MuscleMeat

Berry's Log!

• Topic Starter Topic Starter
Je moet je armen tijdens het squaten maar naar buiten steken, doet het zo geen pijn?

Ik hou me armen juist express smal, omdat daardoor me traps/bovenrug spieren naar elkaar toe druk waardoor het minder pijn in me nek doet.

Damn leuk man farmers :D Zo te zien kan je ze wel hoop oppakken eh. Krijg je geen problemen met het optillen ervan. Waar in Nederland woon je? Kan ik in de zomer eens komen spelen :o :D

Prijs valt goed mee denkik. (60 kg aan gewicht erbij tegen +-1 euro/kg)

Damn leuk man farmers :D Zo te zien kan je ze wel hoop oppakken eh. Krijg je geen problemen met het optillen ervan. Waar in Nederland woon je? Kan ik in de zomer eens komen spelen :o :D

Prijs valt goed mee denkik. (60 kg aan gewicht erbij tegen +-1 euro/kg)

Thnx man:D. Je bedoelt dat ik ze hoog kan oppakken en nee tot nu toe geen last van gehad. En ik woon in Almere, dus dat is een aardige eindje weg, maar je mag altijd een keer langs komen om te spelen:p:D

Hoeveel wegen ze los?

30kg per farmer.

Echt tof!! Mooie aanwinst!:D:D

Training woendag 4 juni.

Bench press session 4 (omdat ik vrijdag niet kan trainen)
10 × 42.5
8 × 60
6 × 65
4 × 72.5
2 × 77.5
1 × 82.5

Sumo deadlift (eerste keer, dus alles pr)
5 × 70
5 × 90
5 × 110
5 × 130

Rackpull (eerste keer, dus alles pr) ''boven de knie''
5 × 100
5 × 120
3 × 150
3 × 170
1 × 200
1 × 200 grip kon niet meer aan

Standing bb calf raise
4 × 15 × 70

Hammer curl
5 × 12
5 × 14
5 × 16
5 × 18 PR
3 × 20 PR

Farmer walk (thuis:D)
4 × 10m × 60kg

Opmerking: Had tijdens het benchen last van me aanhecting tussen de schouder en triceps. Ook voelde ik na het benchen een soort druk in het midden van me borst, vreemd. Veder zijn me handen nu aardig kapot/verrot.

nette training, ik heb ook last van mijn aanhechting(borst).

netjes man, cool die farmers:)

leuk die rackpulls ;)

WIckid rackpull!!!

Training woendag 4 juni.

Bench press session 4 (omdat ik vrijdag niet kan trainen)
10 × 42.5
8 × 60
6 × 65
4 × 72.5
2 × 77.5
1 × 82.5

Sumo deadlift (eerste keer, dus alles pr)
5 × 70
5 × 90
5 × 110
5 × 130

Rackpull (eerste keer, dus alles pr) ''boven de knie''
5 × 100
5 × 120
3 × 150
3 × 170
1 × 200
1 × 200 grip kon niet meer aan

Standing bb calf raise
4 × 15 × 70

Hammer curl
5 × 12
5 × 14
5 × 16
5 × 18 PR
3 × 20 PR

Farmer walk (thuis:D)
4 × 10m × 60kg

Opmerking: Had tijdens het benchen last van me aanhecting tussen de schouder en triceps. Ook voelde ik na het benchen een soort druk in het midden van me borst, vreemd. Veder zijn me handen nu aardig kapot/verrot.

je bent waarschijnlijk ergens te zwaar gegaan , waardoor je aanhechtingen het niet meer aankunnen - mijn maatje heeft ooit eens tegen mij gezegd - terug in gewicht - isoleren + supersetten - netjes die rackpull , is really heavvy shit:D

Ik zie sowieso veel te weinig rows, ga eens serieus trainen op pendlay rows, minstens evenveel als je op bench traint, dat gaat je ook schouderblessure's schelen.

nette training, ik heb ook last van mijn aanhechting(borst).

Thnx.

netjes man, cool die farmers:)

:cool:

Thnx man.

:D

je bent waarschijnlijk ergens te zwaar gegaan , waardoor je aanhechtingen het niet meer aankunnen - mijn maatje heeft ooit eens tegen mij gezegd - terug in gewicht - isoleren + supersetten - netjes die rackpull , is really heavvy shit:D

Te zwaar met 85kg bench? Veders thnx.

Ik zie sowieso veel te weinig rows, ga eens serieus trainen op pendlay rows, minstens evenveel als je op bench traint, dat gaat je ook schouderblessure's schelen.

Me rows zijn een heel stuk sterker dan die p*ssy bench van mij, vandaar dat mijn voorkeur ook bij het benchen ligt, want daar moet serieus wat aangedaan worden. Maar hoezo kan het je een schouderblessure schelen als je veel rowt? (Ik heb trouwens geen schouder blessure, had alleen last van de aanhecting tussen me triceps en zijnkant schouder)

Laatst bewerkt door een moderator:
3 dagen achter elkaar moeten werken, dus ook geen tijd gehad om vrijdag te trainen:(. Maandag dan maar weer trainen. Ik lees btw straks alle andere logjes even door.

jammer man,mijnes eerst doorlezen:P

Vandaag even getraint met me farmers.

Farmer walks
50 meter 30kg
30 meter 60kg
30 meter 60kg
10 meter 75kg
10 meter 75kg PR
10 meter 80kg
10 meter 80kg PR

Farmer holds
20 sec. 80kg
20 sec. 80kg PR

Opmerking: Ze lopen wel lekker die farmers, het enige nadeel is alleen dat me tuin niet zo heel lang is, dus moet ik na 10 meter al draaien en dat blijkt aardig lastig te zijn:p. Ik weet zeker dat ik veder zou kunnen doorlopen, maar het voelt bijna onmogelijk om een draai te maken met aan beide handen 80kg.

Goede grip man!

gewoon met die farmers op een pleintje gaan lopen ofzo? lijkt me trouwens wel keer leuk om met farmers te lopen.

Wat is dat voor iets waar je traint? ziet er wel relaxed uit

Terug
Naar boven