × 14
8 × 18
5 × 20
1 × 22
1 × 24 PR

Superset upright row/side raise
8 × 20 8 × 8
8 × 30 8 × 8
8 × 40 8 × 8

Concentration curl
10 × 10
10 × 12
10 × 14
8 × 16
12 × 12

Superset BB hammer curl/ DB hammer curl
8 × 20 8 × 12
8 × 30 8 × 10
8 × 30 8 × 10

Lying DB triceps extension (tot op de borst, dus maar een kleine rom)
12 × 14
12 × 20
12 × 24
10 × 32

Superset cable pushdown/kickback
12 × 50 5 × 8
12 × 50 5 × 8
12 × 50 5 × 8

+ nog 12 min cardio.

Opmerking: Was een p*ssy training, maar heb ik express gedaan, omdat ik in een soort rustweek zit. Toch voel ik de armen nu wel lekker:D!

Dankje.
Ik zie dat die site er ook nog een boel extra oefeningen bijgeeft zoals good morning en bor enzo. Maar jij hebt dat niet over genomen of wel?

Ikzelf heb die oefeningen er niet bij gedaan, omdat ik dan in de knoei kom met me eigen schema, maar al die oefeningen die genoemd worden pak ik wel op andere trainings dagen. Veel anderen zeggen ook dat die extra oefeningen niet noodzakelijk zijn, op de speed deads na natuurlijk. Ik zat met de zelfde vragen als jou, misschien heb je hier wat aan,

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-10-week-deadlift-routine-155055/#post2650542

Bedankt voor de link naar dat topic.

Is bij dit, de set met 70 en de set met 100 warming up?

Ja dat is inderdaag warming up. Er staat nergens aangegeven met hoeveel gewicht of reps je moet op warmen, dus dat moet je op gevoel doen denk ik.

oke dankjewel. ik weet genoeg. Mischien dat ik in mijn volgende schema(mijn huidige schema duurt nog 3 weken) deze routine ook ga doen. Je hoort het nog wel;)

Aah je doet de 1 arm DB press ook, ik pwn je hard vriend :D Lekkere oef. wel

Een pr in een rustweek?

Desondanks je in een rustweek zit een lekkere training.

Terug
Naar boven