kane
Huge Freak
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze hele week niet kunnen trainen ivm met examens en tevens slecht gegeten. Vanmiddag even motivatie opdoen om naar sterkste team van Nederland te gaan en dan volgende week weer knallen
.
Zie het dan gewoon als een rustweekje, geen probleem toch?
Wel goed blijven eten he!!!

. Jammer genoeg alleen het eerste en laatste onderdeel gemist, maar veder gewoon alles gezien. Was echt heel vet om te zien, vooral hoe goed Alex en Bryan het tussen die beren deden. Ook nog aardig wat DBB'ers gespot.Moet ook altijd zo ver weg zijn ehBinnen 10 jaar zien we jou ertussen?
![]()
. Hahaha ik hoop wel eerder een keertje een C-wedstrijd mee te draaien, maar of ik ook ooit tussen de sterkste team van Nederland te vinden ben, denk het niet
.

. Bij frontsquat was die 90kg wel een slechte vorm, ik viel bijna voorover, maargoed ik heb hem wel. Bij bench press volg ik nu het volgende schema http://www.impulseadventure.com/weights/bench-rick.html. En die DB farmers walk had ik gewoon zin in na gisteren. Je had ze moeten zien kijken toen ik in de gym rond liep met 2 DB's
.
!