BerryDK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%

Thnx!
Succes in die nieuwe gym! Hopelijk ben je snel gewend aan het losse squatten.![]()
Jaa ik hoop het ook, zal vast wel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Succes in die nieuwe gym! Hopelijk ben je snel gewend aan het losse squatten.![]()

Training donderdag 24 jan.
Schouders
MP
12 × 20
8 × 30
8 × 40
5 × 45
1 × 52.5PR
DB shoulder press
8 × 14
8 × 16
8 × 18
5 × 20PR
Upright row(gewichten zijn zonder stang)
8 × 10
8 × 20
2 × 8 × 30
DB front raise(kreeg vanaf hier een beetje zeurende pijn in de schouders, dus maar besloten om niet hoger in gewicht te gaan)
4 × 8 × 8
Buik
geen zin meer in
Opmerking: Een korte maar toch lekkere training en bij MP zat er nog meer in.
tegenwoordig als ik schouders train w-up ik ze eerst met een laag gewicht aan de pulley of met db's - voor/zij/achterkant en daarna ga ik pas zwaar - voelt goed

Heb je dan juist niet dat je schouders al helemaal verzuurd en moe zijn, waardoor je juist op de MP bijvoorbeeld niet voor voluit kan gaan?

nee juist niet, je schouders zijn lekker warm , en dus kans op pijntjes minder , en ik heb het natuurlijk wel over lichte gewichten![]()

Gaat lekker man
Netjes die deadlift. K zal is kijken hoeveel k kan pakken dinsdag
Normaal gaak nooit zo laag in reps.. maarja
Hoelang train je al?

Thnx all
Thnx man, ik train nu iets van 9 maanden serieus met me voeding en trainingsschema op orde. En juist laag in reps gaan wordt je sterker van, dus als je de powerlift kant op wil gaan, moet je wel aardig gaan zakken in reps.
Succes dinsdag en laat het me ff weten hoeveel het geworden is![]()

(scheelde echt niks of ik had hem.)
Iemand misschien enig idee hoe ik dit kan oplossen.