XXL Nutrition

Berry's Log!

btw bij squat ga je wijd met je benen of zet je ze echt op schouderbreedte wijzend naar voor? nice squat alvast!

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt door een moderator:
Gouden tips ontvang je hier Berry :twitch:

Goed dat de gewichten terug omhoog gaan.

hoe dichter je je voeten bij elkaar zet , hoe zwaarder het gaat worden - persoonlijk laat ik mijn voeten altijd recht naar voren staan - ik doe deze variant ook altijd full - bij schouderbreed zet ik ook mijn voeten een beetje naar buiten , het verlicht een beetje de druk op je knieen

Week 6 training 1

Fullsquat
1×5×20
2×5×50
3×5×97.5

Overhead press
1×5×20
1×5×30
1×5×40
5×5×47.5

Deadlift
1×5×70
1×5×110
1×5×145 easy

Chinnen
3×3×bw+10kg PR

Opmerking: Ik heb er bij squat express voor gekozen om 3×5 ipv 5×5 te doen, omdat het nu zwaar begint te worden en anders te veel tijd nodig heb, waardoor de training anders te lang duurt. En ik blijf toch 3 keer per week squatten. Overhead press ging weer is super zwaar, ik had niet eens gedacht dat ik 5×5 kon afmaken:( Nu kan ik volgende training, dus 2 dingen doen, 3×3 of gewoon pushpress ipv overhead press. Iemand een idee wat beter is? Deadlift ging wel weer super easy:D Ik begin nu trouwens wel in de buurt van me oude pr's te komen. Squat is dat 5×100 en deadlift 5×150, dus die moeten nu zeker wel te verbreken zijn.

ben benieuwd wat je stats over 3 weken ofzo zijn...

Week 6 training 1

Fullsquat
1×5×20
2×5×50
3×5×97.5

Overhead press
1×5×20
1×5×30
1×5×40
5×5×47.5

Deadlift
1×5×70
1×5×110
1×5×145 easy

Chinnen
3×3×bw+10kg PR

Opmerking: Ik heb er bij squat express voor gekozen om 3×5 ipv 5×5 te doen, omdat het nu zwaar begint te worden en anders te veel tijd nodig heb, waardoor de training anders te lang duurt. En ik blijf toch 3 keer per week squatten. Overhead press ging weer is super zwaar, ik had niet eens gedacht dat ik 5×5 kon afmaken:( Nu kan ik volgende training, dus 2 dingen doen, 3×3 of gewoon pushpress ipv overhead press. Iemand een idee wat beter is? Deadlift ging wel weer super easy:D Ik begin nu trouwens wel in de buurt van me oude pr's te komen. Squat is dat 5×100 en deadlift 5×150, dus die moeten nu zeker wel te verbreken zijn.

update het 450kg totaal topic eens aan. ;)

Goed getraind sjaak! :D

Overhead press ging weer is super zwaar afgelopen training, ik had niet eens gedacht dat ik 5×5kon afmaken. Nu kan ik volgende training, dus 2 dingen doen, 3×3 of gewoon pushpress ipv overhead press. Iemand een idee wat beter is?

Overhead press ging weer is super zwaar afgelopen training, ik had niet eens gedacht dat ik 5×5kon afmaken. Nu kan ik volgende training, dus 2 dingen doen, 3×3 of gewoon pushpress ipv overhead press. Iemand een idee wat beter is?

3x3 met 80% van dat gewicht van deze training oid?

3x3 met 80% van dat gewicht van deze training oid?

Waarom dan ook nog is in gewicht zakken? Wanneer ik dan 3×3 ga doen ga ik al lager in reps en sets, dus waarom dan ook nog gewicht zakken? Dat zou ik toch ook eventueel later kunnen doen?

Week 6 training 2 ''moe en grieperig'' :grumble:

Fullsquat
1×5×20
1×5×40
1×5×70
3×5×100 volume PR

Misselijk:kots:

Bench press
1×5×20
2×5×40
5×5×75 volume PR

Pendlay row
2×5×50
5×5×85 volume PR

Bench dip
2×8×bw+40kg PR
1×5×bw+40kg

Opmerking: Ik ging moe en grieperig naar de gym toe. Ik voelde me dus niet optimaal, maarja er moest toch getraint worden. Na het 3e setje met 100kg fullsquat was ik dus kots misselijk, maar dit zal niet alleen gekomen zijn doordat ik grieperig was, want het was super heavy! Veder ben ik er over aan het denken om nu nog maar gewoon 1 setjes met max te doen, anders ben ik bang dat ik het niet vol houd. 5×100kg is namelijk me huidige 5 rm. Wanneer ik dit ga doen en ik hou het vol maak ik alsnog 3 squat pr's per week, iemand die daar anders over denkt? Bench press merk ik wel duidelijk progressie, gaat lekker. Kortom, niet heel lekker getraint, maar wel lekkere heavy weights!

Vette pr's!

Netjes, maar je squat nu 3 keer in de week zeg je.. Is dat dan drie keer dat je ook verhoogt? Anders kun je beginnen om de ene training medium dan licht en als laatst zwaar(5rm verbreken) te gaan?

Thnx man!

Netjes, maar je squat nu 3 keer in de week zeg je.. Is dat dan drie keer dat je ook verhoogt? Anders kun je beginnen om de ene training medium dan licht en als laatst zwaar(5rm verbreken) te gaan?

Ja 3 keer in de week squatten en dan ook nog is elke sessie +2.5kg. Ik blijf het nog even aankijken met elke sessie +2.5kg, maar het wordt dan wel maar 1 setje met me nieuwe 5 rm. Wanneer dit te zwaar gaat worden ga ik denk ik de woensdag laten vallen en dan zien we wel weer veder.

Heel ander ideetje, om nu 3×3 te gaan doen met squat, wat denk je daarvan?

Ik zou verder gaan met 5 reps, dat tot je niet meer kan. Dan 3*3 beginnen met iets wat lager in gewicht om te beginnen, terug 2.5kg er telkens bij tot dat spaak loopt en dan opbouwen tot een 3rm.

het zal pittig worden , want je moet natuurlijk ook herstellen

Terug
Naar boven