Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
btw bij squat ga je wijd met je benen of zet je ze echt op schouderbreedte wijzend naar voor? nice squat alvast!
Ongeveer op schouderbreedte en me voeten wijzen dan een klein beetje naar buiten.

Hou ze eens recht voor je (voelt raar maar ik persoonlijk voel et harder) Bij echt zware reps doek ze ook beetje naae buite![]()
Gouden tips ontvang je hier Berry
Goed dat de gewichten terug omhoog gaan.
Nu kan ik volgende training, dus 2 dingen doen, 3×3 of gewoon pushpress ipv overhead press. Iemand een idee wat beter is? Deadlift ging wel weer super easy
Ik begin nu trouwens wel in de buurt van me oude pr's te komen. Squat is dat 5×100 en deadlift 5×150, dus die moeten nu zeker wel te verbreken zijn.Week 6 training 1
Fullsquat
1×5×20
2×5×50
3×5×97.5
Overhead press
1×5×20
1×5×30
1×5×40
5×5×47.5
Deadlift
1×5×70
1×5×110
1×5×145 easy
Chinnen
3×3×bw+10kg PR
Opmerking: Ik heb er bij squat express voor gekozen om 3×5 ipv 5×5 te doen, omdat het nu zwaar begint te worden en anders te veel tijd nodig heb, waardoor de training anders te lang duurt. En ik blijf toch 3 keer per week squatten. Overhead press ging weer is super zwaar, ik had niet eens gedacht dat ik 5×5 kon afmakenNu kan ik volgende training, dus 2 dingen doen, 3×3 of gewoon pushpress ipv overhead press. Iemand een idee wat beter is? Deadlift ging wel weer super easy
Ik begin nu trouwens wel in de buurt van me oude pr's te komen. Squat is dat 5×100 en deadlift 5×150, dus die moeten nu zeker wel te verbreken zijn.

ben benieuwd wat je stats over 3 weken ofzo zijn...
update het 450kg totaal topic eens aan.
Goed getraind sjaak!![]()
.Overhead press ging weer is super zwaar afgelopen training, ik had niet eens gedacht dat ik 5×5kon afmaken. Nu kan ik volgende training, dus 2 dingen doen, 3×3 of gewoon pushpress ipv overhead press. Iemand een idee wat beter is?

Netjes, maar je squat nu 3 keer in de week zeg je.. Is dat dan drie keer dat je ook verhoogt? Anders kun je beginnen om de ene training medium dan licht en als laatst zwaar(5rm verbreken) te gaan?