Fitness Seller

Berry's Log!

• Topic Starter Topic Starter
Een 1rm van 130 bij 5*110 op de boxsquat is echt wel netjes man ook die 1arm db row doe je goed :thumbs:

Thnx man!

Ik vind je rug en benen erg sterk! Die DB Press kan beter!!

Thnx, die DB press moet ook beter. Ik ben er gewoon super zwak in.

Thnx guys!

Training woensdag 7 mei.

Deadlift
3 × 70
2 × 100
1 × 120
1 × 140
1 × 160 PR
0 × 165 fail
1 × 165 PR :D

Pushpress
5 × 30
5 × 40
5 × 50
5 × 60 heavy
1 × 70 2e fail
0 × 72.5 fail

Side raise
4 sets

Chinnen
3 sets

Opmerking: Blij met deadlift PR. Door middel van deadlift routine in 9 weken van 150 naar 165 gegaan. Ik weet van mezelf dat het meer had kunnen zijn als ik strict het schema had gevolgd en niet midden in zou gaan cutten:o, maargoed hier ben ik uiteindelijk ook wel tevreden mee.

Mooie deads!

Wat is je 1rm op PP en MP?

nice man ,gaat goed:)

We zitten weer op hetzelfde niveau qua PP/MP . Exact dezelfde cijfers . PP : 3x70 , MP : 1x60

Wat DB press je ?

Zeer netjes man, lekker doorgezet met die deadlift :thumbs:

Thnx kerel.

We zitten weer op hetzelfde niveau qua PP/MP . Exact dezelfde cijfers . PP : 3x70 , MP : 1x60

Wat DB press je ?

Wat ik DB press zou ik eigenlijk niet weten, is namelijk een hele tijd geleden dat ik dat gedaan heb. Wat pak jij met DB press dan?

Zeer netjes man, lekker doorgezet met die deadlift :thumbs:

Thnx, ik moest en zou die 165 hebben:D.

Wat ik DB press zou ik eigenlijk niet weten, is namelijk een hele tijd geleden dat ik dat gedaan heb. Wat pak jij met DB press dan?
8x34 of 4x36 . Ik vind het een heerlijke oefening en de carryover naar MP is groot . Je belast er je core ook minimaal mee waardoor het perfect kan de dag na een deadlifttraining .

0x165Kg, hoe krijg je dat voor elkaar? :D

Netjes die Deadlift! Op naar de 200! ;)

Amai al wel sterke deadlift... Op naar de 200 inderdaad :D

Training vrijdag 9 mei

Full frontsquat
8 × 20
5 × 40
5 × 60
2 × 80 PR
1 × 85 PR

DB bench press
8 × 16
8 × 20
8 × 24 toen had ik wel zin om gewoon te benchen

Bench press (ik had beter niet kunnen gaan bankdrukken)
6 × 70
1 × 75
1 × 80
1 × 82.5
0 × 85 fail
0 × 85 fail :mad:

Cable row
3 sets

Hammer curl
12 × 12
10 × 14
8 × 16

Lat pushdown
4 sets

Opmerking: Opzich wel een lekkere training, maar weer jammer van die bench press. Voorlopig heb ik ook geen tijd om me bench goed aan te pakken, want de examenperiode komt eraan, dus dan wordt er onregelmatig getraind en gegeten.:(

Training vrijdag 9 mei

Opmerking: Opzich wel een lekkere training, maar weer jammer van die bench press. Voorlopig heb ik ook geen tijd om me bench goed aan te pakken, want de examenperiode komt eraan, dus dan wordt er onregelmatig getraind en gegeten.:(

Hehe met de examens eet ik jusit een pak meer en ga ik zeer regelmatig trainen :D Maarjah ik heb dan ook wel wat 2de zits... :P

:-)

Mooie deadlift man!!!

Waar haal jij die deadlift vandaan? :P

Terug
Naar boven