XXL Nutrition

Berry's Log!

Je wordt nog een echte boer :hahaha:

• Topic Starter Topic Starter

Thnx man!

gewoon met die farmers op een pleintje gaan lopen ofzo? lijkt me trouwens wel keer leuk om met farmers te lopen.

Nee gewoon in me tuin. Ik heb nog iets te veel schaamte om midden in de woonwijk met me farmers rond te lopen. Nu vragen de buren al wat ik aan het doen ben en als ik het dan uitleg hoor je ze gewoon denken wat een mong**l:D En leuk is het zekers!

Wat is dat voor iets waar je traint? ziet er wel relaxed uit

Ik train er gewoon thuis mee in me tuin. En relaxed is het zeker!

:D

ik kom wel een keer langs om je van die schaamte aftehelpen:P

Me rows zijn een heel stuk sterker dan die p*ssy bench van mij, vandaar dat mijn voorkeur ook bij het benchen ligt, want daar moet serieus wat aangedaan worden. Maar hoezo kan het je een schouderblessure schelen als je veel rowt? (Ik heb trouwens geen schouder blessure, had alleen last van de aanhecting tussen me triceps en zijnkant schouder)

Verklote balans tussen tegenliggende spieren zorgt nog wel eens voor blessure's. Sowieso hebben veel mensen (ikzelf ook) snel last van hun schouders met te vaak en te zwaar benchen.

Maar je kunt in Almere toch gewoon op straat farmers lopen? Doen wij ook;).

Verklote balans tussen tegenliggende spieren zorgt nog wel eens voor blessure's. Sowieso hebben veel mensen (ikzelf ook) snel last van hun schouders met te vaak en te zwaar benchen.

Maar je kunt in Almere toch gewoon op straat farmers lopen? Doen wij ook;).

Oke thnx man. Ik woon middenin de woonwijk, dus dan zou ik over het fietspad moeten lopen, ik zie nu al die gezichten al voor me:D Jij loopt zeker gewoon in Almere-buiten bij Simon's power gym?

Ja, welke wijk dan?

Training maandag 9 juni.

Boxsquat
10 × 40
10 × 70
5 × 100
5 × 110
20 × 70 PR

Bench press session 5
10 × 42.5
8 × 60
6 × 70
4 × 75
2 × 80

Yates row
8 × 50
8 × 70
8 × 80
8 × 90
5 × 100

EZ bb curl
10 × 20
10 × 30
8 × 35
8 × 40 PR met cheat

Cable pushdown
4 sets

Opmerking: Training ging wel lekker. Ik had wel weer een beetje last van die aanhechting tussen me triceps en zijkant schouders, maar minder als vorige keer.

ik probeer meestal met kabels en db's te trainen als ik een blessure heb of had - netjes die yates -row , daar sta je toch wat hoger toch als bij de gewone bor?

Die Bench moet dringend omhoog man . Werk daaraan . Goeie rows weer .

Volgende sessie is toch max attempt eh op de bench?Wat denk je te drukken? Ga je erna nog die 2e cycle doen?
Damn veel vragen :rolleyes:

lekkere training man nette box squat en rows:)

ik probeer meestal met kabels en db's te trainen als ik een blessure heb of had - netjes die yates -row , daar sta je toch wat hoger toch als bij de gewone bor?

Een echte blessure wil ik het niet noemen, meer gewoon wat irritatie. Met yates row sta je inderdaad wat hoger dan met gewone bor.

Die Bench moet dringend omhoog man . Werk daaraan . Goeie rows weer .

Ik weet het:(. Volgens mij ligt het ook gewoon eraan dat wanneer ik zwaarder ga/richting max dat me techniek gewoon slecht wordt en dat ik hem verkeerd omhoog duw.

Thnx man!

Volgende sessie is toch max attempt eh op de bench?Wat denk je te drukken? Ga je erna nog die 2e cycle doen?
Damn veel vragen :rolleyes:

Volgende sessie is inderdaad max attempt. Ik hoop stiekum toch wel op 87.5, maar ik verwacht er niet te veel van:(. En nee ik ga niet de 2e cycle doen, daar heb ik namelijk geen tijd meer voor. Over 3 weken ben ik 2 weken op vakantie en dan weer 1 week thuis en daarna weer 2 weken op vakantie, dus die periode wordt weinig trainen.

lekkere training man nette box squat en rows:)

Thnx man;).

Hoe bench je eigenlijk ?
Arch je ? Hoe staan je ellbows ?
Zet je je schouders goed in die bank ?
Zijn je lats aangespannen ?
Focus goed ?
Maak je je wel eens kwaad ?

Hoe bench je eigenlijk ?
Arch je ? Hoe staan je ellbows ?
Zet je je schouders goed in die bank ?
Zijn je lats aangespannen ?
Focus goed ?
Maak je je wel eens kwaad ?

Hoe bench je eigenlijk ?
Arch je ? ja
Hoe staan je ellbows ? naar buiten
Zet je je schouders goed in die bank ? weet ik niet eigenlijk, ik zal er is opletten
Zijn je lats aangespannen ? weet ik niet eigenlijk, ik zal er is opletten

Focus goed ? ja
Maak je je wel eens kwaad? Helpt niet met benchen bij mij.

Dat kwaad maken helpt bij mij juist met benchen.
Heerlijk om op die bank te zitten, capuchon op, naar beneden kijken, en jezelf helemaal opladen. Ik denk altijd aan een ex van me. En dan jezelf achterover laten vallen. Rustig de stang beetpakken, een paar keer diep ademhalen en dan straight to hell!

(niet dat je ineens superpower hebt als je je kwaad maakt, maar het is wel lekker)

Training woensdag 11 juni.

Deadlift
3 × 70
3 × 90
3 × 110
3 × 130
3 × 150
1 × 170

Militairy press
8 × 20
8 × 30