BerryDK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Netjes hoor, die bench pak je de volgende keer gewoon.![]()
Thnx man!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes hoor, die bench pak je de volgende keer gewoon.![]()
misschien een keer als laatste borst-oefening pakken ?
Wat voor positief gevolg zou dat hebben dan? Denk eerlijk gezegd niet dat ik meer kan pressen aan het einde van de training als me bort en triceps al aardig vermoeid zijn.

Wat meten die stappers van je nu?
Ziet er goed uit vind ik .

)
. Op veel oefeningen niet voluit gegaan, omdat ik die voor het eerst deed. Bij de frontsquat moet ik nog werken aan me techniek, want hij lag aardig rot op me schouders. Straight leg deadlift ging wel lekker, had alleen het gevoel dat het erg zwaar voor me onderrug werd. Bij de free weight leg press een beetje op de gewichten verkeken, had namelijk veel meer ingezeten. Ik denk dat het een heel zwaar dagje is geweest voor jou . 2 squats en dan nog een DL is wat veel .
Goed dat je los squat nu .
Geen misse powershrugs ...
Volume squats misschien eens wat optrekken om je 1RM wat te verhogen ?
In het vervolg gaat de frontsquat er denk ik uit en doe ik gewoon wat meer setjes voor de overige oefeningen. Het volume van de squats gaat ook omhoog, maar het was deze training toch ff wenen
Heb het idee dat me onderrug alleen iets te veel belast wordt, omdat ik me onderrug bij squat, frontsquat en vooral straight leg deadlift aardig belast wordt, hoe denken jullie hierover??
Thnx manIn het vervolg gaat de frontsquat er denk ik uit en doe ik gewoon wat meer setjes voor de overige oefeningen. Het volume van de squats gaat ook omhoog, maar het was deze training toch ff wenen
![]()
[/B]
Je onderrug moet sterker worden, wat wil je dan doen? Leg en lower back extensions??
Hoezo front squat eruit en niet leg press?

Tuurlijk moet me onderrug sterker worden, maar hij wordt vrijdag met deadlift ook al aardig belast, dus heb ik een beetje het idee dat hij dan te veel belast wordt, maar waarschijnlijk stel ik me gewoon aan.
Ik kijk het eerst wel een paar weken aan hoe het op deze manier zal gaan![]()
Wat is er mis met leg extension?
Ik vond het altijd een goede finisher.
Nu niet meer want die k*tmachine gaat niet zo hoog in gewicht dus bij max gewicht zik al aan de 13/14 hh.![]()
Leg extensions zijn in mijn ogen wel nutteloos . Ik doe ze enkel als ik wat stijfjes ben en wil mijn benen losgooien . Anders kan je je DL bij je rug plaatsen ? En doe je gewoon 2 soorten squats .
Hoe ging het trouwens, 2x squat+1x deadlift?
Morgen ga ik 2x squat+2x deadlift doen.