XXL Nutrition

Berry's Log!

• Topic Starter Topic Starter
Training maandag 21 april

Fullsquat
8 × 20
8 × 40
8 × 60
8 × 80
2 × 100

Free weight leg press
8 × 30
8 × 50
8 × 70
8 × 90
8 × 90

Arched back goodmorning
8 × 40
8 × 40
8 × 50
8 × 60

Free weight leg extension
8 × 10
8 × 15
8 × 20
8 × 20

BB calf raise
12 × 60
3 × 12 × 80

Opmerking: Ik was vandaag tijdens de training nogal slapjes en futloos, denk dat het door het lage calorie inname komt. Bij het tweede setje squat trilde me benen al. Ik twijfel nu eigenlijk wat ik het best met deadlift routine kan doen, want ik ga namelijk nu de zwaardere weken in (ja ik weet het is dom nu ik in de cut zit:o) Aankomende donderdag gewoon gaan maxen en de routine afbreken, want veel kracht winst zal ik waarschijnlijk toch niet maken in de cut (waarschijnlijk eerder verliezen), of toch gewoon het schema afmaken en kijken waar ik strand?

Gewoon afmaken. Als je merkt dat je het nu niet haalt kan je er altijd nog voor kiezen om hem af te breken.

toch nog een nette training ook al zit je in de cut

netjes die full squat , ik zit je op de hielen - kuiten moet meer kunnen toch - nette training ondanks het slapjes zijn

Ik zou even flink hard bulken en het schema afmaken, daarna kan je cutten als je denkt dat het nodig is. ;) haal die liters chocomelk maar boven, en finish it verdorie :fire:

Gewoon afmaken. Als je merkt dat je het nu niet haalt kan je er altijd nog voor kiezen om hem af te breken.

toch nog een nette training ook al zit je in de cut

netjes die full squat , ik zit je op de hielen - kuiten moet meer kunnen toch - nette training ondanks het slapjes zijn

Ik zou even flink hard bulken en het schema afmaken, daarna kan je cutten als je denkt dat het nodig is. ;) haal die liters chocomelk maar boven, en finish it verdorie :fire:

Thnx guys! Ik denk dat ik gewoon doorga met cutten en op donderdag oftewel deadlif routine dag gewoon een soort kleine bulk dag hou:D

Stoppen met cutten en die DL PR zetten .

Training dinsdag 22 april. (aardige spierpijn in me benen van gisteren)

Pushpress
8 × 20
5 × 30
5 × 40
5 × 50
3 × 60
1 × 70 PR :D

Military press
3 × 55
3 × 55
3 × 55
3 × 55
3 × 55 volume PR

Pendlay row (toch weer een keertje proberen)
8 × 50
8 × 60
5 × 70
5 × 80
3 × 90 PR ging toch wel lekker deze keer!

Powershrug (ik had geen magnesium bij me dus niet al te zwaar gegaan)
12 × 80
12 × 100
12 × 100
8 × 120
8 × 120

Bench dip
10 × bw
10 × bw + 10kg
8 × bw + 20kg
8 × bw + 30kg
8 × bw + 40kg PR

EZ barbell curl
12 × 20
10 × 30
8 × 40
12 × 30
12 × 30

Opmerking: Een lekkere low rep training:D

Netjes man, PP is al nice.
Maar om effe terug te komen op die cut situatie. Heb je het dan niet wat verkeerd ingepland het DL schema? Beetje jammer moest je het niet helemaal redden doordat je aan het cutten bent.

zeer netjes, blijf jezelf verbeteren

Erg goed, je merkt het verschil echt met magnesium. Toch vind ik 8x120 erg netjes!!:thumb:

Mooi die pendlay, wassie strict?

prima training weer , bench-dips heb ik ook veel gedaan , leuke oefening.
voelde em altijd lekker branden.

Terug
Naar boven