XXL Nutrition

Berry's Log!

Mja je zit in ieder geval wel dichter met de nr 2 als mij :rolleyes: Geen prioriteit zegt ie dan. :D

Merken jullie trouwens enige carry over van grip training naar de grip zoals je die bij de deadlift nodig hebt?

Zal het vanavond is bekijken. :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Deze hele week niet kunnen trainen ivm met examens en tevens slecht gegeten:(. Vanmiddag even motivatie opdoen om naar sterkste team van Nederland te gaan en dan volgende week weer knallen:D.

Zie het dan gewoon als een rustweekje, geen probleem toch?
Wel goed blijven eten he!!!

Zie het dan gewoon als een rustweekje, geen probleem toch?
Wel goed blijven eten he!!!

Volgende week gaan we weer strict dieeten.;)

Thnx, het was zeker een geslaagde middag:D. Jammer genoeg alleen het eerste en laatste onderdeel gemist, maar veder gewoon alles gezien. Was echt heel vet om te zien, vooral hoe goed Alex en Bryan het tussen die beren deden. Ook nog aardig wat DBB'ers gespot.

Moet ook altijd zo ver weg zijn eh :rolleyes: Binnen 10 jaar zien we jou ertussen? :D

Moet ook altijd zo ver weg zijn eh :rolleyes: Binnen 10 jaar zien we jou ertussen? :D

Voor mij was het eindelijk is een keertje dichtbij:cool:. Hahaha ik hoop wel eerder een keertje een C-wedstrijd mee te draaien, maar of ik ook ooit tussen de sterkste team van Nederland te vinden ben, denk het niet:D.

Training maandag 26 mei.

Full frontsquat
5 × 20
5 × 40
5 × 60
1 × 80
1 × 90 PR
5 × 70

Bench press session 1
10 × 42.5
8 × 45
8 × 50
8 × 55
8 × 60
8 × 65

T-bar row
10 × 45
10 × 70
10 × 95
10 × 110 PR
20 × 95 PR

Hammer curl (strict)
8 × 12
8 × 14
8 × 16

DB farmers walk:D
10m 60kg
10m 60kg

Skullcrusher
12 × 20
8 × 25
3 × 30 :roflol:
10 × 20

6 minuten cardio

Opmerking: Ik moet vaker naar wedstrijden gaan kijken, want het trainen ging heerlijk:D. Bij frontsquat was die 90kg wel een slechte vorm, ik viel bijna voorover, maargoed ik heb hem wel. Bij bench press volg ik nu het volgende schema http://www.impulseadventure.com/weights/bench-rick.html. En die DB farmers walk had ik gewoon zin in na gisteren. Je had ze moeten zien kijken toen ik in de gym rond liep met 2 DB's:D.

Wtf gast sterke T-Bars!

Lekkere frontsquats :cool:

goeie training + idd sterke t-bar

brute training kerel!

proficiat met je PR's!
:thumbs:

Idd nette trainingen
Zieke t-bar
Nette fronts

Training woensdag 28 mei.

Deadlift
5 × 80
5 × 100
5 × 120
5 × 140 PR
1 × 160
1 × 170 PR :D
0 × 175 fail
0 × 175 fail

Pushpress
5 × 30
5 × 40
5 × 50
1 × 50
1 × 60
0 × 65 fail :no:
1 × 65
0 × 70

Side raise
4 × 8 × 10kg

Abs
5 setjes

Cardio
6 minuten.

Opmerking: Deadlift ging lekker, daarentegen is pushpress te zielig voor woorden. Denk ook dat me schouders nog niet helemaal hersteld waren van maandag, maar er moet evengoed hard gewerkt worden aan die presses van mij. Aankomende weken wordt er alleen nog sumo deadlift gedaan.(als hij bevalt)

Terug
Naar boven