Fitness Seller

Berry's Log!

Inderdaad, daarom dat ik ook denk dat je beter medium,licht,zwaar kan beginnen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
Ik zou verder gaan met 5 reps, dat tot je niet meer kan. Dan 3*3 beginnen met iets wat lager in gewicht om te beginnen, terug 2.5kg er telkens bij tot dat spaak loopt en dan opbouwen tot een 3rm.

Oke, dan ga ik nog even door met gewoon 5 reps 1 setje. Lang zal het toch niet duren, want ik zit volgende week vrijdag dan al aan de 5×110, en ik vraag me af of ik dat ga halen.

het zal pittig worden , want je moet natuurlijk ook herstellen

Het zal idd heel erg pittig worden, maargoed zolang ik nog het gevoel heb dat ik iedere training volledig herstelt ben, blijf ik zo nog even doorgaan. En je moet ook niet vergeten dat ik nu volop in de bulk ben:D

Inderdaad, daarom dat ik ook denk dat je beter medium,licht,zwaar kan beginnen.

Wanneer het echt te zwaar wordt ga ik dat ook doen.

Jou bench is ook al wel netjes. Zit er nog veel in denk je?

Heey Berry, ik heb de vraag/vragen beantwoord in mijn log;) Hoppelijk heb je er wat aan.

• #1.006
Heey Berry, ik heb de vraag/vragen beantwoord in mijn log;) Hoppelijk heb je er wat aan.

Jaa thnx man al me vragen zijn beantwoord! En laat het me maar weten, als die wedstrijd er aankomend seizoen weer is als je wilt. Lijkt me een leuke beginnerswedstrijd.

• #1.007
Week 6 training 3

Fullsquat
5×20
5×40
5×70
5×102.5 PR ''easy''

Overhead press
5×20
5×30
5×40
3×50
3×50
3×50

Deadlift
5×70
5×110
5×150 ''huidige pr''

Pull ups
10×bw PR
8×bw
6×bw

Opmerking: Training ging wel lekker. Squat voelde makkelijk aan. Deadlift was wel duidelijk een stuk zwaarder dan vorige keer.

netjes hoor die deadlift , blijft een sterk punt van je

Nice training eens kijken met hoeveel kg's je pr's er aan gaan in de komende weken...

Op hoeveel stond je 1rm deadlift?

mooie squat pr!

• #1.012
netjes hoor die deadlift , blijft een sterk punt van je

Thnx, ja deadlift heeft me altijd wel gelegen.

Nice training eens kijken met hoeveel kg's je pr's er aan gaan in de komende weken...

Thnx, we gaan het zien de komende weken.

Op hoeveel stond je 1rm deadlift?

170kg.

Thnx man!

Laatst bewerkt door een moderator:
Lekkere squats en deadlifts "ouwe", zeker voor je leeftijd!

Squatten jullie allemaal met een belt?
Kgaan dit binne 3 dagen voor het eerst doen... Merk je daar eigenlijk veel van? :p
Kmoet morgen deadliften, best ook aangeraden om hem dan te gebruiken?

• #1.015
Lekkere squats en deadlifts "ouwe", zeker voor je leeftijd!

Thnx, maar moet beter kunnen.

Squatten jullie allemaal met een belt?
Kgaan dit binne 3 dagen voor het eerst doen... Merk je daar eigenlijk veel van? :p
Kmoet morgen deadliften, best ook aangeraden om hem dan te gebruiken?

Bij de zware sets squat ik wel met belt. Ik merk dan vooral wat meer steun in me onderrug. En ook met deadliften gebruik een belt, geeft gewoon een veiliger gevoel.

• #1.016
Week 7 training 1

Fullsquat
1×5×20
1×5×40
1×5×70
1×5×105 PR

Bench press
1×5×20
1×5×40
1×5×60
3×5×77.5 PR

Pendlay row
1×5×50
1×5×60
3×5×87.5 PR

Triceps
3 superset setjes.

Opmerking: Ik had lekker hardstyle op toen ik aan het opladen wat voor 5×105 fullsquat, maar bij de eerste rep ging de muziek per ongeluk uit, waardoor de push een beetje weg was, maargoed ik heb hem evengoed kunnen afmaken. Bench en row worden nu ook gewoon 3 setjes max per training. Veder ging de training lekker, ookal ging ik nogal moe de training in.

Supernice man, dikke pr's. :thumbs:

Ik las dat je misschien ging trainen in voorschoten.. Gewoon doen man als je kan trainen tussen die kerels kan je veel leren en geraak je echt gemotiveerd om ze in te halen :D

Stevige pendlays ook :thumbs:

sterk!

Terug
Naar boven