kane
Huge Freak
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewoon met die farmers op een pleintje gaan lopen ofzo? lijkt me trouwens wel keer leuk om met farmers te lopen.
En leuk is het zekers!Wat is dat voor iets waar je traint? ziet er wel relaxed uit

ik kom wel een keer langs om je van die schaamte aftehelpen![]()

Me rows zijn een heel stuk sterker dan die p*ssy bench van mij, vandaar dat mijn voorkeur ook bij het benchen ligt, want daar moet serieus wat aangedaan worden. Maar hoezo kan het je een schouderblessure schelen als je veel rowt? (Ik heb trouwens geen schouder blessure, had alleen last van de aanhecting tussen me triceps en zijnkant schouder)
.Verklote balans tussen tegenliggende spieren zorgt nog wel eens voor blessure's. Sowieso hebben veel mensen (ikzelf ook) snel last van hun schouders met te vaak en te zwaar benchen.
Maar je kunt in Almere toch gewoon op straat farmers lopen? Doen wij ook.
Jij loopt zeker gewoon in Almere-buiten bij Simon's power gym?ik probeer meestal met kabels en db's te trainen als ik een blessure heb of had - netjes die yates -row , daar sta je toch wat hoger toch als bij de gewone bor?
Die Bench moet dringend omhoog man . Werk daaraan . Goeie rows weer .
. Volgens mij ligt het ook gewoon eraan dat wanneer ik zwaarder ga/richting max dat me techniek gewoon slecht wordt en dat ik hem verkeerd omhoog duw.Volgende sessie is toch max attempt eh op de bench?Wat denk je te drukken? Ga je erna nog die 2e cycle doen?
Damn veel vragen![]()
. En nee ik ga niet de 2e cycle doen, daar heb ik namelijk geen tijd meer voor. Over 3 weken ben ik 2 weken op vakantie en dan weer 1 week thuis en daarna weer 2 weken op vakantie, dus die periode wordt weinig trainen.
.Hoe bench je eigenlijk ?
Arch je ? Hoe staan je ellbows ?
Zet je je schouders goed in die bank ?
Zijn je lats aangespannen ?
Focus goed ?
Maak je je wel eens kwaad ?