MuscleMeat

Berry's Log!

gooi je schema eens om , pak hem een keer als 3e oef , of pak even een poosje alleen db press , of begin een keer met flyes , of wat ik ook wel eens doe - 1 warm -up setje van 15 of 20 reppies , en ga daarna gelijk onder je irm zitten - voelt dat goed aan gelijk nog zwaarder + je db press is netjes hoor - gewoon doorgaan

je kan met de bench het 1/6 pricipe doen of 5x5

• Topic Starter Topic Starter
Mij werd aangeraden om op zo'n moment de Bench Press achterwege te laten en om een tijdlang alleen maar (Incline/Decline/Plat) dumbbell Presses te gaan doen.

Succes!!

Denk inderdaad dat ik bench press gewoon een tijdje met rust laat en over ga op db press.

Meer workload, oftewel vaker trainen(meer volume/frequentie).

Ik raad de geperiodiseerde versie van bill starr aan.

Thnx, ik zal er is wat informatie over opzoeken.

Dat ben ik ook aan't overwegen...

Mooie pr's en nice back al Berry!

Thnx man!;)

Thnx.

Meer eten, maar dat wilde je niet horen zeker in de cut :P

:sukkeltje:;)

gooi je schema eens om , pak hem een keer als 3e oef , of pak even een poosje alleen db press , of begin een keer met flyes , of wat ik ook wel eens doe - 1 warm -up setje van 15 of 20 reppies , en ga daarna gelijk onder je irm zitten - voelt dat goed aan gelijk nog zwaarder + je db press is netjes hoor - gewoon doorgaan

Denk dat ik een poosje alleen db press pak, thnx voor de tip!

je kan met de bench het 1/6 pricipe doen of 5x5

Heb je wat meer informatie over die 1/6 pricipe? En bij die 5×5 bedoel je billstar?

hier heb je het TESTOSTERONE NATION 3xl doet het zo en ik ook de opbouwen van het 1/6 principe
wk1
1*90%1RM
6*80% van hierboven
1*92.5% 1RM
6* 80% van hierboven
1* 95% 1RM
6* 80% van hierboven

wk2
1*90%1RM
6*80% van hierboven
1*95% 1RM
6* 80% van hierboven
1* 97.5% 1RM
6* 80% van hierboven

wk3
1*90%1RM
6*80% van hierboven
1*95% 1RM
6* 80% van hierboven
1* 100% 1RM
6* 80% van hierboven

wk4
1*90%1RM
6*80% van hierboven
1*95% 1RM
6* 80% van hierboven
1* 100+% 1RM (=nieuwe 1RM)
6* 80% van hierboven

wk5 rust

wk1, enz met nieuwe 1RM

en 5x5 gewoon bilstar (Bodybuilding.com - 5x5 Training Articles!)

Ga je niet vooruit met de bench??

effe deloaden?
varieer met incline, decline en flat
doe ook eens wat flies. Varieer met sets/reps en gewicht
en eet goed

Probeer anders twee keer per week te benchen op de volgende manier :
Dag 1 :
8x3
Dag 2 :
6x5

Thnx all voor de ideeën en informatie! Ik heb alle informatie goed opgeslagen en ga nog even overwegen wat ik nu uiteindelijk ga doen.

Wat je ook besluit, je moet het wel en eerlijke kans geven. Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen die menen na twee weken iets geprobeerd te hebben dat het niet werkt en die dan snel weer in "iets anders" springen om dat vervolgens ook weer niet echt een kans te geven.

Wat je ook besluit, je moet het wel en eerlijke kans geven. Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen die menen na twee weken iets geprobeerd te hebben dat het niet werkt en die dan snel weer in "iets anders" springen om dat vervolgens ook weer niet echt een kans te geven.

Een eerlijke kans ga ik het zeker geven, maar dat wordt waarschijnlijk wel pas over 4 weken, want ik heb eerst examen. Tot die tijd gewoon even bench press met rust laten en overgaan op db press. Bedankt voor het advies;)

Das niet goed, exames tijdens je work outs ;)

Gisteren niet kunnen trainen, omdat ik overdag moest werken en 's avonds voelde ik me nogal grieperig, dus maar besloten niet te gaan. Vandaag nog steeds grieperig gevoel, maar ga straks wel trainen. Ik zie wel wat het brengt. Eigenlijk was ik vandaag ook van plan om deadlift routine te doen, maar weet niet of dat nu zo'n verstanige keuze is, dus kijk ik wel of het deadliften straks een beetje gaat, zo niet stel ik het uit.

beterschap man, suc ermee:)

Training dinsdag 29 april

Deadlift routine week 8
5 × 70
5 × 70
1 × 120
1 × 140 hier besloten het toch maar te proberen
0 × 165
0 × 165
0 × 165
0 × 160 het zat er gewoon niet in vandaag, maar wou het toch proberen
5 × 120

DB bench press
5 × 20
5 × 24
5 × 28
3 × 30

Pushpress
5 × 30
5 × 40
5 × 50

Fat bar bench press
8 × 40
8 × 60
8 × 60

EZ bb curl
8 × 20
8 × 30
8 × 40

Opmerking: De training ging zoals verwacht, slecht. Ik hoeste en nieste me longen uit me lichaam tijdens het trainen. Deadlift routine proberen we volgende week gewoon opnieuw.

eerlijke training........
DL is nog iets teveel van het goede.
zou nog iets meer op volume werken voor je gaat pieken.

eerlijke training........
DL is nog iets teveel van het goede.
zou nog iets meer op volume werken voor je gaat pieken.

Thnx, ben nu nog bezig met het deadlift routine, dus ik volgde gewoon het schema.

PS. Moet nog 1 mm en dan sluit ik de coc no.2

Terug
Naar boven